Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر جعفر قادری گفت: ما تلاشمان این است که ارتباط مردم با پرسنل اداری ادارات را کم کنیم؛ و از طریق سامانه تمام اطلاعات منعکس شود و این خود یک گام بزرگی است.

نایب رئیس کمیسیون جهش تولید مجلس گفت: افراد باید در درگاه ملی مجوز‌های کسب و کار وارد شوند و اطلاعات را وارد کنند و بلافاصله برایشان مجوز صادر شود که خوشبختانه این مورد الان اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس کمیسیون جهش تولید مجلس گفت: در همین کمیسیون جهش تولید، طرح قانون تسهیل مجوز‌های کسب و کار که یک قانون کلیدی است و خیلی از گیر و بند‌های اداری را حذف می‌کند و بسیاری از کسب و کار‌ها را از حالت مجوز محور خارج می‌کند را به صحن ارائه دادیم که تبدیل به قانون گردید.

قادری گفت: این روز‌ها حاضر شدن در جمع مردم، با حالت یاس و ناامیدی که وجود دارد و حالت اعتراضات و ایراداتی که مطرح می‌کنند کار سختی است، ولی وظیفه ما است که برویم هم مطالب و ایرادات و اشکالات را بشنویم و هم کار‌هایی که انجام شده را توضیح دهیم.

او گفت: شرایط برای همه اقشار جامعه سخت شده است، در حقیقت آن بحثی که مقام معظم رهبری داشتند در خصوص جهاد تبیین، این وظیفه ماست، حالا درست است بعضی جا‌ها که می‌رویم در بین مردم، مردم حق دارند و اعتراض‌های آن‌ها وارد است.

قادری گفت: باید بپذیریم که در طول سال‌های گذشته تولید ناخالص ملی ما یک سوم کاهش پیدا کرده و باعث شده تا همه مردم فقیر شوند، حالا این فقر در قشر‌های کم درآمد بیشتر احساس می‌شود و در بین اساتید دانشگاه و پزشکان و... به شکل کمتری است.

او گفت: شرایط برای همه سخت شده و باید تلاش کنیم مشکلات را حل کنیم و کار‌هایی را انجام دهیم و اعتقاد ما بر این است که راهی غیر از این نداریم.

قادری گفت: در بحث کلان استان ما موضوع انتقال آب از خلیج فارس را شروع کردیم و الان دارد سوله‌های آب شیرین کن نصب می‌شود و خط انتقال کار می‌شود.

او گفت: علاوه بر این‌ها مصوباتی داشتیم و بحث تهاتر آب را مطرح کردیم و معتقدیم این چیز‌ها می‌تواند گره گشا باشد. چند هفته قبل که اعضای کمیسیون انرژی شیراز آمدند این موضوعات را به کمیسیون منتقل کردیم.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از واحد‌های صنعتی در شهرک بزرگ صنعتی شیراز بیان کرده است در حاشیه این بازدید‌ها در جمع مدیران و پرسنل شرکت مینو شیراز گفت: تقریبا ما روزانه درگیر مسائل و معضلات بخش صنعت هستیم و همین دو هفته قبل حدود سه روز میزبان کمیسیون جهش تولید در شیراز بودیم و بازدید از واحد‌های مختلف در شهرک صنعتی و منطقه ویژه و خارج از ان‌ها در غرب شیراز و زرقان و ... انجام شد.

قادری گفت: در تلاش هستیم که مسائل و مشکلات بخش صنعتی را به نوعی هم خودمان به درستی متوجه شویم و هم به خوبی منتقل کنیم و در حقیقت در طول این مدت هم تلاشمان بر این بوده که گیر‌ها و موانع قانونی که وجود دارد را برطرف کنیم.

او همچنین ضمن ارائه گزارش عملکرد خود و مجلس در حوزه‌های مختلف از جمله راه، آب، پتروشیمی و... و نیز فراهم کردن زیرساخت‌های لازم جهت ارتقا در این حوز‌ها از روند طولانی برخی بروکراسی‌های اداری در کشور که باعث کندی در روند پیشرفت پروژ‌ها با توجه به شرایط اقتصادی کشور می‌شوند نیز انتقاد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده مجلس شورای اسلامی مشاغل خرد خانگی کمیسیون جهش تولید قادری گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۵۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف ۳ هزار و ۸۸۵ میلیون کیلووات ساعت برق در استان همدان

 سهرابی بیدار در نشست کارگروه مدیریت مصرف برق استان گفت: این میزان از تولید ۴ هزارو ۲۸۷ میلیون کیلووات ساعت تولید یا تحویلی در سال است که ۹ و ۴ دهم این میزان تولید تلف می‌شود.

او به مصارف حوزه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: در بخش کشاورزی ۵۰ درصد، در بخش خانگی ۳۲ درصد، در بخش صنعت ۱۱ درصد و در بخش عمومی و سایر مصارف ۷ درصد مصرف برق داریم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان در بحث توسعه نیروگاه‌های خورشیدی به افزایش ۱۳۵ مگاوات نیروگاه در همدان اشاره و تصریح کرد: ۱۱ و ۴ دهم درصد تولید برق از نیروگاه‌های خورشیدی است که در استان تولید می‌شود و با افزایش نیروگاه جدید تولید برق به ۲۳ درصد خواهد رسید.

سهرابی بیدار از هوشمندسازی کنترل در بخش کشاورزی خبر داد و افزود: ۹۴ درصد مشترکان کشاورزی کنترل پذیر است.

او گفت: در مصارف خانگی جزو کشور‌های بدمصرف هستیم که مدیریت و صرفه جویی در مصارف خانگی ضروری است.

استاندار همدان هم گفت: باید رویکرد ما شعار سال باشد و جهش تولید با سرعتی فراتر از شرایط عادی صورت پذیرد تا شعار سال محقق شود.

قاسمی فرزاد، همچنین راهکار تحقق شعار سال را بهره وری در تولید دانست و افزود: باید نطام بهره وری ایجاد شود و میزان تلفات که ۱۰ درصد از تولید برق را در استان شامل می‌شود شناسایی و هدفگذاری شده و سالانه ۲ تا ۳ درصد از این تلفات کاهش یابد.

او تأکید کرد: کنترل هوشمند نیاز همه مصارف است و هوشمندسازی در مصارف پر مصرف کمک شایانی خواهد کرد چرا که بخصوص در بخش کشاورزی باید از تولید محصولاتی که نیاز بازار نیست و زمینه صادرات آن وجود ندارد اجتناب کرد، زیرا که ناطراز بودن در مدیریت انرژی و مدیریت تولید را شاهد هستیم.

استاندار همدان تصریح کرد: به شدت در مدیریت مصرف در حوزه خانگی باید انضباط حاکم باشد و انضباط انرژی داشته باشیم، زیرا در مصرف انرژی یک مدیریت درست مصرفی نیاز است و نباید از نرم متعارف مصرف بالا رود و اگر از نرم متعارف بالا رود باید قطعی اتفاق افتد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی در مشهد دریافت کردند
  • راهکارهای رئیس کمیسیون اقتصادی برای تعدیل قیمت خودرو؛از واردات تا کاهش قیمت بهای تمام شده
  • صدور ۱۲ هزار پروانه مشاغل خانگی طی سال گذشته در هرمزگان
  • ایجاد بازارچه دائمی برای مشاغل خرد خانگی در لرستان لازم است
  • آبرسانی پایدار به ۱۰ هزار روستا رویکرد محوری دولت سیزدهم است
  • ‌مشارکت مردم در جهش تولید به صورت مستقیم و فردی باشد
  • اعطای مشوق‌های مالیاتی به تولید در راستای تحقق شعار سال
  • مصرف ۳ هزار و ۸۸۵ میلیون کیلووات ساعت برق در استان همدان
  • فیلیمو هم سریال «حشاشین» را به ساترا حذف کرد
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان