Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباسی معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: مجموع ماموریت‌های انجام شده توسط اورژانس ۱۱۵ خراسان جنوبی طی سه ماهه ابتدای  امسال ۲۸ هزار و ۹۵۱ مورد بوده است.

او گفت: از این تعداد ماموریت ۱ هزار و۹۷۶  ماموریت قلبی۱هزار و ۴۱۶ تنفسی، ۷۶ مورد سکته مغزی ۱هزار و ۶۳۱ مورد تب و بیماری‌های عفونی، ۲  هزار و ۹۹۶ مورد ضعف و بیحالی و ۱ هزار و ۱۸۸ مورد اختلال هوشیاری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: طی سه ماهه ابتدای سال ۳۰۰۴ مورد ماموریت مربوط به تصادفات گزارش شده است.

عباسی گفت: میانگین زمان رسیدن در حوادث شهری ۶.۰۱ و حوادث جاده‌ای ۸.۸۷ دقیقه می باشد.

او به تعداد ماموریت‌های انجام شده طی سه ماهه ابتدای سال در پارسال اشاره کرد و گفت: تعداد کل ماموریت‌ها در سال گذشته۲۳ هزار و ۱۶۵ مورد بوده است.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گفت: از این تعداد قلبی ۱ هزار و ۵۴۹ ، تنفسی ۱ هزار و ۴۱۴، سکته مغزی ۷۱، تب و بیماری‌های عفونی ۱ هزار و ۵۱۷، ضعف و بی‌حالی ۲ هزار و ۴۳۱ و اختلال هوشیاری ۱۰۳۶ مورد بوده است.

عباسی تعداد تصادفات منجر به اعزام اورژانس ۱۱۵ را در پارسال ۲ هزار و ۱۸۱ تصادف عنوان کرد و گفت: میانگین زمان رسیدن در سال ۱۴۰۰ در حوادث شهری۶.۲۰ و جاده ای: ۹.۷۴ دقیقه بوده است.

او در مقایسه تعداد کل ماموریت‌ها طی سه ماهه امسال نسبت به پارسال، گفت: مجموع ماموریت‌ها در امسال نسبت به پارسال ۵ هزار و ۷۸۶ مورد افزایش داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس 115 حوادث رانندگی طی سه ماهه ۱ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۹۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرزبانی ایران: ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور بازگشتند

به گزارش صدای ایران از ایسنا،بعدازظهر ۶ اردیبهشت تعداد ۶ نفر از کارکنان گروهان احتیاط مرزی استان خراسان جنوبی که برای رصد و پایش نوار مرز در نقطه صفر مرزی حضور یافتند، با نیرو‌های طالبان مواجه می‌شوند.

این افراد به دلیل جلوگیری از بروز هرگونه تنش مرزی و انجام درخواست نیرو‌های طالبان مبنی بر رفع سوتفاهم پیش آمده، به مذاکره می‌پردازند.

پس از چند ساعت با ورود مرزبان درجه ۲ و انجام ملاقات مرزی با همتای کشور مقابل موضوع خاتمه یافت و کارکنان مرزبانی با کمال احترام و در صحت و سلامت کامل به خاک مقدس کشور عزیزمان بازگردانده شدند.

دیگر خبرها

  • تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • انجام بیش از ۲۴ هزار عملیات امدادرسانی فوریت‌های پزشکی در استان اصفهان
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • پیش‌بینی۲۸۷ شعبه أخذ رأی برای دور دوم انتخابات خراسان جنوبی
  • رقابت ۱۵هزار داوطلب کنکور سراسری در خراسان جنوبی
  • آزادی ۶ مرزبان بازداشت شده در شرق کشور
  • مرزبانی ایران: ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور بازگشتند
  • بازگشت ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور