Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@13:09:10 GMT

هدف از تغییر اسکوچیچ چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۵۱۴۷۵

هدف از تغییر اسکوچیچ چیست؟

کارشناس فوتبال گفت: در آستانه حضور در جام جهانی توجهی به تیم ملی نمی‌شود و شاهد جنگ قدرت در بالاترین درجه هستیم.

به گزارش مشرق، رسول کربکندی در گفت و گویی در مورد شرایط فدراسیون فوتبال و اینکه دوشنبه فرصت ثبت نام نامزدهای ریاست به پایان می‌رسد، اظهار داشت: کاش فردی رئیس فدراسیون فوتبال شود که دل سوخته فوتبال باشد نه فردی که تشنه پست و مقام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه در فوتبال کشورمان از این شخصیت‌ها کم نداریم! افرادی که به اصل قضیه که فوتبال است توجهی ندارند و فقط دنبال منافع خودشان هستند. در این سال‌ها از این گونه افراد در فوتبال زیاد دیده‌ایم مساله‌ای که باعث زجر فوتبال می‌شود. نمونه‌اش در همین انتخابات قبلی فدراسیون فوتبال، ابتدا رئیس فدراسیون از سوی مجمع انتخاب شد و بعد خود اعضای هیات رئیسه نشستند و او را برکنار کردند.

وی افزود: در آستانه حضور در جام جهانی هستیم اما تیم ملی که مهم‌ترین مساله‌ است به نوعی فراموش شده و شاهد جنگ قدرت در بالاترین سطح هستیم. هیچکس به خود فوتبال کار ندارد همه دنبال منافع خودشان هستند. نمی‌گویم فردی سیاسی به فدراسیون فوتبال نیاید. بلکه اگر قرار است یک سیاسی در راس فدراسیون فوتبال قرار بگیرد مدیری بیاید که دوست و دشمن عملکردش را در فدراسیون تحسین کنند. در گذشته افرادی داشتیم که ضمن ارتباط خوب  با رئیس جمهور وقت مدیریت بسیار خوبی هم داشتند و جلوی فساد در فدراسیون فوتبال را هم گرفتند و زیر بار هیچ فشاری نرفتند.اکنون فدراسیون محله برو بیا شده و افراد فقط به فکر منافع خود هستند.

سرمربی اسبق ذوب آهن اصفهان  در مورد اینکه سخنگوی فدراسیون فوتبال گفته دوشنبه تکلیف سرمربی تیم ملی مشخص خواهد شد، عنوان کرد: همین چندگانگی‌ها فوتبال ما را اذیت می‌کند. متاسفانه ایجنت‌ها و دلال‌ها نقش تعیین کننده‌ای در فوتبال ما پیدا کرده‌اند. من خودم به اسکوچیچ نقد دارم و او را مربی بدون ایرادی نمی‌دانم اما باید واقع بین باشیم. قرار نیست تیم ملی فوتبال کشورمان قهرمان جام جهانی شود. نهایت آرزوی ما در جام جهانی قطر صعود از مرحله گروهی است، با توجه به شرایط اقتصادی که کشورمان دارد بهترین گزینه همین اسکوچیچ است. اجازه بدهیم او کارش را بکند و پول و انرژی‌مان را هدر ندهیم.

وی افزود: هر مربی خارجی جدیدی که بخواهد بیاید دراین مدت زمان کم تا شروع جام جهانی فرصت زیادی ندارد و تا بخواهد با فرهنگ و فوتبال ما آشنا شود مسابقات شروع شده‌ است.  آنهایی که دنبال تغییر سرمربی تیم ملی هستند واقعا چه هدفی را دنبال می کنند؟!

کربکندی در مورد اینکه صحبت از بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی هم مطرح شده، گفت: در این شرایط نباید برگشت به عقب داشت. در حال حاضر بین بازیکنان اختلاف نظر بر سر انتخاب سرمربی تیم ملی به وجود آمده است این شرایط به فوتبال و تیم ملی ما لطمه می‌زند. در دوره‌های گذشته جام جهانی تیم ملی همواره حضوری آبرومند داشته و مقابل تیم‌های قدرتمند جهان هم با حداقل گل بازنده شده یا مساوی کرده است بنابراین بهتر است که کادرفنی را تغییر ندهیم.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت تیم ملی ایران کارلوس کی روش رسول کربکندی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت فدراسیون فوتبال جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۱۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی تیراندازی| نکونام از صعود به فینال بازماند

ملی‌پوش تیراندازی ایران از صعود به فینال رقابت‌های جام جهانی در باکو باز ماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در چهارمین روز از جام جهانی در شهر باکو، پایتخت جمهوری آذربایجان و در تفنگ 10 متر آقایان، امیرمحمد نکونام با امتیاز 630.2 و تنها با 0.3 اختلاف از صعود به فینال باز ماند و در جایگاه یازدهم ایستاد. در همین ماده پوریا نوروزیان امتیاز 623.1 را ثبت کرد.

از ساعتی دیگر نجمه خدمتی، فاطمه امینی و شرمینه چهل‌امیرانی در مرحله مقدماتی تفنگ 10 متر در خط آتش قرار می‌گیرند.

درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی 
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی
  • تزریق خون جدید در فدراسیون دوومیدانی/کار خوب کاربلدها
  • جام جهانی تیراندازی| نکونام از صعود به فینال بازماند
  • صلیب سرخ: در شیوه کمک رسانی به افغانستان تغییر ایجاد شود
  • (عکس) تغییر رسمی لوگوی فدراسیون بوکس بعد از ۳۵ سال
  • تغییر نشان فدراسیون بوکس پس از ۳۵ سال
  • تغییر لوگوی فدراسیون بوکس بعد از ۳۵ سال + عکس
  • تغییر لوگوی فدراسیون بوکس بعد از ۳۵ سال
  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال