Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، خداداد عزیزی در مورد شرایط تیم ملی و حواشی رخ داده در مورد کادرفنی اظهار کرد: خبر موثق اینکه آقایانی از سوی وزارت ورزش و سجادی یک سری مذاکراتی با کی‌روش داشته اند، جالب است که بازگشت به عقب و کی‌روش از کجا در می آید؟ شما دوباره می‌خواهید ما را مستعمره فوتبال پرتغال کنید؟ دوباره دست به سینه مقابل کی‌روش بایستیم و به ما بگوید شنا بروید و پا بشید و بنشینید؟ یادتان رفته است؟

وی ادامه داد: لطف کنید قرارداد قبلی کی‌روش را رو کنید تا همه بدانند شما چه قرارداد مفتضحی با او بسته‌اید و او چه کارهایی با فوتبال ما، بازیکنان، مربیان و مسؤلان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا دوست دارید دوباره ذلیل شوید؟ دنبال چه چیزی از کی‌روش هستید؟ آیا ما گزینه دیگری غیر از کی‌روش در فوتبالمان نداریم؟  فقط باید مستعمره او شویم و هرکاری با ما داشت داشت انجام دهد؟

پیشکسوت فوتبال عنوان کرد: کی‌روش قراردادهای بازی‌های دوستانه را خودش می‌بست و پورسانت می‌گرفت. لیگ‌مان را تعطیل کرد و هیچکس را راه نمی‌داد؟ باز هم می‌خواهید به عقب باز گردیم؟  

عزیزی عنوان کرد: در جام جهانی چه اتفاقی افتاد؟ هر دو دوره حذف شدیم. با برانکو،  مهاجرانی و جلال طالبی هم حذف شدیم. الان می‌خواهید او برای ما تخم دو زرده کند؟ چطور می‌شود دو بازیکن به نهاد ریاست جمهوری بروند و شما را قانع کنند که اسکوچیچ به درد نمی‌خورد و شما کی‌روش را بیاورید؟ اصلا نهاد ریاست جمهوری در مورد فوتبال چه تصمیمی می‌گیرد؟  با آقای سجادی جلسه می‌گذارید و تصمیم می‌گیرید؟ پس فدراسیون فوتبال چه کاره است؟  آقایان! اشتباه می‌کنید، من اولین کسی هستم که اگر این اشتباه را بکنید من‌مخالف آن هستم و همیشه هم جلوی آن خواهم ایستاد. اگر کی‌روش را آوردید و باز هم اشتباه کردید، باید پاسخگو باشید، چون نهاد ریاست جمهوری تصمیم گرفته و آن هم با خاطر دو بازیکن. خاک بر سر فوتبال که دو بازیکن به نهاد ریاست جمهوری می‌روند و تصمیم می‌گیرند، واقعا متاسفم.

کد خبر 689557 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران خبر مهم دراگان اسکوچیچ - تیم ملی جام جهانی قطر ۲۰۲۲ خداداد عزیزی کارلوس کی‌روش

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران خبر مهم دراگان اسکوچیچ تیم ملی جام جهانی قطر ۲۰۲۲ خداداد عزیزی کارلوس کی روش نهاد ریاست جمهوری دو بازیکن کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۵۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی ۷۵ درصدی گنبد یخدان میرفتاح ملایر

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ملایر گفت: روند بازسازی یخدان میرفتاح ادامه دارد و پارسال از محل اعتبار سفر ریاست جمهوری و استانی در حدود دو میلیارد تومان تأمین اعتبار شد به طوری‌که گنبد یخدان حدود ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ابراهیم جلیلی با اشاره به اینکه حصار یخدان میرفتاح هم حدود ۶۰ درصد بازسازی شده است، افزود: امسال هم از محل اعتبار سفر ریاست جمهوری و اعتبارات استانی تأمین اعتبار لازم صورت گرفته است و در صورت تخصیص و ابلاغ اعتبار، در تلاش هستیم نوروز سال آینده به بهره‌برداری برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • بازگشت ویسنته دل‌بوسکه به فوتبال اسپانیا
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • چرا قالیباف تصمیم گرفت از دولت انتقاد کند؟
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • پرواز بودجه نهاد ریاست‌جمهوری در دولت رئیسی؛ افزایش ۸۶ درصدی کجا صرف می‌شود؟
  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • افزایش ۸۶ درصدی بودجه در دولت سیزدهم!
  • بازسازی ۷۵ درصدی گنبد یخدان میرفتاح ملایر
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان