Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@22:41:30 GMT

شکست پورتیموننزه در بازگشت نیازمند

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۵۰۴۵۱

شکست پورتیموننزه در بازگشت نیازمند

به گزارش "ورزش سه"، سید پیام نیازمند که برای دومین سال پیاپی تصمیم گرفته به کارش در لیگ برتر پرتغال و باشگاه پورتیموننزه ادامه بدهد و همچنان لژیونر بماند، در نخستین دیدار تدارکاتی پیش فصل تیمش به میدان رفت که البته همراه با شکست آنها همراه بود.

پورتیموننزه در حالی که پیام نیازمند را در ابتدای مسابقه جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۰:۳۰ شنبه(به وقت ایران) مقابل موناکو فرانسه قرار گرفت و در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر برابر حریف خود شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید پیام نیازمند که در فصل اخیر لیگ برتر پرتغال شرایط خوبی تجربه نکرد و امیدوار است در سال جدید وضعیت بهتری از گذشته داشته باشد، از ابتدای نیمه دوم دیدار تدارکاتی مقابل موناکو به میدان رفت و یک گل در دقیقه ۸۸ روی یک ضربه ریباند توسط یوسف فوفانا دریافت کرد.

دروازه‌بان ایرانی پورتیموننزه در فصل اخیر لیگ برتر پرتغال در دو مسابقه و در جام حذفی در سه بازی به میدان رفت، اما امیدوار است در فصل ۲۳-۲۰۲۲ تبدیل به گلر اول تیمش شود.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پورتیموننزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۰۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیزدهمین بازی بدون شکست مس رفسنجان

به گزارش ورزش سه، مس در نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر با ۱۵ امتیاز از ۱۵ بازی و‌ ۸ شکست یکی از گزینه‌های جدی سقوط بود اما در نیم فصل دوم کاملا متفاوت ظاهر شده و در ۱۰ بازی ۱۶ امتیاز به دست آورده و سومین تیم برتر لیگ در این نیم‌فصل است. آنها به همراه هوادار و پیکان با ۱۵ گل زده تا قبل از بازی امروز پرسپولیس و سپاهان بهترین خط حمله نیم فصل دوم را در اختیار دارند.
مس همچنین در ۱۳ بازی گذشته خودش در لیگ و جام حذفی هرگز شکست نخورده و همچنان فرصت دارد در پنج بازی باقیمانده موقعیت خودش را در جدول بهبود بخشد.
نارنجی‌پوشان که در بازی‌های دور رفت مقابل گل‌گهر، استقلال تهران، تراکتور و شمس‌آذر شکست خورده بودند در دور برگشت مقابل هر چهار تیم به تساوی دست یافتند.
رکورد شکست‌ناپذیری مس در ۱۳ بازی و ۱۳۲ روز در تاریخ این باشگاه از زمان حضور در لیگ برتر سابقه نداشته و تیم نویدکیا همچنان این رکورد را بهبود می‌بخشد.

دیگر خبرها

  • پیام احساسی بوفون پس از صعود پارما به سری آ: با تمام وجودم، زنده باد پارما
  • مردم فلسطین، نیازمند دوراندیشی دولتهای مسلمان
  • رفع تصرف و بازگشت ۱۳ هکتار از اراضی شهرداری نهاوند به بیت‌المال
  • سقوط ام باپه مقابل دیوار زرد؛ محکوم به بازگشت
  • سیزدهمین بازی بدون شکست مس رفسنجان
  • آزرده خاطر شدن شهروند تهرانی از نیمه کاره ماندن مجتمع‌های میدان شهدا
  • نوازی: باید تراکتور را شکست می‌دادیم
  • بازگشت روباه بدجنس به لیگ برتر
  • تجلیل از اساتيد برتر دانشگاه پیام نور استان کرمان
  • چهار میلیون متر مربع از معابر بجنورد نیازمند آسفالت