Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد،‌ آیت الله محمدرضا ناصری صبح امروز در خطبه‌های نماز عید قربان در مرکز استان که در مسجد ملااسماعیل یزد برگزار شد، با اشاره به تلاش دشمن برای جلوگیری از پیشرفت کشورهای اسلامی، اظهار کرد: فقدان رهبر مذهبی از مهمترین علت ناموفق بودن بسیاری از این کشورها برای رسیدن به استقلال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ناامنی و ضعف در پیشرفت‌های علمی این کشورها، به امنیت کشورمان در منطقه ناامن خاورمیانه اشاره کرد و افزود:‌ ایران نه تنها از ارزشهای خود بلکه به حمایت از دیگر کشورهای اسلامی به پاخواسته و این موضوع برای دشمنان و استکبار چند صد ساله آنها گران تمام شده لذا از هر تلاش و توطئه‌ای حتی راه اندازی جنگ و تحریمهای اقصادی علیه کشورمان دست بردار نیست.

امام جمعه یزد با بیان این‌که امروز دشمن با ایجاد ناامیدی در مردم به دنبال مختل کردن امنیت روانی جامعه است، تاکید کرد: البته دشمن غافل از این است که مردم ایران اسلامی همواره به درگاه خداوند و عنایت ائمه اطهار(ع) چنگ انداخته و هیچگاه ناامید نخواهد شد.

آیت الله ناصری یزدی بر تقویت فرهنگ دینی و امیدواری مردم به درگاه خداوند تاکید کرد و گفت: خوشبختانه این انقلاب، الهی است و خداوند همواره آن را مورد عنایت قرار داده چرا که در طی این سالیان پس از انقلاب اسلامی، موففیت دشمن تنها در یکی از توطئه‌هایش می‌توانست آنها را به اهداف پلیدشان برساند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد به دلسوزی و تلاش شبانه روزی مسئولان برای برقرار امنیت و آرامش در کشورمان اشاره و تأکید کرد: البته مشکلات آنچنان بزرگ و فراوان است که حتی خود دشمن اقرار به اعمال سخت‌ترین فشارها و تحریمها علیه کشورمان دارد.

وی به مردم توصیه کرد نسبت به شایعه‌ پراکنی‌ها علیه مسئولان هوشیار باشند و با بصیرت‌افزایی خود، در امور به خداوند توکل کنند و از هر تلاشی برای سربلندی اسلام و دین خدا فروگذار نباشند.

انتهای پیام/الف

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه یزد نماز عید قربان مسجد ملا اسماعیل استان یزد آیت الله ناصری یزدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۲۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای تقرب به ساحت مقدس امام زمان(عج) چه کنیم؟

آیت‌الله ناصری(ره) معتقد است انسان برای رسیدن به قرب الهی و دیدن امام زمان(ع) باید یکسری موارد را رعایت کند تا حجاب‌ها برای او کنار زده شود.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله ناصری دولت آبادی رحمة الله برای کسانی که خواهان تقرب به خدا و ساحت مقدس امام زمان علیه السلام هستند موارد زیر را که متخذ از روایات هستند، توصیه کرده است.

از منظر این عالم ربانی این موارد در حقیقت، قدم‌های اولیه خودسازی و سلوک معنوی محسوب می‌شوند.

۱-هرکسی اول توبه‌ای از اعمال گذشته بکند و تصمیم بگیرد که در آینده گناه نکند، مبارزه با حق ننماید و شیطان را پیروی نکند.

۲-ملتزم بشود که نمازهایش را اول وقت بخواند.

۳-تسبیح حضرت زهرا علیها السلام را بعد نمازها حتماً بخواند.

۴-هر صبح، دعای عهد را بخواند.

۵-اغلب اوقات با وضو باشد.

۶-همین طوری که در روایت آمده است، روزی صد بار استغفار کند.

۷-روزی پنجاه آیه قرآن بخواند.

۸-موقع خواب، با وضو باشد و مقداری قرآن بخواند.

از منظر آیت‌الله‌ ناصری(ره) انجام این اعمال، بسیار مفید است و سبب زوال یا کم‌رنگ شدن این حجاب‌ها می‌شود و در نتیجه، انسان از انوار قدسی حضرت بیشتر بهره می‌برد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دشمن با نشانه رفتن حجاب قصد ضربه به روح و روان جامعه را دارد
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • جوانی جمعیت نجات دهنده کشور از آینده هولناک کهنسالی است
  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند
  • دشمن به دنبال کم رنگ کردن ارزش حجاب است
  • جهش تولید با رشد استعداد کارگران محقق می‌شود
  • برای تقرب به ساحت مقدس امام زمان(عج) چه کنیم؟
  • قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند
  • سردار رادان: مقابله با بی‌حیایی و بی‌عفتی در جامعه امری خطیر، حساس و غیرقابل بازگشت است
  • نقش روانشناسی و مشاوره در ارتقاء بهداشت روانی جامعه با اهمیت است