Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-28@17:28:03 GMT

ایمیل‌های مشتریان OpenSea فاش شد

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۵۱۱۴۸

ایمیل‌های مشتریان OpenSea فاش شد

بر اساس نفوذپذیری داخلی، فهرستی از ایمیل‌های مشتریان پلتفرم اپن سی فاش شد. به تازگی فهرستی از ایمیل کاربران پلتفرم اپن سی (OpenSea) فاش شده است. پلتفرم اپن سی در این باره به مشتریان خود هشدار داد که مراقب حملات بالقوه فیشینگ باشند.

اپن سی که بزرگترین بازار NFT دنیا است پس از آنکه متوجه شد یکی از کارمندان پلتفرم Customer.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

io، فهرستی از ایمیل‌های مشتریان اپن سی را به یکی از نهاد‌های خارجی داده، به مشتریان خود هشدار داد.

این نفوذپذیری داخلی و نشت اطلاعات، تمام کاربرانی که ایمیل خود را به اپن‌سی ارائه داده‌اند را تحت تاثیر قرار داده است. این بازار توکن‌های NFT دیروز اعلام کرد که با مجریان قانون درباره نفوذ اخیر صحبت کرده و تحقیقات در حال انجام است.

اپن سی هشدار داد که ممکن است هکر‌ها از طریق ارسال ایمیل و با استفاده از دامنه‌هایی مشابه OpenSea.io یا OpenSea.xyz در صدد تماس با مشتریان اپن‌سی باشند. کاربران در شبکه‌های اجتماعی نیز افزایش ایمیل‌های دریافتی، تماس‌های تلفنی و پیامک‌های اسپم را گزارش داده‌اند.

OpenSea

البته این افشای اخیر اطلاعات، اولین حمله به اپن سی و کاربران آن در سال جاری نبوده. در ماه می، سرور دیسکورد این بازار محبوب نیز هک شد و شاهد موجی از حملات فیشینگ بودیم. نتیجه این حملات نیز این بود که کیف پول کاربران زیادی هک و مورد سوءاستفاده قرار گرفت.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پلتفرم پلتفرم اختصاصی پلتفرم رسانه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۱۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا سریال «حشاشین» در ایران مجوز ندارد؟

سریال «حشاشین» به دلیل آنچه «ساخت مغرضانه سیاسی» خوانده شده، در پلتفرم‌های کشورمان مجوز انتشار ندارد.

به گزارش ایسنا، سریال «حشاشین» روایتی درباره حیات و حوادث مرتبط با حسن صباح، بنیان‌گذار دولت اسماعیلیه است.

این سریال توسط عبدالرحیم کمال نوشته شده و توسط پیتر میمی کارگردانی شده است.

فیلمبرداری آن دو سال به طول انجامید. قرار بود در ماه رمضان سال گذشته پخش شود و به دلیل فیلمبرداری صحنه‌هایی از سریال در مالتا و قزاقستان، نمایش آن تا امسال به تعویق افتاد.

اما در پی منتشر نشدن این سریال از پلتفرم‌های داخلی، مهدی سیفی، مدیرکل نظارت و تطبیق ساترا تاکید کرده است: سریال «حشاشین» محصول کشور مصر است و روایت آن از تاریخ اسلام متضمن تحریف‌های فراوانی است که به نظر می‌رسد با رویکرد سیاسی مغرضانه تولید شده است. بر همین اساس طبق نظر شورای صدور مجوز ساترا انتشار سریال «حشاشین» (The Assassins)، در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران مورد تایید نیست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون
  • چرا سریال «حشاشین» در ایران مجوز ندارد؟
  • انتشار سریال «حشاشین» در پلتفرم‌ها ممنوع است
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • زور سرمایه به هنر نمی‌رسد
  • وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟
  • حضور پررنگ چری در نمایشگاه خودرو پکن (فیلم)
  • از راه اندازی شهرک تخصصی برای فرش بختیاری تا مشتریان پر‌ و پا قرص اروپایی
  • نارضایتی کارکنان منچستریونایتد از رویکرد رتکلیف در حذف امتیاز آن‌ها