Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با پایان مسابقه انتخابی کشتی آزاد در ۴ وزن روز یکشنبه انجام شد تا تکلیف ۸ وزن برای حضور در مسابقات جهانی صربستان مشخص شود. قرار است در وزن ۵۷ و ۷۹ کیلو مسابقه انتخابی در تونس برگزار و پرونده چرخه انتخابی برای رقابت‌های جهانی بسته شود.

اما کشتی آزاد در ۱۰ وزن هم قرار است تیمی را راهی بازیهای کشورهای اسلامی کند که ۱۷ تا ۲۸ مرداد به میزبانی قونیه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته با برگزاری مسابقات انتخابی روز یکشنبه و مشخص شدن نفرات دوم در برخی از اوزان مشخص است کدام کشتی‌گیران راهی قونیه خواهند شد اما مسئله اینجاست بعضی از ورزشکاران باید برای رقابت‌های جوانان جهان آماده شوند.

کادر فنی کشتی آزاد در نظر دارد در ۲ وزن ۶۱ و ۹۲ کیلوگرم برای معرفی نفرات جهت اعزام به بازی‌های کشورهای اسلامی انتخابی برگزار کند که این برنامه ۲۷ تیرماه انجام خواهد شد.

براین اساس در وزن ۹۲ کیلوگرم احمد بذری و مهدی حاجیلوئیان با هم رقابت خواهند داشت. حاجیلوئیان روز گذشته مقابل امیرحسین فیروزپور شکست خورده بود. فیروزپور برای مسابقات جوانان جهان انتخابی دارد و امیررضا معصومی در ۱۲۵ کیلو هم قرار است در مسابقات جوانان جهان شرکت کند. در وزن ۶۱ کیلوگرم داریوش حضرتقلی و مجید داستان انتخابی دارند. 

در وزن ۸۶ کیلوگرم علیرضا کریمی و ۹۷ کیلوگرم مجتبی گلیج این شانس را دارند که نماینده کشورمان در بازی‌های کشورهای اسلامی باشند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کشتی آزاد انتخابی کشتی بازی های کشورهای اسلامی کشورهای اسلامی کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۶۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ووشوکار اسدآبادی، بر سکوی قهرمانی انتخابی جام جهانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ علی خورشیدی در وزن منهای ۸۰- کیلوگرم این پیکار‌ها موفق به کسب نشان طلا شد.

علی‌خورشیدی در دیدار نخست خود مقابل نماینده مراکش به برتری دست یافت و در دیدار پایانی ووشوکاری از نپال را از پیش رو برداشت و به نشان طلای وزن منهای ۸۰ کیلوگرم دست یافت.

رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت کننده از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌ین چین برگزار شد.

دیگر خبرها

  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • شور و هیجان وصف ناشدنی در مسابقات کشتی نونهالان استان سمنان
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!
  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • ووشوکار اسدآبادی، بر سکوی قهرمانی انتخابی جام جهانی
  • علاوه بر ۲ انتخابی بزرگ؛ چه فرنگی‌کارانی به بوداپست می‌روند؟
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • سکوت برادران گرایی بعد از اعلام شرایط جدید ملی‌پوش شدن‌شان؛ قهرمان المپیک به مبارزه با سعید اسماعیلی تن می‌دهد؟
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند