Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمود عرب روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر افزود: در این راستا تفاهم نامه ای میان صندوق اجتماعی کشاورزان،روستاییان و عشایر منعقد شده که با عضویت افراد شاغل در آموزشگاه های آزاد، آنان از مزایای پیش بینی شده همچون بازنشستگی، از کارافتادگی و بیمه تکمیلی درمانی بهره مند می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مسوول اظهار داشت: با تهمیدات و تدابیر اندیشیده شده و سازوکارهای انجام شده امکان انتقال سوابق سنوات در این بیمه به سایر بیمه ها نیز وجود دارد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین با اشاره به شرایط آسان دریافت مجوز و فعالیت آموزشگاه های آزاد در دولت سیزدهم نسبت به گذشته، اظهار داشت: این اتفاق یک گام دیگر برای حمایت از فعالان حوزه آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای بوده است.

این مسوول گفت: بهره مندی فعالان آموزشگاه های آزاد از خدمات بیمه اجتماعی به ابتکار اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین انجام شده و با استقبال سازمان مرکزی همراه بوده و قرار است به استان های مختلف تعمیم یابد.

عرب با اشاره به نقش پررنگ آموزشگاه های آزاد در تامین و رفع نیازهای مهارتی اعضای جامعه، اظهار داشت: بدون شک ارایه این خدمت جدید انگیزه فعالان آموزشگاه های آزاد خصوصی را برای فعالیت و مهارت آموزی به اقشار و گروه های مختلف جامعه را افزایش خواهد داد.

نزدیک به 200 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در استان قزوین دارای مجوز فعالیت هستند.

برچسب‌ها صندوق بیمه تامین اجتماعی روستاییان و عشایر اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین استان قزوین مهارت اموزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صندوق بیمه تامین اجتماعی روستاییان و عشایر اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین استان قزوین صندوق بیمه تامین اجتماعی روستاییان و عشایر اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین استان قزوین مهارت اموزی آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۱۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری یزد

ایسنا/یزد معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به فعالیت ۱۰۶ آموزشگاه آزاد هنری دارای مجوز در استان و معافیت این آموزشگاه‌ها از پرداخت مالیات، اعلام کرد: افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه این آموزشگاه‌ها به وزارت ارشاد پیشنهاد شده است.

  «سیدعباس دهقان» در نشست با مدیران مسئولان آموزشگاههای آزاد هنری استان افزود: مطابق بند «ل» ماده ۱۳۹ قانون مالیات های مستقیم بر آموزشگاهها، این صنف از پرداخت مالیات معاف هستند.

وی در عین حال تاکید کرد: آموزشگاه‌ها برای معافیت از مالیات می‌بایست فرم اظهارنامه مالیاتی و دفتر اسناد مالی داشته باشند و فعالیت اقتصادی نیز در آموزشگاه آزاد هنری نداشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به حمایت از آموزشگاههای آزاد هنری استان اظهار کرد: در راستای تداوم فعالیت هنری و همچنین تجهیز کردن آموزشگاه‌ها پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه بر مبنای تعرفه سه ماهه آخر سال گذشته به دفتر بر نامه‌ریزی و آموزش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارایه شد.

این مسئول ادامه داد: همچنین معرفی نامه برای اخذ تسهیلات بانکی طبق درخواست تسهیلات تبصره ۱۶ توسط واحد اشتغال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به آموزشگاههای آزاد هنری انجام می شود.

معاون هنری و سینمایی استان، بر اخذ کارت صلاحیت تدریس توسط هنرآموزان آموزشگاهها تاکید کرد و گفت: آموزشگاه‌هایی که دارای مجوز قدیمی هستند پیگیری لازم برای دریافت مجوز دائمی از سامانه http://sso.farhang.gov.irرا انجام دهند.

دهقان در بخش دیگری از سخنانش رعایت شئونات اسلامی، نصب نرخنامه و مجوز فعالیت، ارایه گزارشهای سه ماهه آموزشگاه را در سامانه مربوطه را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، ۱۰۶ آموزشگاه آزاد هنری در رشته‌های تخصصی نمایش، تجسمی، موسیقی، خوشنویسی و هنرهای سنتی با مجوز دائمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در سطح استان فعالیت می کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری یزد
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • بهره مندی ۱۳۸ هزار کارگر در لرستان از پوشش بیمه تأمین اجتماعی
  • تسهیلات کم‌ بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل
  • فیاضی: مجلس آینده باید مشکلات کارگران را تا حد امکان کاهش دهد
  • تسهیلات کم‌بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل