Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رشیدی گفت: در حال حاضر حق مناطق جنگی تنها برای شاغلان عادی پرداخت می‌شود و نظامی‌ها و بازنشستگان این حق را از ما مطالبه می‌کنند.
این موضوع در حالی مطرح می‌شود که به گفته محمد رشیدی، پس از جلسات رئیس مجلس با مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان برنامه و بودجه، مقرر شد حق مناطق جنگی از اردیبهشت ماه امسال پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی پیشتر گفته بود حق مناطق جنگی محاسبه شده و «مجلس امسال اعتبارات مورد نیاز را به صورت ویژه در بودجه ستاد کل نیروهای مسلح پیش بینی کرده است.»
نمایندگان از حدود دو سال پیش پرداخت حق مناطق جنگی را با هدف‌هایی مانند «رفع تبعیض» برای بازنشستگان این مناطق قانونی کرده بودند، اما این موضوع هنوز اجرایی نشده است.
سید جواد حسینی‌کیا نماینده سنقر، در نشست علنی ۳۱ خرداد ماه مجلس گفت که «ستاد کل نیروهای مسلح در پرداخت حق مناطق جنگی کوتاهی و تعلل می‌کند.» وی در حالی به مسئولان اجرایی تذکر داد که ۵ روز پیش از آن، علی اکبر بسطامی نماینده ایلام از موافقت ستاد کل نیروهای مسلح برای پرداخت حق مناطق جنگی به نیروهای شاغل سپاه پاسداران، ارتش و نیروی انتظامی خبر داده بود.


بیشتر بخوانید: روایت معاون قرارگاه مرکزی خاتم‌ از خنثی شدن کودتای «نقاب» : قرار بود ۵ میلیون نفر در تهران کشته شوند امیر پوردستان: ترویج فساد، فحشاء، بی‌بندوباری و زیر سوال بردن بنیان خانواده از اهداف دشمن در جنگ نرم است
بر اساس قانون برنامه ۵ ساله ششم توسعه که ماه‌های پایانی‌اش را می‌گذراند، با شرایطی، مزایایی برای مناطق جنگی ایران پیش بینی شده است.در ابلاغیه سال ۹۶ ستاد کل نیروهای مسلح، مناطق جنگی ایران در استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان و بوشهر قرار دارند.

21220

کد خبر 1649558

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دفاع مقدس جنگ تحمیلی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح سازمان برنامه و بودجه نیروهای مسلح ستاد کل نیروهای مسلح پرداخت حق مناطق جنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۹۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی احمدی افزود: در کل کشور ۱۶ هزار داروخانه فعالیت دارد که با بیمه‌های پایه قرارداد دارند و سازمان‌های بیمه گر هم باید به تعهدات خود عمل کنند.

وی ادامه داد: وضعیت داروخانه‌ها به علت تأخیر در پرداخت مطالبات مناسب نیست هر سه سازمان بیمه گر تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و نیروهای مسلح به داروخانه‌ها بدهکار هستند.

احمدی گفت: سازمان‌های بیمه گر باید یک ماه پس از دریافت اسناد مطالبات داروخانه‌ها را پرداخت که تا کنون این مهم اتفاق نیافتاده است.

وی ادامه داد: سازمان تأمین اجتماعی آخرین پرداختی که به داروخانه‌ها داشته مربوط به آذر پارسال بوده آن هم فقط در بخشی از داروخانه‌های کشور و آخرین پرداخت بیمه سلامت هم مربوط دی پارسال است و در بیمه نیروهای مسلح نیز به همین صورت است.

احمدی گفت: در حال حاضر داروخانه‌ها در خرید شیرخشک مشکل دارند و چرخه اقتصادی داروخانه‌ها مشکلات جدی دارد، چون پولی جهت تهیه شیرخشک ندارند.

وی گفت: سازمان هدفمندی یارانه‌ها و بیمه سلامت منابع تهیه شیر خشک را به داروخانه‌ها پرداخت نکرده اند.

کد خبر 6089317 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد معرفی شد
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • شهید مطهری به معنای واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود
  • قوه قضاییه با برگزاری دادگاه‌های علنی کاملاً موافق است
  • شهید مطهری به واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود
  • دستور مهم رئیسی؛ تخصیص ۳میلیون یورو برای دیوارکشی مرزهای ایران | اعلام جزئیات جدید از انسداد مرزها؛ اولویت‌ با کدام مرزهاست؟
  • داروخانه‌ها برای خرید شیر خشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها