Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، میلاد عبادی پور با ابراز خرسندی از حمایت مردم از تیم ملی والیبال ایران بیان کرد: از تمام بازیکنان و کادر فنی تشکر می‌کنم و مهم‌تر از این‌ها از مردم عزیز ایران که در برد و باخت‌ها پشت تیم ایران را خالی نکردند، ممنونم. در تمام این مسابقات با تیم ملی همراه بودند دست تک تک این مردم را می‌بوسم که در بدترین شرایط و باخت‌ها تیم را تنها نگذاشتند و امیدوارم تا به این جای کار بخش کوچکی از لطف آن‌ها را جبران کرده باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ابتدا هم کاری به منتقدان مغرض والیبال نداشتیم و دشمن را در بیرون از ایران می‌دیدیم در حالی که دشمن داخل ایران بود. حتی اگر الان قهرمان المپیک هم می‌شدیم باز همین منتقدان می گفتند این اتفاق شانسی بود. با این افراد کاری نداریم همان طور که در گذشته هم با این نقدها کاری نداشتیم. جا دارد حتی از آن‌ها تشکر کنیم که اگر این منتقدان نبودند شاید این اتفاقات سال‌های اخیر برای والیبال رخ نمی‌داد. تشکر ویژه از آنها دارم به خاظر اینکه این انگیزه را به بازیکنان دادند تا با تلاش صد درصدی اکثر مسابقات را ببریم و خوب پیش رویم.

عبادی‌پور با تاکید بر این‌که بازیکنان بدون توجه به حرف‌ها بهترین اتفاق ممکن را رقم زدند، تصریح کرد: از همان ابتدا هم می‌دانستیم که تیم جوانی داریم و برای کسب تجربه بازی می‌کنیم. خداراشکر که این کسب تجربه باعث خوشحالی مردم شد و جوانان تیم ایران بیشتر از روزهای گذشته پیشرفت داشته باشند و بهترین خودشان باشند.

وی در خصوص افزایش تجربه بازیکنان با توجه به دیدارهای دشواری که پشت سر گذاشته‌اند، گفت: هرچه تجربه کسب کنید باز هم بی تجربه هستید. نه در ورزش؛ حتی در زندگی شخصی هم همین طور است شاید اتفاقاتی رخ دهد که پیش از آن برای کسی رخ نداده باشد. حتی اگر در مرحله نهایی ببازیم و حذف شویم باز هم می‌گویم دم تک تک بازیکنان گرم که تا اینجا صبوری به خرج داده و صد درصد توان خود را در تمام بازی‌ها گذاشتند. هرچند که مصدومیت‌های جزیی داشتند اما دم همه شان گرم که پشت تیم را هیچ گاه خالی نکردند و توان خود را گذاشتند. به آن‌ها تبریک می‌گویم چون نشان دادند روز به روز پیشرفت می‌کنند. امیدوارم پیشرفت‌شان ادامه‌دار باشد.

کاپیتان تیم ملی والیبال با تاکید بر این‌که مهم نیست در مرحله نهایی چه اتفاقی رخ می‌دهد، گفت: مسلما برای پیروزی به مرحله نهایی خواهیم رفت اما تا به این جا بد جلو نرفته‌ایم و برای شخص من صعود امروز بهترین اتفاق ممکن بود. به خاطر اینکه همان اول هم می دانستیم که برای کسب تجربه وارد این مسابقات شدیم. نباید با بردهای اخیر انتظار بیش از حد از تیم داشته باشیم. تاکنون خوب پیش رفته‌ایم و امیدوارم این اتفاقات خوب برای تیم و مردم ایران ادامه‌دار باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: میلاد عبادی پور کاپیتان تیم ملی والیبال لیگ ملت های والیبال والیبال ایران والیبال فدراسیون والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۰۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ستاره‌های کوبایی در هفته نخست VNL

تیم ملی والیبال کوبا در هفته نخست لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ برخی بازیکنان تاثیرگذار خود را در اختیار ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی کوبا در هفته‌های اول و دوم لیگ ملت‌های والیبال 2024 غایبان صحب نامی خواهد داشت که مسیر راهیابی به المپیک را برای این تیم سخت خواهد کرد.

هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست

آریل ساینس، رئیس فدراسیون والیبال کوبادر نشستی خبری اظهار داشت: سرمربی ما در لیگ ملت‌ها قادر به استفاده از همه بازیکنان خود نیست. خسوس هررا که در تیم پروجا بازی می‌کند، برای درمان مصدومیت زانو، تقاضای 2 هفته استراحت کرده است. الخاندرو گونسالس و میگل گوتیرس نیز در هفته‌های اول و دوم نمی‌توانند همراه تیم ملی کوبا باشند.

کوبا، هلند، ترکیه و ایران، تیم‌هایی هستند که برای راهیابی به المپیک 2024، همچنان کورسویی از امید در صورت کسب نتایج خارق‌العاده در لیگ ملت‌ها دارند.

تیم ملی ایران در هفته نخست لیگ ملت‌ها از ساعت 3:30 بامداد 6 خرداد 1403 در برزیل به مصاف کوبا می‌رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح تیم ملی والیبال
  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح سرمربی تیم ملی والیبال
  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست
  • پرسپولیس جای خالی گوهری را احساس کرد!(عکس)
  • غیبت ستاره‌های کوبایی در هفته نخست VNL