Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال ایران با پیروزی مقابل صربستان جواز حضور در جمع هشت تیم برتر مسابقات لیگ ملت‌ها را کسب کرد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود از هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲  مقابل صربستان به میدان رفت و سه بر صفر (۳۵ بر ۳۳، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۲) پیروز شد تا به دور نهایی این مسابقات صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه اروپایی ورد آف والی نوشت: تیم ایران در ست‌های متوالی صربستان را شکست داد و با نتیجه ۳ بر صفر بلیت حضور در  مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال را برای خود رزرو کرد. امیرحسین اسفندیار با ۱۷ امتیاز، امین بهترین بازیکن ایران شناخته شد. ایران هم اکنون با هفت برد و پنج باخت در رده هفتم قرار دارد و صربستان با چهار برد و هفت شکست در رده یازدهم قرار دارد.

مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲ امروز (یکشنبه) با برگزاری ۶ دیدار به پایان می‌رسد و تکلیف هشت تیم برتر این مسابقات جهت صعود به دور بعد مشخص خواهد شد. میزبان دیدار نهایی این رقابت ها ایتالیا خواهد بود و تیم ملی والیبال ایران هم که موفق شده به جمع هشت تیم برتر صعود کند باید عازم شهر بولونیا ایتالیا شود.

برنامه یک چهارم نهایی مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ همزمان با پایان مرحله مقدماتی این مسابقات و مشخص شدن رده بندی تیم‌ها مشخص خواهد شد و تیم‌های صعود کننده رقبای خود را در مرحله نهایی خواهند شناخت.

ایتالیا با توجه به اینکه میزبان است، با تیم هشتم جدول مرحله مقدماتی بازی خواهد کرد و دیگر بازی‌ها به ترتیب بین تیم‌های دوم با هفتم، سوم با ششم و چهارم با پنجم برگزار می‌شود تا چهار تیم برنده به مرحله نیمه‌نهایی صعود کنند.

بر این اساس تیم‌های بازنده در مرحله یک چهارم نهایی، بر اساس عملکردشان در این رقابت ها در رده‌های پنجم تا هشتم قرار خواهند گرفت و تیم‌های برنده نیز پس از یک روز استراحت، روزهای یکم و دوم مردادماه در مراحل نیمه‌نهایی و نهایی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲، به مصاف هم می‌روند.

دور نهایی این مسابقات از چهارشنبه، ۲۹ تیر با حضور هشت تیم برتر آغاز می‌شود. صعود ایتالیا، ژاپن، آمریکا، لهستان، فرانسه، برزیل و ایران به دور نهایی قطعی شده است.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واليبال لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۲ والیبال ایران هشت تیم برتر لیگ ملت ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۱۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی

مرکز اراک؛ در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی تیم آلومینیوم اراک میهمان چادرملو اردکان است.

در دیگر دیدار‌های این مرحله، تراکتور تبریز و مس رفسنجان با هم مسابقه می‌دهند، دو تیم لیگ برتری گل‌گهر سیرجان و هوادار تهران در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و سپاهان اصفهان نیز میزبان ملوان بندر انزلی است.

چادرملو اردکان به دلیل برگزاری دو مسابقه بیرون از خانه در مراحل گذشته، در یک چهارم نهایی میزبان آلومینیوم اراک شد.

پس از این مرحله در نیمه نهایی برنده مسابقه آلومینیوم، چادرملو با پیروز دیدار تراکتور و مس مسابقه می‌دهند و برنده مسابقات گروه C و D نیز برابر هم قرار می‌گیرند.

دیدار‌های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه، ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت برگزار می‌شود.

مسابقات مرحله نیمه نهایی پس از فیفا دی در روز‌های ۲۴ یا ۲۵ خرداد و دیدار نهایی هم در یکی از روز‌های ۳۰ یا ۳۱ خرداد انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • ترمز طلای جهانی در مسیر صعود
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی