Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، فرهاد کاوه آهنگران سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان صبح امروز در جمع اصحاب رسانه از ریزش دیوار ورزشگاهی در شهرستان رهنان اصفهان خبر داد.

وی در این خصوص اظهار داشت: در ساعت ۱۸ و ۴۰ دقیقه روز شنبه تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اصفهان مبنی بر ریزش دیوار ورزشگاهی واقع در خیابان حسین‌آباد رهنان گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان افزود: بلافاصله ایستگاه شماره ۲۱ به محل حادثه اعزام و ایمن‌سازی محل صورت گرفت. ریزش دیوار روی چند خودرو بوده و موجب آسیب‌دیدگی ۲ نفر شده است.

فوت یکی از مصدومان در حادثه رهنان

کاوه آهنگران با اشاره به فوت یکی از شهروندان در پی این حادثه عنوان کرد: متاسفانه خبر فوت یکی از مصدومان این حادثه در رسانه‌ها اعلام شده که خارج از محل وقوع آن و پس از اعزام به بیمارستان صورت گرفته است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ضمن اظهار تاسف بابت این حادثه گفت: علت این حادثه در دست بررسی است.

همچنین، به نقل از صدا و سیما، مرتضی هارونی مدیر روابط عمومی بیمارستان آیت‌الله کاشانی اصفهان گفت: بانوی ۷۶ ساله‌ای که دیروز بر اثر حادثه ریزش دیوار کانون فرهنگی و تربیتی اندیشه رهنان (وابسته به آموزش و پرورش) به این بیمارستان اعزام شد، با وجود دریافت مراقبت‌های پزشکی، بر اثر شدت جراحات وارد شده پس از ۳ ساعت جان باخت.

وضعیت مصدوم دوم

هارونی افزود: مصدوم دیگر این حادثه که مردی ۴۶ ساله است همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.

به گفته شاهدان عینی، در ریزش دیوار مجموعه فرهنگی رهنان به ۴ دستگاه خودرو سواری نیز آسیب وارد شد.

کد خبر 689635 منبع: تسنیم برچسب‌ها استان اصفهان حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان اصفهان حوادث ایران ریزش دیوار آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۸۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد

حوالی ساعت ۲:۳۰ بامداد امروز، تعدادی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تماس گرفته و از وقوع تصادف شدید رانندگی در مسیر شرق به غرب بلوار ارتش، روبه‌روی شهرک کوثر اطلاع‌رسانی کردند.

به گزارش ایسنا، درپی این حادثه ستاد فرماندهی آتش‌نشانی، آتش‌نشانان ایستگاه ۱۳۱ را به همراه گروه امداد و نجات ۱۰ به محل اعزام کرد و هنگام حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که یک دستگاه سواری دنا به شدت با یک دستگاه میکسر برخورد کرده و سرنشین خودرو دنا در داخل اتاقک در هم پیچیده خودرو محبوس شده بود.

شدت این تصادف به حدی بود که کابین سواری دنا کاملا مچاله شده بود. در این شرایط آتش‌نشانان بلافاصله پس از ایمن سازی محل حادثه و قطع برق خودرو با استفاده از تجهیزات مخصوص، فرد محبوس شده را از داخل خودرو خارج کرده و در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند.

در ادامه عوامل آتش‌نشانی با کمک ماموران پلیس راهور اقدام به ایمن‌سازی محل کرده و پس از انتقال خودرو به حاشیه مسیر و محلی امن به ماموریت خود خاتمه دادند. علت این حادثه نیز از سوی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی و اعلام خواهد شد.

کابین خودرو پس از تصادف

دیگر خبرها

  • (ویدیو) نجات زنی گرفتار میان دیوار بعد از چهار روز
  • یک خانم بعد از ۴ روز گیر کردن بین ۲ دیوار در بم نجات یافت
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • ۶ کشته براثر ریزش کوه و صاعقه در افغانستان
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران