Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@00:36:11 GMT

رفع مشکل خوابگاه‌های دانشجویی در اولویت است

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۵۷۹۱۸

رفع مشکل خوابگاه‌های دانشجویی در اولویت است

ایسنا/زنجان رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: سعی می‌کنیم بخشی از مشکلات خوابگاه‌ دانشجویی را در ایام تابستان رفع کنیم ولی به صفر نمی‌رسد.

هاشم داداش‌پور صبح امروز (۲۰ تیرماه) در حاشیه بازدید از خوابگاه دانشجویی ورقایی دانشگاه زنجان، با بیان اینکه طی دو سال کرونایی بخشی از خوابگاه‌های خودگردان به واسطه اینکه از سوی دانشگاه‌های کشور مشتری پیدا نکردند، تغییر کاربری دادند و شرایط دیگری را تجربه کردند، اظهار کرد: در فروردین‌ماه پارسال ۲۲۰۰ واحد خوابگاهی داشتیم که امکان دارد افزایش پیدا کرده باشد که بخشی از نیازهای خوابگاهی دانشجویان را پوشش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برخی از دانشگاه‌ها توانستند مشکل خوابگاهی خود را حل کنند، افزود: مهرماه سال آینده مشکل خوابگاهی کمتری خواهیم داشت و طی دو سال گذشته بحث بهسازی و نوسازی خوابگاه‌های دانشجویی آغاز شد که برخی از دانشگاه‌ها توانستند با منابع مالی خود و صندوق، توانستند خوابگاه‌ها را بهسازی و نوسازی کنند.

این مسئول با تاکید بر اینکه سعی می‌کنیم بخشی از مشکلات را در ایام تابستان رفع کنیم ولی این مشکلات به صفر نمی‌رسد، خاطرنشان کرد: بخشی از بودجه دانشگاه‌ها مربوط به تعمیر و تجهیز است که سازمان برنامه و بودجه در نظر گرفته از ظرفیت بنیاد حامیان دارد که متشکل از خیران استان و دانشگاه است، استفاده کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی زنجان خوابگاه دانشجویی وزير علوم دانشگاه ها خوابگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۷۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهر انگیزظهر سه شنبه در بازدید از مرکز نگهداری معلولان بهزیستی بوشهر گفت: یکی از مواردی که این مجموعه دچار مشکل بود نیاز به احداث آشپزخانه جدید با امکانات کامل بود که در این خصوص تقاضا می شود مسئولان و خیرین در صدد حل این مشکل باشند و این را مد نظر قرار دهند

رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: یکی از مواردی که این مجموعه دچار کمبود است نداشتن گاز لوله کشی است که از مدیر عامل شرکت گاز استان تقاضا می شود این مسأله را مورد بررسی قرار دهد و در صدد حل این مشکل نیز برآیند و به این مجموعه کمک کند.

وی افزود: در بازدید قبل این مجموعه بلحاظ آب مصرفی دچار مشکل بودند که این مشکل حل شده و از کسانی که در این راستا کمک کردند تقدیر میکنم.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر بیان کرد: این مجموعه در تهیه اقلامی مثل پوشاک و مایحتاج غذایی دچار کمبود هایی است که نیاز است از ظرفیت مردم و خیرین در جهت یاری رساندن به این مجموعه کمک گرفت

. مهر انگیز خطاب به مسئولین این مجموعه گفت: هر مشکل و کمبودی در این مجموعه باشد به دادستانی اعلام شود تا در این خصوص حمایت های لازم صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در این بازدید پیرامون موارد دیگری نیز که مطرح شد توصیه های لازم به مسئولان این مجموعه ارایه کرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در بازدید از قسمت های مختلف مرکز نگهداری معلولان بوشهر ضمن تشکراز زحمات و تلاش های مسئولان و کارکنان این مجموعه از نزدیک در جریان کمبود ها و مشکلات این مجموعه قرار گرفت.

مهر انگیز از تک تک افراد معلول این مجموعه دیدار و با آنها گفتگو کرد و از مسئولان در جریان وضعیت آنها قرار گرفت.

کد خبر 6093075

دیگر خبرها

  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • مشکل برگزاری کنسرت موسیقی در بوشهر حل شد؟
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند
  • خراسان رضوی، رتبه دوم کشور در جذب نخبگان به دانشگاه فرهنگیان
  • روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد
  • اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد