Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی احمدی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این در حالیست که در بخش سرپایی هیچ بیماری در شبانه‌روز گذشته در استان شناسایی نشد.

وی ادامه داد: مجموع بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی استان ۲۴ نفر هستند که از این تعداد حال عمومی یک بیمار وخیم گزارش شده و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.

رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در شبانه‌روز گذشته مورد فوتی ناشی از کرونا در استان ثبت نشده و مجموع فوتی‌های ناشی از این ویروس در استان همچنان یک هزار و ۸۴۹ نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی به رنگبندی جدید شیوع کرونا نیز اشاره کرد و گفت: بر اساس آخرین رنگبندی شهرستان بروجن در وضعیت نارنجی (پرخطر)، شهرستان‌های شهرکرد، سامان، اردل، کوهرنگ و خانمیرزا در وضعیت زرد (خطر متوسط) و شهرستان‌های لردگان، بن و فارسان در وضعیت آبی (خطر کم) قرار گرفته‌اند.

وی شیوع کرونا در این استان را اندکی افزایش اعلام کرد و گفت: زنگ خطر شکل‌گیری موج هفتم کرونا در استان نواخته شده است و چنانچه مردم در تزریق دُز یادآور و رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام ویژه‌ای به کار نگیرند احتمال اینکه با طغیان و موج هفتم کرونا مواجه شویم بسیار زیاد است.

رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعال‌سازی مجدد پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون در شهرستان‌های استان، خاطرنشان کرد: علاوه‌بر فعالیت ۳۰۰ مرکز خدمات جامع سلامت در استان، در هریک از شهرستان‌ها یک پایگاه تجمیعی واکسیناسیون فعال شده است و در کنار آن همه مراکزی که پیش از این نمونه‌گیری تشخیص کرونا انجام می‌دادند پذیرای مردم برای تزریق واکسن هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری بهداشت و سلامت ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۸۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، میران بارش‌ها بر حسب میلیمتر به این شرح زیر است:
اردل: ۱۱.۶
ایلبگی: ۲.۴
بازفت: ۵.۸
بروجن: ۲.۶
بلداجی: ۲.۶
بن: ۲.۴
دوآب صمصامی: ۴.۶
سامان: ۳.۴
سورشجان: ۳.۴
شلمزار: ۴.۷
شهرکرد: ۵.۹
فارسان: ۵.۱
فرخشهر: ۴.۶
کوهرنگ: ۱۱.۷
لردگان: ۶.۳
لیرابی: ۱۰.۸
مال خلیفه: ۵.۵

دیگر خبرها

  • حس خوب حمایت
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • وجود ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ علمک گاز در چهارمحال و بختیاری
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند | در مواجهه با آلرژی برخی پزشکان، بیماران را دچار سوءتغذیه می‌کنند
  • عوارض اختلال افسردگی مزمن چیست؟/ راهکارهای درمان را بشناسید
  • معمای عجیب: این ۵۰۰ نفر از بیمار‌ی‌ قلبی و دیابت در امانند
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • نیاز ۱۹۴ بیمار هموفیلی استان همدان به داروی مستمر
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد