Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیمی گفت: بیمه سلامت در راستای ارائه خدمات بهینه به بیمه شدگان خود با تعاملات و همکاری لازم با مراکز درمانی ارائه دهنده خدمت وتامین کننده کالاهای سلامت محور، نهایت تلاش خود را برای ارائه تجهیزات پزشکی با کیفیت و قیمت مناسب به کار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری آریا از ایلام، مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: اکثر لوازم و تجهیزات پزشکی و پروتزهای مصرفی، به هنگام بستری در بیمارستان استفاده می شوند، مشمول تعهدات بیمه قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نورالدین رحیمی تصریح کرد: همچنین در بخش سرپایی چندین قلم از جمله دستگاه سمک محصولات استومی و دستگاه پمپ دسفرال در تعهد بیمه سلامت می باشد.

 وی یادآور شد: در صورت نیاز بیمارانی به این لوازم با مراجعه به مراکز ارائه دهنده این اقلام می توانند از پوشش بیمه ای برخوردار شوند.

مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام گفت: در حال حاضر 153 هزار قلم لوازم و تجهیزات پزشکی در تعهد سازمان بیمه سلامت قرار دارد که فهرست آنها در سایت  ihio.gov.ir سازمان به نشانی  در دسترس می باشد و مردم با مراجعه به سایت فوق در قسمت تعهدات و تعرفه ها و تجهیزات پزشکی مورد تعهد می‌توانند با وارد کردن نام یا کد کالا تعهد سازمان (بیمه ای یا غیر بیمه ای) قیمت مصوب مصرف کننده و سقف تعهد بیمه را مشاهده نمایند.

رحیمی افزود: لوازم و تجهیزات پزشکی که در مرکز طرف قرارداد با سازمان بیمه سلامت جهت بیمه شدگان مورد استفاده قرار می‌گیرند و در صورتحساب بیمه ای لحاظ می شود، هزینه آنها بر اساس تعرفه و قیمت های تعین شده محاسبه و به مراکز درمانی پرداخت می شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام خاطرنشان کرد: بیمارانی که به مراکز درمانی غیر طرف قرارداد با سازمان بیمه سلامت مراجعه، و هزینه درمان خود را به بیمارستان پرداخت کرده اند می توانند با ارائه اسناد و مدارک درمانی مراجعه به واحد خسارت متفرقه بیمه سلامت استان ایلام و یا دفاتر پیشخوان تعیین شده در سطح استان نسبت به باز پرداخت هزینه درمان خود اقدام نمایند و هزینه لوازم و تجهیزات را بر اساس تعرفه ها و قیمت های تعیین شده محاسبه و به بیمه شده پرداخت می شود.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ایلام بیمه سلامت استان ایلام لوازم و تجهیزات تجهیزات پزشکی بیمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۳۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی ناصحی افزود: پرداخت بدهی بیمه سلامت به داروخانه‌ها به ویژه داروخانه‌های خصوصی در اولویت سازمان بیمه سلامت است و مطالبات اسفند داروخانه‌ها امروز پرداخت شد و مطالبات فروردین ۱۴۰۳ نیز ظرف ۱۰ روز آینده پرداخت می‌شود.

وی گفت: رسیدگی اسناد به سرعت انجام می‌شود و در کل هزینه قابل پرداخت در داروخانه‌های خصوصی ۶۰۰ تا ۶۵۰ میلیارد تومان است.

ناصحی با بیان اینکه سهم ارز ترجیحی طرح دارویار از اختیارات ما خارج است، افزود: پرداخت سهم ارز ترجیحی داروخانه‌ها بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌ها است و از عهده ما خارج است و آخرین پرداخت در این بخش مربوط به دی سال قبل است و منابع این بخش را باید سازمان هدفمندی یارانه‌ها تأمین کند.

وی گفت: تأمین منابع و واریز نهایی بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌ها است و ما در این خصوص نقشی نداریم.

کد خبر 6091489 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای
  • شاکری: تامین اجتماعی آمار بیمه کارگران ساختمانی را شفاف ارائه دهد + فیلم
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها
  • رویداد سرمایه‌گذاری تکنووست سلامت در ایران هلث ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد
  • تشریح آخرین وضعیت دو پروژه سرمایه‌گذاری خارجی
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟