Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@18:40:12 GMT

جنجال گتوزو در اسپانیا؛ سیگار کشیدن در تمرین (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۵۱۱۹۴

جنجال گتوزو در اسپانیا؛ سیگار کشیدن در تمرین (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، گتوزو پس از مدتی دوری از دنیای فوتبال و مربیگری، چند هفته قبل با قبول هدایت والنسیا بار دیگر به این عرصه برگشت. 
این اسطوره فوتبال ایتالیا و میلان در طول دوران حضورش در دنیای فوتبال و زمانی که در زمین بازی حضور داشت همیشه به رفتارهای جنجالی خودش معروف بود و توجه بسیاری را به خود جلب می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
این روند در طول دوران حضورش او روی نیمکت تیم‌هایی که در سری A هدایت آنها را برعهده داشت نیز ادامه داشت و به نظر می‌رسد که حالا نوبت به اسپانیا و لالیگا رسیده است. 
ویدیوی منتشر شده از تمرینات تیم والنسیا نشان می‌دهد که گتوزو در حالی که مشغول کشیدن سیگار است، حرکات بازیکنان جدیدش را در تمرینات پیش فصل زیر نظر دارد و این موضوع برای او دردسرساز شده چون بسیاری باور دارند که چنین کاری در تمرینات و پخش تصاویر آن می‌تواند الگوی بدی برای بازیکنان و هواداران جوان و کم سن و سال باشد. 


با این حال، این مربی ایتالیایی و یا مدیران باشگاه والنسیا هنوز هیچ واکنشی به این موضوع و انتقادهای مطرح شده از او نشان نداده‌اند. 
گتوزو پیش از این هدایت تیم‌هایی چون سینو، پالرمو، کرته و پیزا را برعهده داشته و در سال 2017 به عنوان مربی میلان انتخاب شد. او دو فصل روی نیمکت تیم محبوبش حضور داشت و پس از این که به همراهی با آنها پایان داد، به ناپولی رفت و موفق شد با این تیم قهرمانی در کوپا ایتالیای 2020 را به دست آورد.

 

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گنارو گتوزو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۱۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو در اندیشه فروش وایادولید

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال برزیل و رئال مادرید در اندیشه فروش باشگاه وایادولید است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رونالدو  سهام خود در باشگاه فوتبال کروزیرو برزیل را فروخت. گزارش شده است که این فوتبالیست پیشین و مشهور جهان 109 میلیون یورو برای 90 درصد سهام باشگاه دریافت کرده است.

رونالدو گفت پس از فروش سهام کروزیرو هدف بعدی او باشگاه وایادولید اسپانیا است.

لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم

رونالدو دو بار قهرمان جهان، دو بار قهرمان جام ملت‌های آمریکا، دو بار قهرمان اسپانیا با رئال مادرید و دو بار برنده توپ طلا است. او در سال 2011 از فوتبال خداحافظی کرد.

مهاجم پیشین تیم ملی برزیل در دسامبر 2021 مالک کروزیرو شد و این تیم با هدایت او به سری A برزیل بازگشت و فصل گذشته را در رده چهاردهم به پایان رساند. در سال 2018، رونالدو 51 درصد از سهام باشگاه اسپانیایی وایادولید را با هزینه 30 میلیون یورویی خرید.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • صاعقه در تمرین تیم ملی والیبال! (عکس)
  • بازگشت ویسنته دل‌بوسکه به فوتبال اسپانیا
  • رونالدو در اندیشه فروش وایادولید
  • خلاصه‌بازی بارسلونا و والنسیا + فیلم
  • توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏
  • بارسلونا - والنسیا؛ ترکیب رسمی
  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • «اسنوس» مواد مخدر جدید فوتبالیست‌های لیگ برتر
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی