Web Analytics Made Easy - Statcounter

بررسی شرکت آلتون

برخی از افراد چنین تصوراتی دارند که آلتون یک برند خارجی است. ولیکن گروه صنعتی و تولیدی آلباگاز که از جمله عظیم‌ترین تولیدکنندگان داخلی تجهیزات آشپزخانه محسوب می‌شود، محصولات خود را با نام آلتون روانه بازار می‌کند. محصولات ارائه شده از سوی این برند تنها در فر توکار جای نمی‌گیرد. بنابراین این برند در راستای تولید محصولاتی همانند؛ هود، اجاق گاز مبله، گاز رومیزی هم پیش‌قدم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انواع فرهای توکار برند آلتون

فرهای توکار این برند در دو نوع فر برقی و گازی تولید شده و به سمت بازار رهسپار می‌شود. فرهای توکار آلتون در چند سری متنوع و گوناگون تولید می‌شود. هریک از این سری‌ها دربرگیرنده خصوصیات مخصوص به خود هستند.

فر توکار برقی برند آلتون

فر برقی توکار سری 300 برند آلتون، فر با حجم 72 لیتر و طول 60 سانتی‌متر است. بنابراین آن نیز فضای بسیار مطلوبی را به منظور پخت انواع خوراکی‌ها و شیرینی‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد. این فر از تایمر مدرن زمان پخت بهره‌مند است. پس به شما بانوان خانه‌دار کمک می‌کند تا مواد غذایی را در مدّت زمان مناسب، خوب بپزید.

خصوصیات شاخص فرهای سری 300 آلتون · قفل کودک · جوجه گردان · گنجایش داخلی 72 لیتری · صفحه نمایش دیجیتال لمسی · وجود برنامه یخ‌زدایی سریع · برخورداری از ده برنامه پخت · پوشش لعاب درونی آسان تمیز شو

اگر شما به دنبال یک فر توکار هستید که به دو فر مستقل مبدل شود، حتماً باید به سراغ فر برقی توکار سری 400 برند آلتون بروید. این فر به شما امکان می‌دهد خوراکی خود را در دو فر داخلی آن با موقعیت کاملاً متفاوت تهیه کنید. این فر چون سری 300 از حجم 72 لیتری و طول 60 سانتی‌متر برخوردار است.

خصوصیات شاخص فرهای سری 400 آلتون · قفل کودک · جوجه گردان · گنجایش داخلی 72 لیتری · صفحه نمایش دیجیتال لمسی · وجود برنامه یخ‌زدایی سریع · برخورداری از نوزده برنامه پخت · برخورداری از قسمت داخلی آسان تمیز شو

سری 900 فر برقی توکار برند آلتون از جمله بهترین فرهای توکار با گنجایش بالا است. فرهای سری 900 برند آلتون با نود سانتی‌متر طول، جهت مصارف آشپزی و قنادی، گزینه بسیار ایده‌آلی است. شما درون این فر توکار می‌توانید دو قالب سی سانتی‌متری را به آسانی قرار بدهید. این موضوع به این معنا است که شما مواد اوّلیه‌ی بیشتری را می‌توانید داخل فر برای پخت جای بدهید و مدّت زمان پخت را کاهش دهید.

خصوصیات شاخص فرهای سری 900 آلتون · قفل کودک · وجود دو عدد جوجه گردان · گنجـــایش داخلی 95 لیتری · صفحه نمایش دیجیتال لمسی · وجود برنامه یخ‌زدایی سریع · برخورداری از یازده برنامه پخت · برخورداری از قسمت داخلی آسان تمیز شو

این ویژگی‌ها منجر شده است تا خانواده‌هایی که مایل هستند یک فر توکار با حجم بالا برای خود تهیه کنند، به سمت خرید سری 900 روند. هم‌اکنون فرهای توکار این برند در سری 900 در سه نمونه v901w, v901, v901s تولید می‌شود.

فرهای توکار گاز و برق

سری 200 تنها سری فرهای توکار برند آلتون در نوع گاز و برق هستنند. این قبیل از فرها که یقیناً از گاز و برق به حالت همزمان استفاده می‌کنند، چون دو سری 300 و 400 حاوی گنجایش 72 لیتری به همراه طول 60 سانتی‌متر است. شما می‌توانید این فرها را در سه رنگ مشکی، سفید و استیل برای خود تهیه کنید.

خصوصیات شاخص فرهای سری 200 آلتون · قفل کودک · جوجه گردان · گنجایش داخلی 72 لیتری · وجود برنامه یخ‌زدایی سریع · برخورداری از صفحه نمایش لمسی · برخورداری از قسمت داخلی آسان تمیز شو

بررسی امکانات داخلی فر برند آلتون 1. سیستم حسگر پخت و پز گوشت

از جمله مزیت‌های بی‌بدیل فر توکار آلتون، بهره‌مندی از سیستم حسگر پخت و پز گوشت است. بسیاری از بانوان به منظور پخت استیک از فر بهره می‌گیرند. از این رو حسگر پخت و پز گوشت فرهای توکار آلتون می‌تواند به آن کمک نماید. شما به این طریق می‌توانید بر فرآیند پخت گوشت نظارت کافی را داشته باشید.

2. برخورداری از فن کانوکشن

حال این محصول در راستای پخت و پز بهتر مواد خوراکی از فن کانوکشن نیز استفاده می‌کند. وجود فن منجر می‌شود تا هوای گرم در محفظه درونی فر به گردش درآید تا حرارت بهتر به تمامی نقاط مواد خوراکی انتقال پیدا کند. در آخر شما می‌توانید شاهد پخت یک‌دست مواد خوراکی باشید.

3. وجود پوشش درونی آسان تمیز شو

تنها بانوانی که از فر توکار به منظور آشپزی بهره می‌گیرند بر این موضوع واقف هستند. تمیز نمودن داخل فر پس از پخت غذا واقعاً کار دشواری است. حال اگر که پوشش درونی فر از نوع آسان تمیز شو باشد، دیگر برای شما هیچ‌گونه مشکلی پیش نخواهد آمد. فرهای توکار برند آلتون از پوشش درونی آسان تمیز شو برخوردار هستند. این گونه نظافت داخل آن‌ها هیچ سختی برای بانوان به وجود نخواهد آورد.

4. بهره‌مندی از سیستم ایمنی خودکار

در محصولاتی همانند فر توکار و گاز رومیزی، اجاق گاز فردار، وجود یک سیستم ایمنی خودکار به هنگام وقوع اتفاقات سهوی و حوادث غیرمترقبه بسیار حائز اهمیت است. با استناد به این موضوع فرهای توکار برند آلتون به سیستم ایمنی خودکار تجهیز شده‌اند. این‌گونه در صورت بروز کوچک‌ترین اتفاقات به حالت اتوماتیک خاموش خواهد شد.

قیمت فر توکار برند آلتون

قیمت این محصول در کنار کیفیت بسیار خود، دو عامل حائز اهمیت استقبال بانوان از این برند مشهور ایرانی در زمینه لوازم آشپزخانه است. به گونه‌ای کلّی قیمت فرهای توکار این برند در بازه هفت میلیون تومان الی دوازده میلیون تومان است. بنابراین خانواده‌ها می‌توانند با توجه به بودجه خود، از این فرها برای خود تهیه نمایند.

نتیجه گیری

با توجه به مطالب بیان شده، بهتر است در پایان بگوییم که فرهای توکار برند آلتون دارای ظرفیت هفتاد و دو الی نود و پنج لیترهستند. این قبیل از محصولات ارائه شده از جانب برند نام آشنا ایرانی دارای تنوع کیفیت و طرح مناسب است. حال آن‌که شما می‌توانید فر توکار این برند را با ابعاد 60 و 90 سانتی‌متر برای آشپزخانه خود از فروشگاه آویژه پلاس تهیه کنید.

کد خبر 1649914

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: صفحه نمایش سانتی متر فر توکار قفل کودک پخت و پز فر برقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۸۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امارات واردات سیمان ایران را ممنوع کرد

یک تولیدکننده سیمان اعلام کرد: ارزان فروشی سیمان صادراتی باعث شد بعد از عراق، کشور امارات عربی متحده نیز واردات سیمان و کلینکر از ایران را به استناد قوانین ضد دامپینگ با گذاشتن تعرفه گمرکی ۶۷ درصدی عملاً ممنوع نماید. - اخبار اقتصادی -

ابراهیم غلام زاده در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه متأسفانه با سیاست گذاری های اشتباه در بازار صادراتی عراق باعث از دست رفتن این بازار بزرگ شده‌ایم، گفت: در حال حاضر علاوه بر کشور امارات ، سایر کشورهای عربی حوزه خلیج فارس همچون کویت و عمان نیز در صدد اعمال محدودیت به استناد قوانین ضد دامپینگ هستند.

وی افزود: به دلیل تفاوت قیمت سیمان داخلی و قیمت های جهانی سیمان که یک اختلاف حدوداً 50 درصدی دارند، واسطه‌ها سیمان را به قیمت داخلی خرید کرده و با کارت‌های بازرگانی یکبار مصرف صادر می‌نمایند  و این باعث آسیب به بازارهای صادراتی سیمان ایران شده است.

این تولیدکننده سیمان تصریح کرد: پیش از این صادرات سیمان صرفاً توسط کارخانجات سیمان مجاز بود که همین باعث کنترل بهتر بازارهای صادراتی می شد اما متاسفانه در یکی دو سال اخیر این ممنوعیت برداشته شده و در حال حاضر هر شخصی می تواند بهر قیمتی صادرات سیمان و کلینکر انجام دهد و به قیمت داخلی خرید نموده و صادر نماید.

به گفته وی، عمده ارزان فروشی صادراتی متأسفانه توسط کارخانجات دولتی و شبه دولتی اتفاق می افتد.

غلام زاده اضافه کرد: در حال حاضر وزارت صنعت معدن تجارت باید با ورود به موضوع قیمت سیمان و کلینکر صادراتی مانع از دست رفتن بازارهای صادراتی کشور شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امارات واردات سیمان ایران را ممنوع کرد
  • قیمت خودرو امروز ۱۷ اردیبهشت +جدول
  • اولین واکنش رسمی به خرید پرسپولیس توسط بانک شهر
  • بهترین برند ترکیه برای خرید در سال ۲۰۲۴
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و فولاد آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladfc.ir
  • بلیط فروشی بازی سپاهان و استقلال خوزستان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladsepahansport
  • تامین ۷۰ درصدی لوله و اتصالات کشاورزی از تولیدکنندگان داخلی
  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا
  • ایران ۱۰۰ تولیدکننده موبایل دارد، کره جنوبی یک عدد؛ چرا این نگران‌کننده است‌؟
  • (عکس) رونمایی رسمی از چری اومودا ۷