Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برای کلنگ زنی خوابگاه متاهلین دانشگاه بناب به این شهر سفر کرد.

محمدعلی زلفی گل در حاشیه مراسم کلنگ زنی خوابگاه متاهلین دانشگاه بناب به ارتباط صنعت و دانشگاه تاکید کرد و گفت: دانشگاه بناب با توجه به وجود انواع صنایع مختلف در این شهرستان، ظرفیت بالایی برای رشد و ارتقاء ارتباط صنعت و دانشگاه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این دانشگاه توانسته است دانشجویانی را آموزش دهد که بتوانند در کارخانه‌های مختلف مشغول به کار شوند و به معنای واقعی کلمه ارتباط دانشگاه با صنعت را نمایان کنند.

زلفی گل هدف از ایجاد سرای دانشجویان متاهل دانشگاه بناب را تبعیت از قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده‌ها دانست و گفت: یکی از وظایفی که در این قانون بر عهده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری واگذار شده، دانشگاه های وابسته به این وزارت، یک درصد در آمد اختصاصی و تملک دارایی های خودشان را صرف تاسیس، تکمیل و تجهیز خوابگاه های متاهلی نمایند که امروز کلنگ یک خوابگاه متاهلی دانشگاه بناب در  سایت جدید دانشگاه بناب، زده شد که امیدواریم مسئولین دانشگاه ساخت این خوابگاه را در سریع ترین زمان ممکن به اتمام برسانند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در ادامه از خیرین شهرستان بناب کمک در ساخت خوابگاه برای دانشجویان پسر را خواستار شد و گفت: متاسفانه دانشگاه بناب هیچگونه خوابگاه پسرانه متعلق به خود ندارد که امیدواریم با مساعدت های مسئولین اجرایی و کمک خیرین شهرستان بناب در کنار تاسیس خوابگاه متاهلی، خوابگاه های مجردی برای دانشجویان پسر نیز تاسیس کنیم.

به گزارش ایسنا؛ خوابگاه متاهلین دانشگاه بناب  در ۳ بلوک ۴ طبقه ای و در مجموع مساحت ۶۰۰۰ مترمربع احداث خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها بناب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۶۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش یک استاد دانشگاه تهران به ادعای وزیر: اخراجم سیاسی بود

محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم و تحقیقات روز گذشته گفت: «تعداد کمی از اساتیدی که در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند، بدون تردید مشکلاتی در زمینه آموزش، پژوهش و موارد دیگری داشتند.»

درهمین‌باره یکی از استادان اخراج شده دانشگاه تهران به سخنان وزیر علوم واکنش نشان دادو در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «آماده مناظره با وزیر علوم هستم. اخراج من و بسیاری از استادان دانشگاه سیاسی است. زلفی‌گل وزیر علوم به ایسنا گفته: «جوسازی ایجاد شده درباره #اخراج_استادان صحت ندارد». شرط مناظره ما با وزیر محترم راست‌گویی باشد نه تهمت و دروغ مثل آنچه رئیس دانشگاه تهران در مناظره گفت.»

دیگر خبرها

  • خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان در سطح استان بوشهر احداث می‌شود
  • رفع چالش‌های حوزه سلامت اولویت مسئولان باشد
  • حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان
  • رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • اعلام همبستگی دانشگاهیان  دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اساتید و دانشجویان ِ آزادی خواه ِ حامی فلسطین
  • تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی کردستان در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • تربیت نیروی ماهر در گرو ارتباط دانشگاه و صنعت
  • ارتباط صنعت و دانشگاه، هدف اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای
  • واکنش یک استاد دانشگاه تهران به ادعای وزیر: اخراجم سیاسی بود