Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@22:58:28 GMT

سیدحسین در موقعیتی که هرگز ندیده‌اید(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۵۴۵۶۶

سیدحسین در موقعیتی که هرگز ندیده‌اید(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با قطعی شدن جدایی وریا غفوری حالا از قبل مشخص است که سیدحسین حسینی مرد شماره یک آبی‌ها وارث جدید بازوبند کاپیتانی استقلال خواهد بود. بازوبند کاپیتانی در استقلال در سال‌های دور و نزدیک بر دست ستاره‌های بزرگی بسته شده و حالا گلری که نهمین فصل حضورش در استقلال را سپری می‌کند، این فرصت را یافته تا به عنوان باتجربه‌ترین ستاره تیم تکه پارچه باارزش را بر بازوی چپ خود ببندد و جلوتر از سایر بازیکنان در لیگ بیست و دوم وارد زمین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسینی البته با توجه به نیمکت نشینی‌های متعدد وریا غفوری در فصل گذشته بارها و بارها به عنوان کاپیتان استقلال وارد زمین شد و در نقش یکی از نفرات باتجربه وبزرگ‌تر در استقلال بارها در رفع مسائل پیش آمده به کمک فرهاد مجیدی و کادرفنی آمد.



سیدحسین استقلال بعد از نمایش های فوق‌العاده در لیگ بیست و یکم و کسب دستکش طلایی لیگ برتر با ثبت 18 کلین‌شیت در 26 مسابقه بدون شک انگیزه زیادی برای شروع یک فصل رویایی دیگر دارد. او روز گذشته در نخستین تمرین استقلال به عنوان کاپیتان تیم به ریکاردو ساپینتو نیز معرفی شد.
حسینی که خودش را برای قرار گرفتن در لیست نهایی جام جهانی 2022 قطر آماده می‌کند، بدون شک برای حفظ فرم ایده‌آل خود در فصل جدید تمرینات سختی را پشت سر می‌گذارد و روحیه بالایی دارد. او البته با توجه به تبدیل شدن به کاپیتان اول این تیم وظیفه‌اش سنگین‌تر هم شده است.
مرد شماره یک استقلال در کنار وظیفه سخت دروازه‌بانی و حراست از قفس توری آبی ها در مستطیل سبز نقش یک رهبر را نیز خواهد داشت و به نوعی دست راست ساپینتو در داخل زمین محسوب می‌شود.


حسینی که همین چند روز پیش تولد 30 سالگی خود را جشن گرفت، حالا که تصمیمش را برای ماندگار شدن در استقلال تا دو سال دیگر گرفته، بدون شک دوست ندارد جایگاه جذاب کنونی را از دست بدهد و به عنوان باتجربه ترین ستاره تیمش در مسیر دفاع از عنوان قهرمانی همه تلاش خود را به کار خواهد بست. خصوصا اینکه انگیزه ماندن در لیست تیم ملی وسط است و او با مشت‌های زیاد دوباره اعتماد کادرفنی تیم ملی را جلب کرده است.
حسینی این روزها در تمرینات استقلال نیز با روحیه بالا کارش را جلو می‌برد، او در کنار نفراتی مثل روزبه چشمی و ارسلان مطهری باتجربه های استقلال محسوب می‌شوند و بی‌شک ساپینتو نیز حساب ویژه‌ای روی دروازه‌بان توانمند خود برای فصل پیش‌روی لیگ برتر باز کرده است.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۴۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی در تبریز استقلال را تنها نگذاشت

به گزارش "ورزش سه"، حکم کمیته انضباطی مانع از حضور سید حسین حسینی در دیدار حساس امروز میان تیم‌های استقلال و تراکتور شده است. بازیکنی که در پایان دیدار با آلومینیوم با یک جلسه محرومیت تعلیقی روبرو گردید، اما مصاحبه او پس از دیدار با شمس آذر منجر به فعال شدن این محرومیت شد.

با این وجود، حسینی تصمیم گرفت تا بجای خانه‌نشینی و تماشای مسابقه از پای گیرنده‌های تلویزیونی، استقلال را برای دیدار با تراکتور همراهی کند. کاپیتان آبی‌ها به همراه سایر اعضای تیم راهی تبریز شد و اکنون نیز در ورزشگاه حضور دارد.

حسینی که باید این مسابقه را از جایگاه ویژه تماشا کند، امیدوار است تا استقلال بتواند با برتری در این مسابقه صدر جدول رده‌بندی را حفظ کند و امیدهایش را برای کسب عنوان قهرمانی افزایش دهد.

دیگر خبرها

  • عکس| سلفی حسینی با یک دختربچه در تمرین استقلال
  • پست اینستاگرامی و خاص کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!
  • کاپیتان استقلال برای یک پیشکسوت سنگ‌تمام گذاشت
  • خورشید را هرگز از این زاویه ندیده‌اید/ فیلم
  • سلفی با کاپیتان، عامل هجوم به تمرین استقلال
  • تشویق سید حسین حسینی از سوی هواداران استقلال / فیلم
  • واکنش سپاهان به حواشی پیرمرد حاشیه‌ ساز؛ گویا رگ غیرت شما فقط در برخی موارد بیرون می‌زند!
  • پنالتی واضح بود، داور نگذاشت PSG ناامید برگردد!
  • حسینی در تبریز استقلال را تنها نگذاشت
  • حمایت استقلال از جانشین حسینی در پوستر بازی با تراکتور + عکس