Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی هوادار می‌گوید تیمش از آن چیزی که تصور می‌کرد، جلوتر است.

به گزارش ایسنا، ساکت الهامی، سرمربی هوادار در حاشیه تمرین امروز (شنبه) تیمش اظهار کرد: می‌دانم چه چالش سختی را انتخاب کردم. امسال چالش سختی برای خود من است. دوست دارم امسال در این چالش و شرایط سخت قرار بگیرم. از مالک و مدیرعامل باشگاه تشکر می‌کنم که با بودجه‌ای که داشتند، بازیکنان‌مان را حفظ کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال تجربه جدیدی برای من است. اوایل که آمدم، ترس داشتم اما الان بازیکنان امیدوارم کردند.

او افزود: از آن چیزی که فکر می‌کردم جلوتر هستیم اما می‌دانیم امسال که جنگ قدرت است، کار سختی داریم. همه جای دنیا هم همین است. اگر ایراد می‌گیرند چرا انقدر هزینه در فوتبال می‌شود، باید بدانند که در فوتبال دنیا مرسوم است. ان‌شاءالله بتوانیم نماینده خوبی برای استان تهران باشیم و از تیم‌مان فوتبال خوبی ببینیم.

سرمربی هوادار درباره پیوستن محمد حسینی، مدافع این تیم به استقلال بیان کرد: آقای حسینی از بازیکنان تاثیرگذار باشگاه بود. من از نظر فنی از او شناخت داشتم و باشگاه هم از نظر اخلاقی از او تعریف می‌کرد. این طبیعت فوتبال است که ما نتوانیم با استقلال رقابت کنیم. این چالش سختی است که باید با آن بسازیم.

الهامی در پاسخ به این سوال که آیا برای خلق شگفتی در لیگ بیست و دوم تلاش می‌کنند یا برای بقا، توضیح داد: تمام بازی‌هایمان از ابتدا نمایش بازی قابل احترام است. چه زمانی که نساجی در پانزدهم جدول یا تراکتور که در ابتدا یازدهم بود، نمایش یک بازی قابل احترام بود. ان‌شاءالله امسال هم همین رویه را ادامه می‌دهیم. فکر می‌کنم از جوانان ما بیشتر می‌شنوید. ما به دنبال این هستیم که جایگاه قابل احترامی کسب کنیم اما نمی‌توانم بگویم کدام رتبه از جدول قرار می‌گیریم. اول خدا، دوم خدا و سوم همت بازیکنان، راه موفقیت ما است.

او در ادامه درباره لغو سفر به آلمان برای حضور در کنگره مربیان فیفا به خاطر اردوی ترکیه هوادار گفت: کنگره‌ای از سوی فیفا برگزار شد. ممنون از مدیران باشگاه و میرشاد ماجدی که ویزا و حضورم در آلمان را پیگیری کردند. همه چیز آماده رفتنم است اما شرایط تیم طوری است که رفتنم سخت است و هر طور با خودم کلنجار می‌روم نمی‌توانم برای 6 روز به آن‌جا بروم. همه بهترین‌های دنیا به جز من آنجا هستند. من در جریان دعوتم نبودم. آقای هاشم خدادادی که مربی بدنساز است هم دعوت شده است. من نمی‌دانم چرا به آن جا دعوت شده‌ام. آقای مرزبان هم آنجا حضور دارد. من یک روز می‌گویم می‌روم و یک روز می‌گویم، نمی‌روم. اگر بروم اردوی ترکیه لغو می‌شود و به همین دلیل احتمالا نروم. باید ببینیم با باشگاه چطور برنامه‌ریزی می‌کنیم.

سرمربی فصل گذشته نساجی که با حواشی زیادی از این تیم جدا شد، درباره دلایل جدایی‌اش و شایعاتی که درباره رختکن نساجی به وجود آمد،‌ اظهار کرد: امیدوارم نساجی قهرمان جام حذفی شود. خوشحالم در یک سال و نیمی که آن‌جا بودیم، بهترین نتیجه تاریخ نساجی رقم خورد و مردم یک هفته در قائم‌شهر جشن گرفتند. در مورد اتفاقات رختکن اگر بخواهم صحبت کنم، باید بگویم که اتفاقات و صحبت‌هایی در رختکن رخ می‌دهد که در همه جای دنیا رخ می‌دهد. من بعد از بازی با آلومینیوم از باشگاه توقع حمایت داشتم. هیچ توقع دیگری نداشتم.

الهامی بیان کرد: من خودم از نساجی خداحافظی کردم و اخراج نشدم. می‌گویند صدای من ضبط شده بود. البته از طرف بازیکنان این اتفاق نیفتاد. چون با آبروی من بازی شد، از مدیران نساجی نمی‌گذرم و آن‌ها را به خدا واگذار می‌کنم. برای نساجی علی‌الخصوص آقای حدادیان، آقای سیف‌الله‌پور، بازیکنان و هواداران باشگاه آرزوی موفقیت می‌کنم. اما کسی که این کار را کرد و آن شایعه را پخش کرد را نمی‌بخشم. من یک ماه در خانه ماندم و پسرم هم از دانشگاه انصراف داد. حقم نبود که اینطور با من رفتار شود. با این حال برای نساجی آرزوی موفقیت دارم.

او در پاسخ به این سوال که چند جلسه از محرومیتش باقی مانده است، گفت: من محرومیت ندارم و تبرئه شدم. وقتی از خودم دفاع کردم آن دو جلسه را بخشیدند.

سرمربی هوادار در پاسخ به این سوال که آیا باید مانند فصول گذشته شاهد عصبانیت او در کنار زمین بود، توضیح داد: انسان رفته رفته باتجربه می‌شود و امیدوارم دیگر این اتفاقات تکرار نشود. امیدوارم آستانه تحملم به حدی شود که بتوانم اتفاقات زمین را تحمل کنم. دیگر بحث خودم نیست، بلکه بحث خانواده‌ام است.

الهامی در ادامه درباره قانون سقف قرارداد اظهار کرد: در این مورد اعتقادم بر این است که فوتبال جای رقابت است و هر که بیشتر دارد، باید بتواند بیشتر خرید کند اما فوتبال ما طوری است که همه از دولت ارتزاق می‌کنند. به نظرم اگر بودجه‌ای که تعیین می‌کنند، براساس بودجه عمل کنند درست است. ما الان منتظر این هستیم که نقل و انتقالات تیم‌های دیگر انجام شود تا بازیکن بگیریم. سقف قرارداد الان فایده‌ای ندارد و باید دو، سه ماه زودتر اعلام می‌شد. در حال حاضر تیم‌های خصوصی توان رقابت با تیم‌های دولتی را ندارند.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ساکت الهامی تیم فوتبال هوادار سرمربی هوادار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۹۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین پیام رئیس برای انصرافی‌های تیم ملی

به گزارش ورزش سه، میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال در گفتگویی با خبرنگار "ورزش‌سه"، اینطور حرف‌هایش را درباره میزبانی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا آغاز کرد: همانطور که قبلا هم اعلام کردیم، فدراسیون والیبال متقاضی میزبانی جام باشگاه‌های آسیا بود. جلسات متعددی چه در دوره سرپرستی آقای مرادی و چه در دوره جدید با مسئولین برگزاری این رویداد در فدراسیون جهانی و آسیایی برگزار شد و پس از توافقات اولیه با طرف بین المللی در عرصه داخلی نامزدهای مختلفی مطرح شدند.

او ادامه داد: سه استان به صورت جدی بحث میزبانی آنها مطرح شد که فدراسیون پس از بررسی تمامی جوانب جلسه‌ای را امروز با دعوت باشگاه شهداب در استان یزد با حضور مسئولان استانی برگزار کرد و درنهایت توافقات برای اعطای میزبانی این رویداد در شهریور ماه سال جاری به یزد صورت گرفت.

تقوی درباره آخرین وضعیت تیم ملی و شرایط صابر کاظمی هم گفت: آقای کاظمی انصراف نداده‌اند. به زودی به اردوی تیم ملی اضافه خواهند شد. مشکلات شخصی داشتند که مرتفع شده و در یکی دو روز آینده به اردو اضافه خواهند شد.

او سپس در واکنش به این سوال که فدراسیون والیبال چه تدبیری برای جلوگیری از انصراف‌های سریالی اینچنینی در تیم ملی دارد، بیان کرد: ببینید من اعتقاد ندارم که بازیکن‌های ما منافع خودشان را بالاتر از منافع و خوشحالی مردم بدانند. والیبال برای مردم است و اگر شهرت، عزت و قدرتی هم هست به خاطر مردم است. مردم از برد و باخت ما خوشحال یا ناراحت می‌شوند. ان شاالله که اینطور نیست. اگر اینطور باشد مطمئن باشید اولین نفراتی که از این تصمیمات پشیمان خواهند شد، خودشان هستند. مردم این مسائل را می‌فهمند و توقع دارند بازیکنان برای آنها بجنگند. پس بنابراین عواقب این موضوع در ابتدا به خود بازیکنان می‌رسد. اگر آنها منافع خودشان را بالاتر از منافع مردم بدانند.

او در ادامه اضافه کرد: ان شاالله که اینطور نیست. الان نمی‌خواهم بگویم که چه برخوردی فدراسیون والیبال با انصراف‌های اینچنینی خواهد داشت، اما بدانید که ما از منافع مردم و منافع والیبال دفاع می‌کنیم؛ بدون در نظر گرفتن شرایط ایجاد شده. هیچ چیزی بالاتر خوشحالی و منافع مردم نیست. وظیفه داریم از حقوق والیبال و مردم دفاع کنیم و قطعا این کار را با تمام وجود و قاطعیت انجام خواهیم داد.

دیگر خبرها

  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!
  • ربیعی: مقصر شکست من هستم ولی توقع بیشتری داشتم
  • بازگشت مدافع چپ جنجالی به شهر آرزوها
  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • جدیدترین پیام رئیس برای انصرافی‌های تیم ملی
  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • ببینید | عجیب‌ترین طراحی تاریخ فوتبال؛ عبور بازیکنان از خیابان برای رسیدن از رختکن به ورزشگاه!
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • عذرخواهی رسمی روبن آموریم به خاطر سفر به لندن و مذاکره با وست هم