Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین، طبق مصوبه آخرین نشست اعضای هیات رئیسه و هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، از ۲۵ تیرماه روند انتخابات این کمیته به صورت رسمی آغاز خواهد شد. این زمان به انجام اطلاع رسانی در مورد نام نویسی از کاندیداها اختصاص دارد و بازه زمانی در نظر گرفته شده برای ثبت نام‌ها هم از ۵ مردادماه آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از تعیین این دو زمان انتظار می‌رفت با توجه به اهمیت برگزاری انتخابات ۶ شهریورماه و لزوم انجام به موقع اقدامات لازم برای تشکیل بدون حرف و حدیث مجمع، جلسات هیات اجرایی حداقل با روند همیشگی پیگیری شود تا رسیدگی به امورات مربوط به انتخابات بدون اشکال و سر وقت انجام شود اما نه تنها این مهم یعنی برگزاری نشست‌های هیات اجرایی شتاب نگرفته بلکه از روال عادی هم خارج شده است!

یکصد و یازدهمین نشست اعضای هیات رئیسه و هیات اجرایی کمیته ملی المپیک که حکم آخرین نشست آنها را داشت، یکشنبه دو هفته پیش (۵ تیرماه) برگزار شد. در همان نشست نحوه فعالیت و شروع به کار ستاد اجرایی برگزاری انتخابات بررسی و زمان‌های موردنظر برای اطلاع رسانی و آغاز نام نویسی مصوب شد.

طبق روال همیشگی مبنی بر برگزاری هر دو هفته یک‌بار جلسات اعضای هیات اجرایی، باید نشست جدید آنها ۱۹ تیرماه برگزار می‌شد اما همزمانی با تعطیل رسمی عید قربان، این نشست را از برنامه خارج کرده در حالی که زمان جدیدی برای آن هنوز مشخص نشده است.

البته پیش از این هم برگزاری هر دو هفته یک‌بار جلسات هیات اجرایی به بهانه‌های مختلف با چنین چالشی مواجه شده بود که بعضاً باعث فاصله سه هفته‌ای میان جلسات می‌شد اما حساسیت انتخابات پیش رو و لزوم رسیدگی به مسائل مرتبط با آن، می‌طلبید در این مقطع مانع از وقفه طولانی در برگزاری نشست شد به خصوص که اقدام مهمی مانند تعیین و معرفی کارشناسان خبره هم هنوز انجام نشده است.

طبق اساسنامه کمیته ملی المپیک، ۵ کارشناس خبره عضو مجمع بنا به پیشنهاد رئیس کمیته و مصوبه هیات اجرایی مشخص می‌شوند. بنابراین با توجه به فاصله زمانی کوتاه باقی مانده تا آغاز ثبت نام کاندیداها، باید هر چه سریع‌تر کارشناسان خبره مشخص شوند تا در صورت تمایل بتوانند برای ورود به انتخابات اقدام کنند اما مشخص نیست اعضای هیات اجرایی چه زمانی نشست جدید خود را برگزار می‌کنند تا به این مهم رسیدگی داشته باشند.

با توجه به برنامه‌های پیش روی کمیته ملی المپیک مبنی بر نشست خبری رئیس (دوشنبه) و رونمایی از سردیس (سه شنبه) احتمالاً نشست جدید هیات اجرایی به هفته آینده موکول خواهد شد در حالی که از شنبه آینده (۲۵ تیرماه) با انجام اطلاع رسانی، روند انتخابات کمیته به صورت رسمی استارت خواهد خورد.

منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک رئیس کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک هیات اجرایی اعضای هیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۲۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، بر اساس اعلام فدراسیون دوومیدانی رقابت‌های آزاد دوومیدانی که قرار بود در روزهای ۱۲،۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شود، با درخواست تعدادی از ورزشکاران مبنی بر تاثیر برگزاری مسابقات در کسب سهمیه المپیک، به تعویق افتاد.

تاریخ برگزاری این رقابتها متعاقبا از سوی فدراسیون دوومیدانی اعلام خواهد شد.

کد خبر 6091081

دیگر خبرها

  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • برگزاری اولین نشست کمیته پایش، ارزیابی و بهبود شاخص های لجستیک
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد