Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی روز یکشنبه در خطبه های بعد از نماز عید سعید قربان در مصلی امام خمینی (ره) در رشت با اشاره به سفر روز گذشته وزیر اقتصاد و دارایی به گیلان و دیدار با وی اظهار داشت: ایشان اذعان می کردند که در کابینه دولت اولین تلاش ها تثبیت قیمت ها است. 

وی با بیان اینکه دولت در حال تلاش است، افزود: امیدواریم این رنج هایی که مردم در برخی بخش ها متحمل می شوند و دولت هم درک می کند، تثبیت قیمت ها را به همراه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه رشت با اشاره به حضور مردم در همه مناسبت ها و قدردانی از آنان گفت: مسئولان باید قدر شما مردم را بدانند که قطعا عاقبت به خیر می شوند.

آیت الله فلاحتی در ادامه با بیان اینکه قدرت های پوشالی به سمت افول می روند، افزود: خداوند عزتی که به ملت های ایران وعده داده، خواهد داد، دشمنان تلاش می کنند که این عزت تحقق نیابد اما وعده خداوند قطعی است.

وی بیان داشت: در نظام اسلامی هر کسی که با رهبر معظم انقلاب زاویه دار شد خداوند به نوعی آنان را کیفر می دهد و این از سنت های الهی است. 

نماز عیدسعید قربان صبح امروز یکشنبه همزمان با سراسر کشور در شهرستان های مختلف استان گیلان برگزار شد، اقشار مختلف با حضور در مساجد، مصلی های نماز جمعه و امام زادگان نماز عید قربان را اقامه کردند.

برچسب‌ها رشت عید سعید قربان ستاد اقامه نماز کشور گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت عید سعید قربان ستاد اقامه نماز کشور رشت عید سعید قربان ستاد اقامه نماز کشور گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۱۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، نماز عبادی - سیاسی جمعه این هفته تهران ۱۴ اردیبهشت ماه به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسین ابوترابی‌فرد و در دانشگاه تهران اقامه می‌شود.

طبق روال ساعت ۱۰:۳۰ صبح درب‌های دانشگاه به روی نمازگزاران گشوده می‌شود و برنامه‌ها از ساعت ۱۱ آغاز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • برپایی ۵ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود
  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • تثبیت قیمت نفت در پی مذاکرات آتش‌بس در خاورمیانه