Web Analytics Made Easy - Statcounter

میز تاریخ امروز طرفداری به دو دربی و همچنین خداحافظی فرشاد پیوس اختصاص دارد

فرشاد پیوس در بعد از ظهر یک روز بسیار گرم تابستان از فوتبال خداحافظی کرد، خداحافظی او از فوتبال صحنه های تراژدیک و جذابی بود، خیلی ها آن روز گریه می کردند و خیلی ها تمام لحظه های خداحافظی فرشاد پیوس را به احترام سالهای درخشش او در فوتبال ملی و پرسپولیس ایستاده نگاه می کردند

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در هفته آخر مسابقات لیگ ششم آزادگان در روز 20 تیر ماه سال 1376 به مصاف استقلال رفت، نتیجه بازی در موقعیت تیم ها در جدول تفاوتی ایجاد نمی کرد، پرسپولیس قهرمانی خود را قطعی کرده و جایگاه استقلال در رتبه پنجم تثبیت شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهم تر از همه نکات این بازی خداحافظی فرشاد پیوس از فوتبال بود، به همین علت استقلالی ها و فدراسیون فوتبال پذیرفتند قانون فوتبال شکسته شود و پرسپولیس برای تعویض پیوس بعد از خداحافظی اش یک تعویض اضافه داشته باشد و برای این تیم 4 تعویض انجام شود! ادموند بزیک در دقیقه 12 بازی جای پیوس را گرفت و پیوس بعد از دور افتخار و بوسیدن چهار گوشه زمین فوتبال را کنار گذاشت.

در بازی روز 20 تیر ماه سال 1376 تیم پرسپولیس با نتیجه 3-0 استقلال را شکست داد اما مهم تر از نتیجه این بازی تاریخی همان بود که گفتیم، خداحافظی فرشاد پیوس از فوتبال، مردی که میانگین گلزنی هایش فوق العاده بود، در سال 1369 او در 17 بازی از مسابقات تهران 16 گل زد و در سال 1370 او در 15 بازی از مسابقات فوتبال تهران بار دیگر 16 گل زد، سال 73 در لیگ ایران در 23 بازی 21 گل زد و این در حالی بود که او در این مقطع 33 ساله هم شده بود. 

روز 20 تیرماه یک دربی دیگر در سال 1378 هم برگزار شد و در این بازی 2 تیم پرسپولیس و استقلال در جریان فینال جام حذفی فوتبال ایران به مصاف هم رفتند این بازی با برد 2-1 پرسپولیس توام شد و پرسپولیس قهرمان جام حذفی شد.

روز 20 تیر ماه به همان اندازه که برای پرسپولیسی ها شیرین بوده است برای استقلالی ها به واقع روزی بسیار تلخ بوده است.

میز تاریخ طرفداری  

اخبار داغ 

حمله بختیار رحمانی به خداداد عزیزی! بهرام رضاییان: در خصوص تغییر یا عدم تغییر سرمربی تیم ملی فردا در جلسه فنی تصمیم گیری می شود / فیلم تمایل فرنکی دی یونگ به انتقال به منچستریونایتد در صورت حل مشکل دستمزد معوقه‌اش یوونتوس برای فروش دلیخت مبلغ 100 میلیون یورو می خواهد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: خداحافظی فرشاد پیوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۷۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور حکم سرپرست تیم پرسپولیس | پیروانی تبرئه شد

به گزارش تابناک به نقل از فدراسیون فوتبال: در خصوص گزارش دادستان عمومی و انقلاب سیرجان علیه افشین پیروانی، سرپرست تیم پرسپولیس تهران مبنی بر استنکاف از دستورات بعد از بازی دو تیم گل گهر سیرجان و پرسپولیس در تاریخ ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۳، با توجه به محتویات و اوراق پرونده و توجه به دفاعیات به عمل آمده، تخلفی احزار نشده و به استناد ماده ۹۵ مقررات انضباطی مصوب ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ مجمع فدراسیون فوتبال، رای بر برائت صادر می‌شود.

 رای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف است.

 

دیگر خبرها

  • عزیزی: جادوگری در فوتبال ایران وجود دارد و برخی مدیران سکوت کرده اند
  • بیگی: به ارونوف باختیم نه پرسپولیس
  • فرشاد پیوس دست‌نیافتنی‌تر می‌شود
  • عزیزی: فشار روی استقلال بیشتر است/ بوی جادوگری می‌آید!
  • پرسپولیس و استقلال الگوی جذب بازیکنان خارجی می‌شوند
  • خداحافظی اشک‌بار افسانه داوری در پارک دو پرنس
  • بازی با روان مخاطب در پخش فوتبال پرسپولیس و استقلال | شعر حافظ بی‌نوا تکه و پاره شد!
  • پیروانی تبرئه شد
  • روحیه بازیکنان طوری بود که از برکناری خطیر خوشحال بودند
  • صدور حکم سرپرست تیم پرسپولیس | پیروانی تبرئه شد