Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@01:56:23 GMT

بلاتکلیفی پرسپولیس در جذب اسپانسر جدید

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۵۴۴۸۴

به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس به دنبال یک حامی مالی جدید است

باشگاه پرسپولس این روزها بیشتر به فکر بستن تیمی قدرتمند برای فصل آینده است و کمتر به دنبال حامی مالی است که بتواند برای فصل بعد این تیم را حمایت کند.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در روزهای ابتدایی نقل و انتقالات روند بسیار خوبی داشت و توانست بسیاری از بازیکنان مدنظر یحیی گل محمدی را جذب کند اما در ادامه راه برای جذب یک مهاجم از اروپا دچار مشکل شد که البته گفته می شود به واسطه اختلافاتی است که بین طرفین در برخی مفاد قرارداد به وجود آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شاید این روزها تمام هم و غم بسیاری از کارشناسان، خبرنگاران و حتی هواداران تیم پرسپولیس اخبار نقل و انتقالاتی است و کمتر کسی متوجه وضعیت مالی باشگاه پرسپولیس است. آن هم درحالی که هنوز اسپانسر باشگاه مشخص نیست.

باشگاه پرسپولیس فصل قبل و در زمان مدیریت مجید صدری قرارداد عجیب و غریبی با شرکت ایده پویان ماژ بست که هرگز مفاد آن مشخص نشد و صدری همواره از پاسخگویی در مورد آن طفره رفت اما این روزها می شنویم رضا درویش از وضعیت همکاری با این شرکت رضایت ندارد. معلوم نیست دلیل این نارضایتی برآورده نشدن خواسته های باشگاه است یا سقف رقمی که باید از سوی اسپانسر پرداخت شود، اما هرچه هست احتمال همکاری مجدد بسیار ضعیف است، در شرایطی که هنوز شرکتی برای جایگزینی اسپانسر قبلی از سوی مدیریت باشگاه و رضا درویش انتخاب نشده است.

تمام این مسائل دست به دست هم داده تا برخی از تحلیل گران پیش بینی کنند باشگاه پرسپولیس در آینده ای نزدیک وارد بحران مالی خواهد شد. به تمام این ها اضافه کنید که باشگاه پرسپولیس به جز سعید صادقی به هیچکدام از بازیکنان جدیدش مبلغی به عنوان پیش قرارداد، پرداخت نکرده است. حالا باید منتظر بود و دید درنهایت تدابیر رضا درویش برای اداره مالی این باشگاه چه خواهد بود.

 

اخبار داغ 

بهترین هم تیمی های لیونل مسی و کریستیانو رونالدو به انتخاب سایت گل سواستفاده تبلیغاتی ممنوع؛ نامزد انتخابات با کدام زبان با کی روش حرف می زند؟ تلخ و و شوکه‌کننده| پنج دقیقه پایانی دوران فوتبال افسانه‌ای زین‌الدین زیدان زوج مهدی ترابی و سعید صادقی در کناره ها؛ پرسپولیس با 36 گل، فصل را آغاز خواهد کرد!​​​​​​​

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۴۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد‌های مالی وسوسه کننده به شمسایی برای مصرف برنج + فیلم

وحید شمسایی با حضور در برنامه فوتبال برتر گفت: یک برند پول عجیبی به من می‌داد تا برنج بخورم، اما استخاره کردم و نپذیرفتم و همچنان هم پیشنهاد برای مصرف برنج از برند‌های مختلف دارم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • بلاتکلیفی ۱۲۰۰ مالباخته زمین‌های هفت‌آسیاب سنندج
  • (ویدیو) بلاتکلیفی ۱۲۰۰ مالباخته زمین‌های هفت‌آسیاب سنندج
  • بلاتکلیفی ۱۲۰۰ مالباخته زمین‌های هفت‌آسیاب سنندج + فیلم
  • بلاتکلیفی ۱۲۰۰ نفر مالباخته زمین‌های هفت‌آسیاب سنندج
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست
  • پیشنهاد‌های مالی وسوسه کننده به شمسایی برای مصرف برنج + فیلم
  • (عکس) اولین قربانی تصادف در ایران چه کسی بود؟
  • اختیارات درویش محدود شد؛ سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس