Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا جواد قناعت روز یکشنبه در دیدار با معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده اظهار داشت: با توجه به اینکه خراسان جنوبی در کریدور حمل مواد مخدر قرار دارد راه‌اندازی کمپ ماده ۱۶ و ۱۵ از موضوعات ضروری در استان است و انتظار می‌رود به‌خصوص برای بانوان به طور ویژه مساعدت شود.

وی با اشاره به اینکه زمین مورد نیاز برای ساخت مرکز تامین می‌شود ادامه داد: چهار شهرستان مرزی در خراسان جنوبی است که حداقل در ۲ شهرستان راه‌اندازی کمپ ماده ۱۶ ویژه بانوان مورد نیاز است تا بتوانیم موضوع اعتیاد را به‌خصوص در حوزه بانوان مدیریت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: گستردگی این استان باعث شده در گذشته کمتر به خصوص در زمان خراسان بزرگ به خراسان جنوبی توجه شود.

وی با اشاره به فاصله خراسان جنوبی با استانهای برخوردار، ادامه داد: علیرغم اینکه در سایر استانها کارهای توسعه‌ای دنبال می‌شود اما در این استان پیگیری‌های فعلی در حوزه زیرساختی است لذا هنوز در گام‌های اولیه هستیم البته کارهایی هم شده اما در مقایسه با استان‌های دیگر فاصله زیاد است.

وی با اشاره به ضعف‌های زیرساختی سنتی در حوزه بانوان نیز گفت: برگزاری نمایشگاه ایده، خانه و فناور با هدف نمایش توانمندی‌ها و دستاوردهای بانوان استان در عرصه‌های مختلف برپا شده تا در این نمایشگاه توانمندی زنان استان در حوزه فرهنگی، اقتصادی و علمی به نمایش گذاشته شود.

استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: علیرغم مشکلات و ضعف زیرساختی در استان اما ظرفیت و سرمایه نیروی انسانی در خراسان جنوبی بالا بوده و با توجه به دانشگاهی بودن استان امکان توسعه در حوزه‌های مختلف وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به توانمندی‌های زنان خراسان جنوبی در عرصه‌های مختلف از جمله در زمینه صنایع دستی و گردشگری بنا داریم مقدمات برای حضور پررنگ بانوان در عرصه‌های مختلف شغلی فراهم شود.

وی گفت: تقاضا داریم که نگاه ویژه به بانوان خراسان جنوبی شود تا بتوانیم از ظرفیت آنان در سطح ملی استفاده کنیم.

انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در اولین روز سفر به خراسان جنوبی همزمان با عید سعید قربان در بیرجند با خانواده جانباز ۷۰ درصد و استاندار خراسان جنوبی دیدار کرد و  افتتاح نمایشگاه، دیدار با فرزندان شاهد و نشست نخبگان را نیز در برنامه دارد.

برچسب‌ها خراسان جنوبی بانوان پیشگیری از اعتیاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خراسان جنوبی بانوان پیشگیری از اعتیاد خراسان جنوبی بانوان پیشگیری از اعتیاد خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۱۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی با اشاره به تأثیرگذاری پررنگ بانوان در جامعه، گفت: بانوان باید در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی پررنگی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حسن ناهیدی امروز _ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت بانوان و خانواده اظهار کرد: ریشه‌یابی آسیب‌های اجتماعی در جامعه ضروری است و بدون این امر نمی توان مشکلات را حل کرد.

وی افزود: نیازمند تدوین برنامه ای جامع با خصوصیات کیفی و کمی هستیم تا با هماهنگی بین دستگاه ها اجرایی شود.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: هر چقدر ریشه یابی و شناخت آسیب ها بهتر انجام شود، درمان و پیشگیری بهتری صورت می گیرد.

ناهیدی با اشاره به نقش سلامت اجتماعی در زندگی افراد و تاثیر آن بر کاهش آسیب های اجتماعی، گفت: در این راستا برنامه محور بودن از ضروریات است و در پیشگیری از اختلال و آسیب ها موثر خواهد بود.

وی تاکید کرد: اهداف کوتاه مدت و بلند مدت برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در دستور کار باشد و اولویت‌بندی آسیب. ها و ارائه راهکار برای کاهش آسیب مورد توجه قرار بگیرد.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی نقش آفرینی بانوان استان در تمام عرصه ها و در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی را مهم خواند و افزود: در حوزه بانوان ظرفیت و فرصت های خوبی وجود دارد و در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی نیز نقش بانوان موثر است.

کد خبر 749521

دیگر خبرها

  • با استقرار دولت سیزدهم، توجه ویژه‌ای به جامعه کارگری شد
  • راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق مختلف شهری و روستایی اراک ضروری است
  • دغدغه مردم زیرکوه در خصوص تخریب قنوات و جاده‌ها ویژه پیگیری می‌شود
  • اعزام ۵۲۰ مبلغ به مناطق مختلف خراسان جنوبی
  • صعود نمایندگان لارستان و خراسان جنوبی به لیگ دسته یک هندبال بانوان
  • پایان همایش ملی هویت اصلی زنان در آئینه قرآن و حدیث با معرفی مقالات برتر در گرگان
  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • توجه ویژه به آموزش و فرهنگسازی در حوزه ترافیک ضروری است
  • بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند
  • درخشش رادیو خراسان جنوبی در سومین جشنواره پژواک