Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@05:40:20 GMT

وزارت ورزش مذاکره با کی‌روش را تکذیب کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۵۵۸۵۹

وزارت ورزش مذاکره با کی‌روش را تکذیب کرد

مدیرکل حقوقی وزارت ورزش به اتهامات مطرح شده توسط یکی از بازیکنان فوتبال واکنش نشان داد.

 مرتضی فلاح در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اظهارات یکی از بازیکنان سابق فوتبال ایران، عنوان کرد: این اظهارات در حالی مطرح شده که عاری از واقعیت است. مذاکره‌ای از سوی وزارت ورزش و جوانان با هیچ مربی انجام نشده و قطعا اتهامات وارد شده خلاف واقع بوده و حق پیگیری قانونی این اظهارات از طریق این وزارتخانه در مراجع ذیصلاح قانونی محفوظ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حالی که وزارت ورزش و جوانان و سخنگوی محترم دولت صریحا اعلام کرده‌اند در مسائل فنی و صلاحیت فدراسیون فوتبال هیچ گونه مداخله‌ای به هر ندارند و نخواهند داشت اما برخی افراد بدون توجه به وظایف نظارتی وزارت ورزش و جوانان اتهاماتی را علیه دولت و وزارتخانه مطرح می‌کنند که عاری از واقعیت و مصداق بارز نشر اکاذیب است.

مدیرکل حقوقی وزارت ورزش خاطرنشان کرد: تاکید می‌شود این وزارتخانه در اجرای مفاد قانون اهداف و وظایف اختیارات خود صرفا نسبت به اعمال وظایف نظارتی و کمک‌های مادی و معنوی نسبت به همه تیم‌های ورزشی و تیم ملی فوتبال در راه آماده‌سازی جام جهانی اقدام می‌کند و هیچ گونه دخالتی در امور فنی فدراسیون‌ها انجام نمی‌دهد. مقوله‌ نظارت و دخالت امری مجزا و قابل ملاحظه حقوقی است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: وزارت ورزش کارلوس کی روش مذاکره وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۵۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند

وزیر ورزش و جوانان دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا بین تیم‌های ایران و تایلند را از نزدیک تماشا خواهد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان امشب به بانکوک تایلند سفر می‌کند تا فردا تماشاگر دیدار فینال مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا 2024 بین ایران و تایلند باشد.

هاشمی پس از دیدار با ملی‌پوشان فوتسال ایران و حضور در دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا، بامداد دوشنبه به تهران بازخواهد گشت.

دیدار فینال تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند ساعت 14:30 فردا (یکشنبه) در بانکوک برگزار خواهد شد و میزبان قطعا سالن مسابقه را از تماشاگر پر خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال