Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت بندرعباس گفت: باید از ظرفیت مردمی در کنار کمک‌های دولت برای جبران خسارات زلزله‌زدگان استان هرمزگان بهره برد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، نماز عید سعید قربان صبح امروز پس از قرائت دعای ندبه در مسجد جامع بندرعباس برگزار شد.

نماز عید قربان در بندرعباس به امامت حجت‌الاسلام میرزاده امام جمعه موقت این شهر اقامه شد، علاوه بر بندرعباس این آیین عبادی در سراسر استان هرمزگان نیز با حضور مردم مومن استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام میرزاده در خطبه‌های عید قربان با تبریک این عید گفت: رعایت تقوای الهی یکی از مهمترین اصول دینی است که با رعایت آن می‌توان اعمال نیک را انجام داد.

تمام 400 کانکس‌ اهدایی سپاه در مناطق زلزله‌زده هرمزگان نصب شدامام جمعه موقت بندرعباس: خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان غرب هرمزگان تا رفع کامل مشکلات ادامه یابدآخرین اخبار از مناطق زلزله‌زده هرمزگان| تامین یخچال زلزله‌زدگان از سوی قرارگاه مدینه منوره/ عملیات اجرایی 25 واحد مسکونی آغاز شد

وی افزود: استان هرمزگان در روزهای اخیر شاهد وقوع زمین لرزه‌های زیادی بوده که در غرب استان سبب بروز خسارت جانی و مالی به هموطنانمان شده است.

امام جمعه موقت بندرعباس گفت: باید از ظرفیت مردمی در کنار کمک‌های دولت برای جبران خسارات زلزله‌زدگان استان هرمزگان بهره برد.

انتهای پیام/864/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه موقت بندرعباس استان هرمزگان زلزله زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۲۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است

ایسنا/اصفهان امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به هفته کار و کارگر و همچنین شعار سال، گفت: تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است، زیرا نقش اصلی تولید بر عهده کارگران است.

آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه‌های  نماز جمعه اصفهان با تاکید بر مطلب فوق اظهار کرد: جهش تولید باعث استقلال اقتصادی می‌شود و استقلال اقتصادی نیز زمینه‌ساز استقلال سیاسی و فرهنگی است.

امام‌جمعه موقت اصفهان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار بی‌رحمانه مردم غزه، تصریح کرد: عملیات‌های طوفان‌الاقصی و وعده صادق باعث شد موج اعتراض‌های مردمی در قبال جنایت‌های رژیم منحوس صهیونیستی به درون کشورهای اروپایی و حتی خود آمریکا راه پیدا کند، به‌طوری که دانشگاه‌های این کشورها محل اعتراض دانشجویان نسبت به جنایت‌های رژیم صهیونیستی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است
  • امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • دولتمردان باید میزان تصدی‌گری خود در عرصه اقتصاد را کاهش دهند