Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@22:19:43 GMT

افزایش ۷۸ درصدی تردد در محورهای گیلان

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۵۵۴۰۲

افزایش ۷۸ درصدی تردد در محورهای گیلان

سرهنگ جاور صفاری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین آمار تردد خودروها در محورهای استان گیلان، اظهار کرد: در سه روز گذشته شاهد ورود ۲۴۳ هزار و ۳۵۰ خودرو به استان گیلان بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با رشد ۷۸ درصدی همراه بوده است، گفت: در حال حاضر ترافیک در اکثر محورهای استان گیلان پرحجم و سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترددی از صبح امروز، اضافه کرد: از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ امشب تردد هر گونه وسیله نقلیه سنگین اعم از تریلر و کامیون به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در محورهای استان گیلان ممنوع است.

وی به استقرار نیروهای پلیس راه در محورهای ورودی و خروجی استان گیلان اشاره و تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون تصادف منجر به فوت در محورهای استان گیلان نداشته‌ایم.

کد خبر 5535129

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه گیلان ترافیک جاده های گیلان عید سعید قربان بوشهر بیست و هفتمین سفر استانی دولت کرمانشاه دعای عرفه ویروس کرونا نماز عید قربان خطبه های نماز جمعه سنندج آمار کرونا خراسان رضوی اردبیل حجاب و عفاف مشهد محورهای استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۵۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب

رئیس پلیس راه استان خراسان‌جنوبی گفت : برخی محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی بر اثر بارش شدید باران و سیلاب مسدود است.

علیرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: هم اکنون محورهای شهدادبه نهبندان، زیرکوه به آهنگران، زیرکوه به آبیز و زیرکوه به شاهرخت به دلیل سیلاب مسدود است.

وی افزود: همچنین تردد در محورهای دیهوک به طبس بعد از پیچ پل اصفهک به سمت بیرجند به‌علت تخریب بخشی از بدنه راه و و محور چاهداشی به دهسلم فقط یک لاین با احتیاط کامل امکان‌پذیر است.

رئیس پلیس راه استان خراسان‌جنوبی از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع شوند و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند.

کد خبر 747769

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • افزایش ۱۰۰ درصدی اکتشاف سنگ آهن در معادن سنگان خواف
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • افزایش ۳۵ درصدی بارگیری راه آهن لرستان در نخستین ماه سال
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان