Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-29@06:41:09 GMT

مرکز خرید لوله و اتصالات پی وی سی (پلیکا)

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۵۸۷۷۹

به گزارش صدای ایران، در این مطلب به معرفی انواع لوله و اتصالات پی وی سی و بهترین برند های آن می پردازیم و قیمت روز لوله pvc را نیز بررسی می کنیم. گروه صنعتی ایلیاشیل مرکز فروش لوله و اتصالات با برند های معتبر است که فروش آنلاین محصولات را نیز در اختیار مشتریان خود قرار داده است. انواع لوله و اتصالات پلیکا لوله پی وی سی از ماده ای به نام poly vinyl chloride که به صورت مخفف PVC نامیده می شود ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوله های پی وی سی از جنس پلیمر هستند که به دلیل ارزان بودن و انعطاف پذیری بالا در صنعت ساختمان سازی کاربرد زیادی دارد. در حال حاضر PVC اصلی ترین ماده در شبکه های فاضلاب، خطوط فاضلاب، زهکشی، دریچه ها، آبیاری، سرویس آب، استخر و حوضچه های چاه آب می باشد. از لوله پلیکا در شبکه انتقال فاضلاب خانگی، شبکه های آب رسانی، انتقال اسید ها و باز ها و به عنوان پوشش سیم و کابل های برق و مخابراتی استفاده می شود. این لوله مزایای زیادی دارد که آن را جزو پر طرفدار ترین محصولات ساختمانی کرده است از جمله مقاومت در برابر حرارت و شعله، وزن سبک و استحکام زیاد، مقاوم در برابر ساییدگی و خراشیدگی، عدم تغییر کیفیت آب و سیال درونی، مقاومت در برابر مواد شیمیایی و قیمت مقرون به صرفه.

لوله های پی وی سی در انواع مختلفی تولید می شوند که هر کدام ویژگی ها و کاربرد های به خصوص خود را دارند. به طور کلی لوله پی وی سی به دو دسته اصلی تقسیم می شود: پوش فیت پی وی سی: از جدید ترین لوله های مورد استفاده در شبکه فاضلاب می باشد. این لوله به دلیل نصب راحت و طول عمر زیاد توانست کم کم جایگزین لوله های چدنی برای انتقال فاضلاب شود. لوله پی وی سی پوش فیت به دلیل انعطاف پذیری زیاد از نشتی جلوگیری می کند. لوله پی وی سی چسبی: این لوله ساده ترین مدل پی وی سی است که معمولا در رنگ های سفید یا خاکستری تولید می شوند و برای انتقال سیالات فشار بالا از آن استفاده می کنند.
لوله های پلیکا از نظر فنی نیز به سه دسته تقسیم می شوند:
لوله های با سایز استاندارد که در بازار متداول هستند و به دلیل مقاومت ضعیفی که دارند از آن ها برای بخش تهویه ساختمان ها و ناودانی استفاده می شود.
لوله های پلیکا نیمه قوی از نظر فشار که در بخش های فاضلابی و محتفظت ساختمانی کاربرد دارد.
لوله های پلیکا قوی که برای محافظت کابل های برق و انتقال اسید ها و باز ها استفاده می شود. قیمت روز لوله پی وی سی قیمت روز لوله پی وی سی با توجه به قیمت مواد اولیه آن متغیر است و همواره قیمت ثابتی ندارد. لوله پلیکا از پلیمر تولید می شود که جزو محصولات پتروشیمی است و در بورس کالا توسط شرکت های پتروشیمی قیمت گذاری می شوند. قیمت مواد اولیه، حمل و نقل، هزینه گمرک، هزینه تخلیه مواد اولیه، هزینه های حامل های انرژی، حقوق و دستمزد پرسنل و ... در قیمت لوله پی وی سی موثر است. هر چقدر مواد اولیه برای ساخت مثلا یک متر لوله پلیکا بیشتر باشد قیمت آن نیز بالاتر می رود. لوله و اتصالات پلیکای مورد استفاده برای برق و ناودانی که دارای ضخامت کمی می باشند، قیمت آن ها معمولی می باشد. لوله پلیکای فشار ضعیف که در لوله کشی آب ساختمان ها استفاده می شود و دارای ضخامت بیشتری از سایر لوله پلیکا های ارزان قیمت است و توانایی تحمل فشار زیادتری دارد به نسبت قیمت بالا تری هم دارد و لوله پلیکا فشار قوی که از نوع لوله های پی وی سی سنگین محسوب می شود و در لوله کشی های فاضلاب شهری کاربرد دارد دارای وزن و ضخامت بیشتری می باشند، در ضمن توان تحمل فشار آنها نیز بالاست و قیمت آن ها نیز بیشتر است.
شما می توانید جهت اطلاع از قیمت روز لوله پلیکا به وب سایت ایلیاشیل مراجعه نمایید. بهترین برند های لوله پلیکا برای خرید لوله و اتصالات پلیکا باید چند نکته را مد نظر قرار دهید که یکی از آن ها داشتن علامت استاندارد است. هم چنین باید اطلاعاتی مثل نام کارخانه تولید کننده، نام برند، تاریخ تولیدو سایر اطلاعت لازم و ضروری در رابطه با لوله بر روی آن درج شده باشد. دانستن این اطلاعات برای تهیه مناسب ترین نوع لوله ضروری است. اگر هنگام خرید لوله پی وی سی محصولاتی مشاهده کردید که چنین مشخصاتی نداشتند، از خرید آن ها امتناع کنید. قیمت لوله پی وی سی بدون نام و اطلاعات ارزان تر است و به همین دلیل فریب فروشندگان سودجو را نخورید.
لوله پلیکا پلیمر یاس گلپایگان و پی وی سی صبا بهترین برند های لوله پلیکا در ایران هستند. استاندارد های اخذ شده توسط این برند ها، سابقه ی طولانی و درخشان، خدمات رسانی وسیع و گسترده و تضمین قیمت باعث شده تا قدرتمند ترین برند لوله پی وی سی محسوب شوند.
گواهینامه های SGS، استاندارد CE اروپا و هم چنین گواهینامه های بین المللی ISO از جمله استاندارد های دریافت شده توسط پلیمر یاس گلپایگان می باشد. شرکت ایلیا شیل نمایندگی پلیمر گلپایگان در تهران است که می توانید لیست قیمت لوله پلیکا یاس گلپایگان را در وب سایت این شرکت مشاهده نمایید. مرکز فروش لوله پی وی سی خرید لوله و اتصالات پی وی سی ایلیاشیل برای پیمانکاران و مصرف کنندگان بسیار راحت تر می باشد چرا که می توانند محصولات را در تنوع بالا و گسترده مشاهده نمایند و به آن دسترسی داشته باشند.  برای خرید لوله و اتصالات پلیکا باید به مراکزی مراجعه  نمایید که معتبر باشند و همچنین محصولات خود را از کارخانه هایی که از مواد اولیه مرغوب استفاده می کنند ارائه دهند.گروه صنعتی ایلیاشیل مرکز فروش لوله پی وی سی با برند های یاس گلپایگان و پی وی سی صبا می باشد که کیفیت و قیمت آن ها را به مشتریان خود تضمین می نماید. شما می توانید با مراجعه به وب سایت ایلیاشیل تنوع محصولان این شرکا را مشاهده کرده و برای خرید لوله پلیکا ارزان اقدام نمایید. هم چنین با مشاهده لیست قیمت انواع لوله و اتصالات، از قیمت لوله پلیکا امروز مطلع شوید.
ایلیاشیل کیفیت محصولات خود را تضمین می کند و در تلاش برای ارائه محصولاتی با کیفیت و در کوتاه ترین زمان ممکن برای خریداران عزیز می باشد. مهندسین  و پیمانکاران پروژه های بزرگ ساختمانی این اطمینان را داشته باشند که ایلیاشیل تا انتهای پروژه تامین کننده ی کالا و محصولات ساختمانی شما خواهد بود.
مشاوران و کارشناسان حرفه ای و مجرب این مجموعه جهت هرگونه مشاوراه و راهنمایی آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز خود می باشد. ایلیاشیل با راه اندازی فروشگاه اینترنتی این امکان را برای خریداران محصولات ساختمانی فراهم آورده است تا به راحتی و با بهترین قیمت انواع لوله و اتصالات ساختمانی را تهیه نمایند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: لوله پی وی سی پلیکا انواع لوله و اتصالات لوله و اتصالات پلیکا خرید لوله و اتصالات استفاده می شود قیمت روز لوله لوله پی وی سی مواد اولیه لوله پلیکا ترین برند قیمت لوله برای خرید برند ها قیمت آن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۸۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!

به گزارش صدای ایران از ایسنا، فروردین امسال توقع مدنظر دلالان از بازار مسکن شهر تهران برآورده نشد. آن‌طور که واسطه‌های ملکی می‌گویند گروهی از متقاضیان سرمایه‌گذاری در بازار ملک که به شکل سنتی از نیمه دوم فروردین فعالیت خود را به منظور ارزیابی وضعیت این بازار آغاز می‌کنند با این برآورد که بازار مسکن در سال جاری ظرفیت رشد چندانی در مقایسه با بازار‌های رقیب ندارد از خرید ملک منصرف شدند.

در حال حاضر تقاضای سرمایه‌گذاری در بازار مسکن کاهش محسوسی در مقایسه با سال‌های گذشته دارد. با این حال به گفته مشاوران املاک، عده‌ای از بخر و بفروش‌ها فایل‌های زیر قیمت را در مناطق شمالی تهران خریداری و با سود بیش از نرخ تورم، آپارتمان مدنظر را فایل می‌کنند.

تقاضای مصرفی خرید مسکن نیز پس از رشد‌هایی که از اواخر سال ۱۳۹۶ آغاز شد و ادامه یافت به نوعی از بازار حذف شده است. با این اوصاف به نظر می‌رسد بازار ملک در اردیبهشت کم‌رونق‌تر از مدت مشابه سال گذشته باشد.

دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!

فروردین سال گذشته تعداد معاملات آپارتمان‌های مسکونی در پایتخت ۱۷۵۷ فقره بود. اردیبهشت نیز ۴۳۵۹ فقره خرید و فروش آپارتمان در تهران انجام شد. اسفند ۱۴۰۲ این تعداد ۶۱۷۹ فقره بود.

درخصوص قیمت نیز طبق اعلام بانک مرکزی، میانگین قیمت هر متر مربع مسکن شهر تهران در فروردین و اردیبهشت پارسال به ترتیب ۶۶.۴ میلیون و ۷۵.۳ میلیون تومان بود. این رقم تا پایان سال به ۸۱.۴ میلیون تومان رسید که در مقایسه با اسفند سال قبل از آن ۲۴.۸ درصد رشد یافت.



با توجه به تورم عمومی حدود ۴۰ درصد و رشد حدود ۲۴ درصدی قیمت مسکن در پایتخت ارزیابی کارشناسان و فعالان بازار مسکن این است که این بازار از ظرفیت لازم برای رشد برخوردار نیست.

یکی از مشاوران املاک فعال در منطقه ۱ تهران درخصوص وضعیت بازار ملک در اردیبهشت گفت: بازار مسکن بی‌مشتری است. با وجود آن‌که در مناطق شمالی تهران بعضا میزان افزایش قیمت آپارتمان با نرخ دلار سنجیده می‌شود امسال میزان رشد آن به اندازه بازار ارز نبوده است. قیمت‌های پیشنهادی تقریبا ۱۰ تا ۱۵ درصد نسبت به اسفند بالا رفته، اما خریدار وجود ندارد.

وی افزود: در منطقه ۱ میزان خرید و فروش، قیمت را تعیین نمی‌کند بلکه دلالان به منطقه قیمت می‌دهند. یک سری سرمایه‌گذار، واحد‌ها را خریداری می‌کنند و اجاره هم نمی‌دهند. برای آن‌که مالیات خانه خالی مشمولشان نشود مثل ماشین، آپارتمان را با سند وکالتی واگذار می‌کنند. بخر و بفروش‌ها بین خودشان معامله می‌کنند ولی سند نمی‌زنند.

یکی از واسطه‌های ملکی در جنوب شرق تهران نیز گفت: با آمدن سال جدید، قیمت ملک مقداری تغییر کرد ولی تعداد مشتری تغییر چندانی نکرد. البته رکود به شدت پارسال نیست. در دفتر ما تقریبا هفته‌ای یک مبایعه‌نامه (خرید و فروش) امضا می‌شود، اما این‌طور نیست که بگوییم بازار رونق گرفته است. نرخ‌های اعلامی مالکان هم ۱۰ تا ۱۵ درصد تغییر کرده ولی هنوز تثبیت نشده است.

دیگر خبرها

  • انواع اتصالات لوله داربستی و نکاتی که باید بدانید
  • وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان صاحب خودرو شوید!
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب
  • دست درازی صهیونیست‌ها به گنجینه ایران
  • توسعه بهداشت ودرمان