Web Analytics Made Easy - Statcounter

چرخه نهایی انتخابی تیم ملی کشتی امروز مشخص شد و نفرات برتر راهی مسابقات جهانی می‌شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ،در ادامه رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد که در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران در حال برگزاری است، کامران قاسمپور دارنده مدال طلای جهان در دیدار انتخابی وزن ۹۲ کیلوگرم برای حضور در مسابقات جهانی صربستان، به امیرحسین فیروزپور دارنده مدال طلای جوانان جهان و طلای بزرگسالان آسیا رفت و در پایان با پیروزی ۴ بر صفر به عنوان ملی پوش وزن ۹۲ کیلوگرم ایران در رقابت های جهانی صربستان معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیرگیری های انفجاری و بی نقص قاسمپور باعث تشویق شدید هواداران انبوه حاضر در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی شد.

۳ دقیقه نخست این مبارزه با نتیجه یک بر صفر به سود کامران قاسمپور به پایان رسید. فیروزپور پیش از این برابر حاجیلوئیان صاحب برتری شده بود.

اما در دیدار حساس وزن ۱۲۵ کیلوگرم، امیرحسین زارع دارنده مدال طلای جهان و برنز المپیک و امیررضا معصومی قهرمان نوجوانان جهان ۲۰۲۱ به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه قاطع ۱۱ بر ۳ به برتری رسید تا به عنوان ملی پوش سنگین وزن کشتی آزاد ایران در رقابت های جهانی صربستان معرفی شود. معصومی پیش از این مقابل یدالله محبی صاحب برتری شده بود.

اما در حساس ترین مبارزه این رقابت ها، حسن یزدانی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک در دیدار انتخابی وزن ۸۶ کیلوگرم در میان تشویق شدید هواداران برابر علیرضا کریمی دارنده مدال های نقره و برنز جهان به میدان رفت و در ۲۰ ثانیه مانده به پایان با نتیجه قاطع ۱۰ بر صفر به برتری رسید و صاحب دوبنده تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان شد.

پیش از این رضا اطری در وزن ۶۱ کیلوگرم کشتی آزاد و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی با برتری مقابل داریوش حضرتقلی زاده و علی اکبر یوسفی، صاحب دوبنده تیم ملی در رقابت های جهانی شدند.

هم‌چنین در دومین مبارزه انتخابی وزن ۹۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد، محمدحسین محمدیان با نتیجه ۴ بر ۲ مقابل مجتبی گلیج به برتری رسید و با کسب دومین پیروزی، صاحب دوبنده تیم ملی در مسابقت جهانی صربستان شد.

محمدیان در مبارزه نخست به برتری ۴ بر یک رسیده بود.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم ملی کشتی آزاد تیم ملی کشتی فرنگی چرخه انتخابی تیم ملی کشتی جهانی صربستان تیم ملی کشتی دارنده مدال کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۳۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴

تیم ملی فوتسال افغانستان در پلی‌آف بازنده‌ها (انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴) به مصاف تیم ملی فوتسال عراق خواهد رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی فوتسال افغانستان که برای اولین‌بار موفق به حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا شده بود، روز گذشته با شکست مقابل تاجیکستان از حضور در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ بازماند.

ملی پوشان فوتسال افغانستان در وقت‌های اضافه با نتیجه دو بر یک بازی را به تاجیکستان واگذار کردند.

شب گذشته با پیروزی ازبکستان در برابر ویتنام این فرصت برای ملی پوشان فوتسال افغانستان فراهم شد تا شانس خود را برای حضور در جام جهانی فوتسال ازبکستان محک بزند.

حالا روز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران و ۱۱:۳۰ به وقت کابل، افغانستان به مصاف عراق خواهد رفت و در صورت پیروزی در این دیدار با برنده قرقیزستان و ویتنام بازی خواهد کرد. افغانستان در صورت پیروزی در این مسابقات به جام جهانی فوتسال صعود خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • تنیسور‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شدند
  • چهره تنیسورهای حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شد
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند
  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند
  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • فرنگی کاران راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند
  • موسوی سومین طلایی مازندران در پیکار‌های انتخابی ووشو جام جهانی
  • سکوت برادران گرایی بعد از اعلام شرایط جدید ملی‌پوش شدن‌شان؛ قهرمان المپیک به مبارزه با سعید اسماعیلی تن می‌دهد؟
  • نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن ریگی و سیفی