Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارلینگ هالند امیدوار است بتواند کیفیت بیشتری را به لیگ برتر انگلیس اضافه کند.

ارلینگ هالند، مهاجم 21 ساله نروژی منچسترسیتی امروز مقابل هواداران این باشگاه معارفه شد.

طرفداری | ارلینگ هالند پس از معارفه در مقابل هواداران منچسترسیتی در اولین کنفرانس خبری خود در این باشگاه حاضر شد و در مورد انتقال به منچسترسیتی صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارلینگ هالند در این کنفرانس خبری در مورد فشارهای موجود گفت:

با آن کنار می آیم، همان طور که در کل دوران فوتبالم با آن کنار آمده ام و سعی می کنم از تک تک لحظات لذت ببرم. سعی می کنم زیاد فکر نکنم، زیاد فکر کردن چیز خوبی نیست. هر وقت بتوانم استراحت می کنم، هر وقت بتوانم از تمام لحظات لذت می برم. و سخت کار می کنم.

می توانی به منچسترسیتی برای فتح لیگ قهرمانان کمک کنی؟

خواهم گفت، لیگ قهرمانان رقابت مورد علاقه من است. شما در همین جمله پاسختان را دریافت کردید.

چالش های پیش رو؟

این چالش بزرگی است، کشوری جدید، لیگ جدید، سرمربی جدید. می دانم انتقال به باشگاهی جدید چگونه است. قبلاً چند بار این کار را انجام داده ام و بی صبرانه منتظر شروع کارم هستم. من زیاد لبخند می زند، زیاد کار می کنم و امیدوارم از بازی کردن هم زیاد لذت ببرم.

چه چیزی می توانی به لیگ برتر انگلیس اضافه کنی؟

امیدوارم کیفیت بیشتری را بتوانم اضافه کنم. من می خواهم لذت ببرم و وقتی لذت می برم که گل های بیشتری بزنم. امیدوارم زیاد لبخند بزنم.

چه چیزی از منچسترسیتی تو را تحت تاثیر قرار داد؟

مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان سال گذشته بازی کردم. شما بازی آن ها را در تلویزیون مشاهده می کنید و سپس وقتی مقابلشان قرار می گیرید، همه چیز کاملاً متفاوت است. من برای 25 دقیقه هیچ لمس توپی نداشتم و با خود فکر می کردم، گوندوعان لطفاً دست از تیکی تاکا بازی کردن بردار! نحوه بازی آن ها و موقعیت سازی شان، در سطحی کاملاً متفاوت است. این همان چیزی است که می خواستم بخشی از آن باشم.

چه چیزی را می توانی بهبود دهی؟

همه چیز. پای چپ، پای راست، حرکت با توپ، بدون توپ، همه چیز.

چرا انگلیس و لیگ برتر را به لالیگا ترجیح دادی؟

احساسی در دلم داشتم و این احساس و همه چیز برای منچسترسیتی بود.

بازی در کنار فودن و آلوارز و سایرین؟

همه چیز در مورد این است که خودم باشم و در داخل و خارج از زمین با بازیکنان ارتباط برقرار کنم تا یکدیگر را بشناسیم. سعی می کنم چیزی را خلق کنم. این کار را در سالزبورگ و دورتموند انجام دادم. ما با هم تمرین می کنیم و یکدیگر را می شناسیم. در دورتموند این مسئله با سانچو خیلی خوب پیش رفت و یک دقیقه پس از اولین بازی ام، او به من پاس گل داد. همه چیز در مورد شناخت خوب یکدیگر است تا در بالاترین سطح بازی کنیم.

این باشگاه و شهر چه معنایی برای تو دارد؟

آن را خیلی دوست دارم. اینجا بودن خوب است، من در انگلیس به دنیا آمدم و قبل از نقل مکان به نروژ، 4 سال اینجا زندگی کردم. حس خوبی است.

جاه طلبی برای جوایز فردی و حسادت؟

فکر می کنم هر فوتبالیستی خواهان فتح عناوین است و می خواهد هر روز بهتر از قبل شود. برای این کار باید سخت تلاش کرد تا بهتر شوی و در بهترین سطح بازی کنی. بله، گاهی کسی با یک جایزه ژست می گیرد و تو می خواهی جای او باشی. باید به سخت تلاش کردن ادامه دهم و امیدوارم روزی در آینده من نیز عناوینی را کسب کنم.

صحبت با گواردیولا؟

از زمان حضور پپ در این تیم از سال 2016، بازی های منچسترسیتی را تماشا می کردم و دقیقاً می دانم آن ها چگونه بازی می کنند و چیزهایی زیادی در مورد همه چیز می دانم. این مهم ترین چیز است. پیش از صحبت با او، چیزهای زیادی را می دانستم.

پیراهن آگوئرو در کلکسیونت؟

او یک اسطوره و یکی از بهترین های تاریخ لیگ برتر انگلیس است. گل های زیادی را از او به یاد می آورم، به خصوص گل دقیقه 93:20 اش.

بلینگام بهترین دوست تو در دورتموند است؟

او انسان خوبی بود، خیلی با هم صحبت می کردیم. در نهایت ما با هم در مورد انگلیس به عنوان یک کشور صحبت کردیم. امیدوارم او برای من خوشحال باشد.

اخبار داغ 

بهترین هم تیمی های لیونل مسی و کریستیانو رونالدو به انتخاب سایت گل سواستفاده تبلیغاتی ممنوع؛ نامزد انتخابات با کدام زبان با کی روش حرف می زند؟ تلخ و و شوکه‌کننده| پنج دقیقه پایانی دوران فوتبال افسانه‌ای زین‌الدین زیدان زوج مهدی ترابی و سعید صادقی در کناره ها؛ پرسپولیس با 36 گل، فصل را آغاز خواهد کرد!​​​​​​​

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس ارلینگ هالند همه چیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۴۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل سوم ارلینگ هالند به وولورهمپتون از روی نقطه پنالتی (منچسترسیتی 3-0 وولورهمپتون)

گل سوم ارلینگ هالند به وولورهمپتون را مشاهده می کنید.

دانلود (8.5MB)

دیگر خبرها

  • کورس آقای گلی لیگ برتر؛ کول پالمر از پرواز ارلینگ هالند جا ماند
  • هالند: صحبت‌های روی کین؟ به حرف‌های این مرد اهمیتی نمی‌دهم
  • هالند پس از پوکر: باید بیشتر پیشرفت کنم
  • منچسترسیتی و تحقیر رقبا در دوران گواردیولا؛ 50 بازی با برتری حداقل 4 گل
  • گل چهارم ارلینگ هالند به وولورهمپتون (منچسترسیتی 4-1 وولورهمپتون)
  • خیز بلند ارلینگ هالند به سوی کفش طلای لیگ برتر با هت تریک یک نیمه‌ای مقابل وولورهمپتون
  • گل سوم ارلینگ هالند به وولورهمپتون از روی نقطه پنالتی (منچسترسیتی 3-0 وولورهمپتون)
  • گل دوم و زیبای ارلینگ هالند به وولورهمپتون (منچسترسیتی 2-0 وولورهمپتون)
  • گل ارلینگ هالند به وولورهمپتون (منچسترسیتی 1-0 وولورهمپتون)
  • رکورد جدید هالند: پنجمین بازیکن تاریخ لیگ برتر با ثبت ۱۰+ گل در بازی‌های خانگی و خارج از خانه