Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@02:49:42 GMT

علاقمندم بدانم باقری در مذاکرات چه می‌گوید!

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۵۷۷۵۹

فریدون عباسی با بیان اینکه اکنون عملا مذاکره ای انجام نمی شود و مطلب جدیدی بر روی میز نیست گفت: بنده تقاضا می کنم که متن مذاکرات در اختیار ما قرار گیرد. بنده به دیدگاه های آقای باقری کنی آشنا هستم و علاقه دارم بدانم که اقای باقری در مذاکرات چه می گوید و طرف مقابل نیز چه پاسخی می دهد. متن مکتوب باید در اختیار ما باشد تا بتوانیم بخوانیم و تجزیه و تحلیل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناطقان: فریدون عباسی با اشاره به روند مذاکرات هسته ای، بیان کرد: ما شاهدیم که طرف غربی در یک موضعی ایستاده و حاضر نیست چیزی را پذیرفته و به تعهدات خود در برجام عمل کند ولی انتظار دارد هر آنچه که آنها می گویند را ما بپذیریم.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه اظهار کرد: مشکل ما با طرف مقابل این است که آنها به تعهداتی که در برجام داده بودند نمی خواهند عمل کنند اما انتظار دارند که ما به شرایط قبل از تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها باز گردیم و تازه موارد دیگری که در برجام نبوده است را بپذیریم. این قطعا مورد پذیرش ملت ما نیست.

رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: اکنون عملا مذاکره ای انجام نمی شود و مطلب جدیدی بر روی میز نیست. از سوی دیگر ما نیز به عنوان نماینده مجلس دسترسی به متن مذاکرات نداریم. بنده تقاضا می کنم که متن مذاکرات در اختیار ما قرار گیرد. بنده به دیدگاه های آقای باقری کنی آشنا هستم و علاقه دارم بدانم که اقای باقری در مذاکرات چه می گوید و طرف مقابل نیز چه پاسخی می دهد. متن مکتوب باید در اختیار ما باشد تا بتوانیم بخوانیم و تجزیه و تحلیل کنیم.

عباسی تاکید کرد: تاکنون متن مکتوبی در اختیار ما قرار نگرفته است تا ببینیم اگر دو ساعت مذاکرات صورت گرفته، نتیجه آن چه بوده است. امروز تحلیل ها و حرف ها بر مبنای اطلاعات خود افراد یا مطالبی که از سوی رسانه های خارجی ارائه شده و بعضا اشتباه نیز می باشد، است. منبع: ایسنا برچسب ها: رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی ، فریدون عباسی ، باقری ، مذاکرات

منبع: ناطقان

کلیدواژه: رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی فریدون عباسی باقری مذاکرات اختیار ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۷۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش «وضوح ناقص» در خانه عکاسان جوان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی خانه عکاسان جوان، نمایشگاه «وضوح ناقص» عصر روز جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ با حضور اکبر ناظمی، رسول اولیازاده و جمعی از هنرمندان افتتاح شد.

آرمین عباسی در این نمایشگاه کوشیده مردمان اطرافش را صادقانه با ایده‌ای بدیع تصویر کند. در این نمایشگاه مخاطب با سوژه‌هایی روبه‌رو است که با وجود ناقص‌الوضوح بودن در عکس‌ها، آنچه که وانمود می‌کنند، برجسته شده است. عباسی تلاش داشته تا در آثارش وانمودهای زندگی انسان معاصر را که جزیی از زندگی است، وضوح ببخشد و پیش روی مخاطبان قرار دهد.

در متن استیتمنت نمایشگاه «وضوح ناقص» آمده است: «در جریان زندگی همه‌چیز در پرده‌ای تار تنیده شده است. گویی واقعیت هیچ چیز نه همانی است که می‌بینیم. وضوح در تمام سطوح ناقص است. در این عکس‌ها بر آن بودم که بگویم؛ صورت‌ها، لحظه‌ها، اشک‌ها، لبخندها، فریادها، همه و همه محو در جریان مرموز زندگانی‌اند که شاید کمترین فایده‌اش این باشد که خوب و بد یکدیگر را در تصویری که از خود نشان هم می‌دهیم، نسنجیم. حالا که همه و من می‌دانیم دنیای پیرامون‌مان اینچنین است، پس بیایید راستش را بگوییم. من حقیقت این ماجرا را عکاسی کرده‌ام.»

نمایشگاه «وضوح ناقص» تا روز سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت در خانه عکاسان جوان ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به این گالری واقع در یوسف‌آباد، خیابان چهارم، پلاک ۳، طبقه دوم واحد ۳ مراجعه کنند.

کد خبر 6097422

دیگر خبرها

  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید
  • بازارگردانی به نفع یا به ضرر بورس؟
  • اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای ایران بازدید کرد
  • روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند
  • نمایش «وضوح ناقص» در خانه عکاسان جوان
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • ثبت ۲۵۵ هزار قرارداد اجاره در سامانه «خودنویس»
  • سه چیز که باعث حقیقت بندگی می‌شود
  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟
  • از وطنم ایران تا شب‌نورد؛ با تارِ لطفی + فیلم