Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهیه کننده فیلم کوتاه بالاقوز گفت: بالاقوز، فیلم کوتاهی است که برای جشنواره امسال فجر در شیراز در خال ضبط است.

یعقوب مقدم گفت: ساخت این فیلم کوتاه به کارگردانی دانیال علیزاده در دستور تهیه قرار گرفت، عوامل تولید این فیلم را شیرازی‌ها تشکیل می‌دهند.

او، سامان مهکویه و محمد اشکان‌فر را بازیگران شاخص این فیلم کوتاه معرفی و گفت: که داستان این فیلم اجتماعی اتفاقاتی است که بین یک فرد افغانی و ایرانی رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهیه کننده فیلم کوتاه بالاقوز، نمایش وحدت بین ایران و افغانستان را هدف از ساخت این فیلم ذکر و گفت: پس از اتمام ضبط، تلاش خواهد شد تا از پلتفرم فیلیمو پخش شود.

به گفته مقدم، کل فیلمبرداری این فیلم به مدت ۴ روز در شیراز در یک تک لوکیشن انجام می‌شود.

او گفت: چند لوکیشن خیابانی و خارجی نیز به فیلم اضافه خواهد شد، پیش تولید این فیلم به اتمام رسیده است.

به گفته تهیه کننده فیلم کوتاه بالاقوز، ٢٨ نفر ما عوامل ساخت این فیلم را به عهده دارند.

مقدم گفت: در حال رایزنی هستیم تا هرچه سریعتر یکی از خوانندگان برجسته کشور، تیتراژ ابتدا و انتهایی این فیلم را به عهده بگیرد.

او در بخش دیگری از سخنان خود از عدم همکاری مسئولان در فارس برای ساخت این فیلم علی‌رغم اینکه پتانسیل‌های زیادی در این استان وجود دارد، سخن گفت و افزود: متاسفانه از هنرمندان حمایت نمی‌شود و همین امر موجب شده تا همکاران ما به تهران مهاجرت کنند.

تهیه کننده فیلم کوتاه بالاقوز با بیان اینکه در گرمای بی سابقه شیراز این فیلم در حال صبط است، خواستار همکاری بیشتر مسئولان فارس شد.

مقدم همچنین گفت: اگرچه برای صدور مجوز ساخت این فیلم شاهد همکاری‌های اداره کل ارشاد بودیم، اما برخی فرآیند‌ها باید از مرکز دنبال شود و همین موجب تاخیر در روند فیلم سازی می‌شود که هزینه‌هایی هم به ما تحمیل می‌کند.

او گفت: اسپانسر‌ها از فیلم سازی حمایت نمی‌کنند و فراری هستند و کمبود بودجه از مشکلات مهم فیلم سازی است که این مهم موجب شده تا کمتر به سمت فیلم سازی در شهرستان‌ها روی آورده شود و تمایل به کوچ در تهران بیشتر شود.

تهیه کننده فیلم کوتاه بالاقوز گفت: اگرچه مسئولین دعوت می‌شوند، اما به خود زحمت نمی‌دهند سر صحنه حاضر شوند تا مشکلات هنرمندان را از نزدیک مشاهده کنند.

مقدم مجددا گفت: به هنرمندان شیرازی بها داده شود، چرا که بسیاری از آن‌ها ظرفیت تربیت نیرو‌های زیادی دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیراز حمایت فیلمسازان ساخت این فیلم فیلم سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۱۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، «خاتی» نام اثر جدید فریدون نجفی هنرمند فیلم‌ساز استان است که قصد دارد آن را با تهیه‌کنندگی محمد کمالی پور، کارگردانی کند.
نجفی که علاوه بر کارگردانی در مقام نویسنده فیلم‌نامه خاتی، موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی را به دست آورده است، ساخت این اثر را به‌زودی به‌عنوان سومین فیلم بلند خود آغاز می‌کند.
نجفی پیش از این ۲ اثر سینمایی با نام «بچه گرگ‌های دره سیب» و «اسکی‌باز» را با استفاده از مفاهیم و عناصر زندگی بختیاری‌ها به روی پرده سینما برده است که این آثار توانسته‌اند در جشنواره‌های معتبر ملی و بین‌المللی موردتوجه قرار گرفته و جوایز متعددی را به خود اختصاص دهند.
این هنرمند فیلمساز علاوه بر آثار سینمایی چندین فیلم کوتاه و مستند را نیز تهیه‌کنندگی و کارگردانی کرده است که «خانه فاطمه کجاست؟»، «یار دوازدهم»، «خروسک» و «آخرین کوچ» از جمله این آثار به شمار می‌روند.

دیگر خبرها

  • بی‌بی‌سی خط مقدم حمایت از رژیم صهیونیستی
  • «خالد» ‌جلوی‌ دوربین رفت
  • بهروز افخمی «کاغذ شطرنجی» را تهیه می‌کند
  • واکنش تهیه‌کننده «نون‌خ۵» به شکایت یک خواننده/ فعلا تصمیمی بر ساخت فصل بعدی نداریم
  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • افزایش سقف حمایت «انجمن سینمای جوانان» از تولید فیلم‌ کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوانان از فیلم‌کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوان از فیلم‌ کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • افزایش سقف حمایت از تولید فیلم‌کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟