Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سید ابراهیم رئیسی عصر روز یکشنبه در گفتگوی تلفنی عیدانه با «شیخ تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر، با تبریک عید سعید قربان به وی، دولت و ملت قطر گفت: امیدوارم خداوند به مناسبت این عید بزرگ برکات خود را بر مردم ایران و قطر و امت اسلامی نازل کند.

به گزارش ایسنا، رئیس جمهور با اشاره به رایزنی‌ها و دیدارهای دیپلماتیک پرشمار و فشرده مقامات دو کشور در ماه‌های اخیر افزود: این دیدارها و رایزنی‌ها تاثیر مثبتی بر روند اجرای توافقات میان دو کشور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«شیخ تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر نیز در این گفتگوی تلفنی متقابلا عید سعید قربان را به آیت‌الله رئیسی، دولت و ملت ایران و نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی تبریک گفت و تصریح کرد: امیدوارم به برکت این عید، خیر و نعمت نصیب ملت‌های قطر و ایران و ملت‌های مسلمان شود.

امیر قطر همچنین از روند رو به گسترش روابط دو کشور و اجرای توافقات فیمابین اظهار رضایت و خرسندی کرد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۶۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس یادگاری کارگران با رئیسی

به گزارش همشهری آنلاین، سی‌وپنجمین جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه، صبح سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ) با حضور «آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور برگزار شد.

رئیس جمهور رئیس جمهور رئیس جمهور کد خبر 848370 منبع: ایرنا برچسب‌ها کارگری کارگران خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی دولت سیزدهم ايران خودرو

دیگر خبرها

  • عکس یادگاری کارگران با رئیسی
  • گفت‌وگوی تلفنی بایدن با امیر قطر و السیسی درباره آتش‌بس در غزه
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ تحولات غزه محور گفتگو‌ها
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ درباره تحولات غزه
  • رایزنی «بلینکن» با سران ایروان و باکو درباره روند صلح بین دو کشور
  • دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه با وزیر دفاع ایران در تهران
  • رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نرسیده
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • رئیسی: ایران تحریم ناپذیر است / با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات ارشد اکو