Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار رفاه و آسیب‌های اجتماعی خبرگزاری فارس، محسن مسعودیان راد مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمام وجوهات و صدقات متعلق به حضرت ولی عصر(عج) است؛ اما امروز به آن اندازه که باید به حضرت توجه نشده است و این خیرات و قربانی‌های به نیت ایشان خواهد بود‌.

وی با اشاره به رابطه محرومیت زدایی و قربانی کردن، ابراز کرد: فقر زدایی به قربانی کردن گره خورده شده است و در این باره پیوست محرومیت زدایی رعایت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان قم با اشاره به موضوع پراکنده بودن کمک های مردمی در طرح محرومیت زدایی، خاطرنشان کرد: به دنبال عادلانه کردن این موضوع هستیم و در این راستا تلاش خواهیم کرد.

وی یادآور شد: در کشور قربانی‌ها در روز عید قربان در یک زمان مشخص صورت خواهد گرفت و گوشت‌های قربانی در بسته‌های متبرک و با تکریم افراد به آن‌ها اهدا خواهد شد‌.

مسعودیان راد به نقش مهم خیرین در عرصه کمک رسانی به محرومین اشاره کرد و گفت: یکی از خیرین ۵هزار راس دام و خیری دیگر حدود ۸ میلیارد تومان تمام اهدا کرده است و حتی افرادی هستند که حتی با یک صلوات ما را همراهی کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان قم تاکید کرد: در تلاشیم تا در هر خانه، مجتمع و خانواده، یک قربانی در روز عید قربان صورت بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: پیش بینی ما این است که هزار راس دام در استان قربانی خواهد شد که گوشت این قربانی‌ها به ۲۲هزار نفر در قم خواهد رسید. به هر خانواده یک نفره یک کیلوگرم و هر خانواده دونفره ۲کیلوگرم اعطا می‌شود و عملیات توزیع و تحویل نیز ۲۴ ساعت پس از ذبح در اختیار خانواده‌ها قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل کمیته امداد قم کمیته امداد قم فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۱۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،غلامرضا قنبری اظهار کرد: به منظور کنترل و ثبات بازار و رفاه شهروندان تاکنون 1.5 تن گوشت منجمد گوسفندی تنظیم بازاری با قیمت مصوب تنظیم بازار در شهرستان بهشهر توزیع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر تصریح کرد: یکی از ابزارهای مؤثر در کنترل قیمت، تزریق کالاهای اساسی با نرخ مناسب در سطح فروشگاه‌ هاست.

وی در خاتمه یادآور شد: 26 تن مرغ منجمد و 8 تن گوشت قرمز گوساله منجمد نیز قبلا به شهروندان بهشهری توزیع شد.

دیگر خبرها

  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • برای رفع مشکلات نیازمند اتحاد و وحدت میان دستگاه‌های مختلف هستیم
  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد
  • تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی