Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فجر فارس با بیان اینکه امروز نیز دُرّ گرانمایه عفت زنان و غیرتِ مردان ایرانی در تیررس بدخواهان شیاد قرار دارد، گفت: ‌مسئولان و متولیان فرهنگ این مرز و بوم و آحاد مردم باید هوشیار باشند. - اخبار استانها -

ترگل برنده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به هفته گرامیداشت حجاب و عفاف اظهار داشت: بیست و یکم تیرماه سال 1314 یادآور روزی است که طاغوتیان به پشتوانه مستکبران، علیه عفاف و حجاب زنان مسلمان ایرانی هجوم بردند و همچنین یادآور حماسه‌ای دیگر از ایستادگی و مقاومت ملت ایران در مقابل توطئه‌ها و هجمه‌ها به کیان فرهنگ اسلامی مردم ایران در ترویج بی‌بند و باری اخلاقی و اباحه‌گری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب شکوهمند اسلامی با رهبری امام راحل(ره) و با زعامت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برای زنان ایران، هویت بخشی به زن مسلمان ایرانی بوده است، تصریح کرد: این هویت‌بخشی به گونه‌ای است که فرصتی ایجاد شد که نه مانند "زن غربی" نگاه‌ ابزاری به زن داشته باشد و نه مانند "زن شرقی" منزوی باشد؛ بلکه به عنوان "الگوی سوم، زن مسلمان"، هویت اجتماعی و کادرسازی و انسان‌سازی برای جامعه را به عنوان نقش‌آفرین ایرانی، به جامعه جهانی معرفی نمود که این مهم، مرهون رعایت حریم عفت ورزی و حجاب است.

برنده با اشاره به اینکه در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، زورگویان غربی و جنایتکاران قلدرمآب که گاه با توطئه و نیرنگ و گاه با تبلیغ و تحریم، تلاش گسترده‌ای را برای محروم ساختن زنان ایران از این ارزش والای الهی انجام دادند، ادامه داد: اما زنان قهرمان و بیدار ایران با مقاومت در مقابل تمام این تلاش‌ها و تبلیغات گسترده، نشان دادند که حاضرند از جان خود بگذرند، ولی از عفت و حجاب خود هرگز.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فجر فارس، گواه این ادعا را چادر خونین شهیده فاطمه اسدی، شهیده نسرین افضل، شهیده مریم رحیمی و هفت هزار زن شهیده انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع سلامت دانست که چادر را کفن خود ساختند تا به پیاده نظامان فرهنگ غرب ثابت کنند که یادگار حضرت زهرا(سلام علیها) نسل به نسل و قلب به قلب در این سرزمین ماندگار خواهد ماند. 

وی با بیان اینکه امروز نیز دُرّ گرانمایه عفت زنان و غیرتِ مردان ایرانی در تیررس بدخواهان شیاد قرار دارد، تصریح کرد: لذا مسئولان و متولیان فرهنگ این مرز و بوم و آحاد مردم باید هوشیار باشند تا سرمایه عفاف، غیرت و حیاء به تاراج نرود و این امر میسر نمی‌شود مگر اینکه یک عزم همگانی صورت پذیرد.

وی از تمامی دستگاه‌های متولی عفاف و حجاب خواست تا جهت شناساندن عمق و محتوای عفاف و حجاب، برنامه‌ریزی دقیقی کنند تا از نفوذ مصادیق فرهنگ مبتذل غرب با هر نام و عنوانی جلوگیری شده و بستر مناسب را، جهت بهره‌برداری کودکان و نوجوانان از فضای اینترنت پاک فراهم سازند تا  جوانان پاک انقلابی ما بتوانند در کمال آرامش روحی جسمی، اجتماع را به محیط مناسبی  برای کار و تلاش تبدیل، و سلامت روانی و اخلاقی جامعه و خانواده را تضمین کنند.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فجر فارس از تمامی نهادهای متولی فرهنگ و رسوم، درخواست کرد: با تقدّم فرهنگ‌سازی زیست عفیفانه، حیاء، عفاف و حجاب بر سایر مؤلفه‌ها، در زمینه ساماندهی نظام طراحی، تولید و توزیع لباس و پوشاک به منظور دسترسی آسان به پوشش عفیفانه، توجه ویژه کنند و از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نورزند.

وی در ادامه با یادآوری اینکه هفته حجاب و عفاف امسال مقارن با دهه امامت و ولایت است از برگزاری بیش از یک هزار برنامه در سراسر استان خبر داد و افزود: اجرای رزمایش نذر حیا در راستای اجرای سومین مرحله کمک های مومنانه 1401، اجرای رزمایش نذر خون با مدیریت بسیج جامعه زنان در سراسر استان، اجرای جشنواره طهورا با هدف الگوسازی بانوان نخبه محجبه و معرفی طرح های برتر در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و برگزاری تجمع سراسری زنان و دختران با عنوان مدافعان حریم خانواده در 21 تیرماه از جمله برنامه‌های شاخص بسیج جامعه زنان در این هفته است.

معرفی شهدای شاخص خواهر کشوری و استانی از جمله شهیده فاطمه اسدی شهید شاخص کشوری و شهیده مریم رحیمی شهید شاخص استانی به عنوان نمونه الگوی سوم و نماد حجاب و عفاف زن مسلمان ایرانی، از جمله دیگر برنامه‌های هفته حجاب و عفاف است که برنده از آن یاد کرد.

وزیر فرهنگ خبر داد: تسهیل‌گری در عرضه تولیدات عفاف و حجاب جزء اصلی از برنامه‌های دولت استائمه جمعه استان تهران: حفظ و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب توسط مسئولان و کارگزاران اسلامی الزامی استامام جمعه شهرکرد: دستگاه‌های متولی وظیفه خود را در حوزه حجاب و عفاف انجام دهند

به گفته وی، تولید و انتشارهای محصولات چند رسانه‌ای در راستای ترویج عفاف و حجاب در بستر فضای مجازی، برگزاری سلسله نشست‌های زیست عفیفانه در سراسر استان هم به صورت مجازی و هم حضوری، اجرای نمایشگاه حجاب و عفاف با عنوان تاج بندگی، و اجرای برنامه چهارشنبه‌های طلایی در سراسر استان با هدف ترویج فرهنگ حجاب و عفاف همکاری معاونت اجتماعی سپاه فجر فارس از جمله دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده سازمان بسیج جامعه زنان فارس در هفته حجاب و عفاف است.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فجر فارس گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی و جلسات مطالبه‌گری در راستای اصلاح وضعیت پوشش کارکنان زن ادارات و ارگان‌ها، و پویش ایران عفیف با هدف ترویج زیست عفیفانه از جمله برنامه‌های مجازی هفته حجاب و عفاف این سازمان خواهد بود.

انتهای پیام/424/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هفته حجاب و عفاف سراسر استان عفاف و حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۸۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادان: دشمن درحال برنامه‌ریزی برای از بین بردن عفاف و حجاب است

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار احمدرضا رادان در اجتماع مردم اصفهان در حمایت از طرح نور فراجا که در گلستان شهدای این شهر برگزار شد از همه کسانی که به سبب تکلیف دینی خود با حضورشان از عفاف و حجاب حمایت کردند، قدردانی کرد و گفت: این مجلس در مکانی مقدس برگزار شد، شهدا برای حفظ تمامیت ارضی کشور و اسلام از جان خود گذشتند و این افتخاری است برای پلیس که در محضر شهدا به تکلیف الهی، قانونی و شرعی خود در همان راه شهدا عمل می‌کند.

بیشتر بخوانید: قانون حجاب برای همه مردم لازم‌الاجرا شد

فرمانده فراجا ادامه داد: قصه پر غصه عفاف و حجاب که دشمنان برای آن برنامه‌ها ریختند، برای امروز و دیروز نیست بلکه ریشه این نقشه شوم به زمان حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) می‌رسد.

رادان مسئولان و مردم را به هوشیاری دعوت کرد و افزود: دشمن با تمام توان درحال برنامه‌ریزی برای از بین بردن عفاف و حجاب است. غیرت مردم اسلامی ایران در برابر تمامیت کفر با حمایت کامل مادران و زنان مومن و عفیفه بود که توانست سال‌های سال در برابر دشمن ایستادگی کنند.

رضاخان هم که گماشته غربی‌ها بود نتواست حجاب و دین را از مردم بگیرد
فرمانده فراجا ادامه داد: دشمن فهمید نمی‌تواند با اصل حجاب و عفاف مقابله کند به همین خاطر شروع به مقابله با برنامه‌های شوم خود کرد تا بنیان خانواده ایرانی اسلامی را سست و نابود کند. جبهه کفر تمام تلاش های خود را انجام می‌دهد تا حجاب و دین مردم ایران را از بین ببرد. رضاشاه هم که گماشته غربی‌ها بود نتواست حجاب و دین را از مردمی که پیرو امیرالمومنین(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) بودند، بگیرد.

رادان تصریح کرد: غربی‌ها با استفاده از ابزار رسانه تلاش در ایجاد تحریفات کردند. چرا که می‌دانند وقتی حیا و عفت که دو بال اساسی دین و اسلام است از بین برود، غیرت از سر مردم نابود می‌شود اما دشمن نمی‌دانست که مردم ایران با حمایت از پلیس با کوششی وصف ناپذیر به دنبال احیای دین خود هستند. شهید کاظمی و شهدای گرانقدری که در گلستان شهدای اصفهان آرمیده‌اند نشان دهنده این است که مردم ایران در برابر نقشه های دشمن سرخم نمی‌کنند و مردم اصفهان مایه افتخار و سربلندی ایران اسلامی هستند که با غیرت و دینداری خود سال‌های سال پا به پای انقلاب ایستادگی کرده‌اند.

فرمانده فراجا گفت: مردم باید افتخار کنند که رئیس جمهوری دارند که فردی ولایی و با علم و دانش در حال تلاش مضاعف برای از بین بردن گره‌های ایجاد شده و مشکلات مردم است و نمایندگان مجلس نیز از افرادی بودند که بسیار تلاش کردند و آبروی خود را به میدان آوردند که لایحه حجاب و عفاف به بهترین شکل ممکن تصویب شود.

رادان ادامه داد: ما در کنار قبور شهدا پیمان می‌بندیم که مدافع خون شهدا باشیم و مسیر طرح نور را با کمک هم برای پاسداشت دختران سرزمین مان و مادران عزیز میهن ادامه بدهیم تا مادران آینده نیز مانند گذشته شهید پرور باشند.

وی در بخشی از سخنان خود با طرح این پرسش‌ها که از دانشگاه‌های آمریکا و انگلستان و فرانسه چه خبر؟! و در دانشگاه‌هایی که به دختران ستم دیده با بدترین وضعیت حمله ور می‌شوند چه خبر؟ گفت: دشمنان تمام سعی خود را می‌کنند تا با تحریف واقعیت، مردم ایران را نسبت به دین ضعیف و سست عنصر کنند ولی حماسه نهم دی ها همچنان در حال شکل گیری است و این نهضت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229290 برچسب‌ها حجاب

دیگر خبرها

  • کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • عفاف و پاکدامنی جزء جدایی ناپذیر فرهنگ اصیل مردم کرمانشاه است
  • نامزد انتخابات مجلس : چرا دختران در مدارس روسری‌شان را برندارند؟
  • طرح نور مبنای شرعی عقلی دارد و مورد حمایت رهبر و مراجع و مردم است
  • رادان: دشمن درحال برنامه‌ریزی برای از بین بردن عفاف و حجاب است
  • حمایت فعالان سیاسی از اجرای طرح نور
  • دشمن درحال برنامه‌ریزی برای از بین بردن حجاب است
  • دشمن در حال برنامه ریزی برای از بین بردن عفاف و حجاب است
  • حمایت فعالان سیاسی کردستان از اجرای طرح نور