Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت ورزش و جوانان ممکن است از خداداد عزیزی شکایت کند

مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان به حاشیه های اخیر واکنش نشان داده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، ‌مرتضی فلاح با اشاره به اظهارات یکی از بازیکنان سابق فوتبال ایران، گفت:

این اظهارات در حالی مطرح شده که عاری از واقعیت است و مذاکره‌ای از سوی وزارت ورزش و جوانان با هیچ مربی انجام نشده است و قطعا اتهامات وارد شده خلاف واقع است و حق پیگیری قانونی این اظهارات از طریق این وزارتخانه در مراجع ذیصلاح قانونی محفوظ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

در حالی که وزارت ورزش و جوانان و سخنگوی محترم دولت تصریحا اعلام کرده‌اند در  مسائل فنی و صلاحیت فدراسیون فوتبال هیچ گونه مداخله‌ای به هر نحو مقتضی ندارند و نخواهند داشت اما برخی افراد بدون توجه به وظایف نظارتی وزارت ورزش و جوانان اتهاماتی را علیه دولت و وزارتخانه مطرح می‌کنند که عاری از واقعیت و مصداق بارز نشر اکاذیب است.

فلاح خاطرنشان کرد:

در ضمن مجددأ تاکید می‌شود این وزارتخانه در اجرای مفاد قانون اهداف و وظایف اختیارات وزارت ورزش و جوانان صرفا نسبت به اعمال وظایف نظارتی  و کمک‌های مادی و معنوی نسبت به کلیه تیم‌های ورزشی و تیم ملی فوتبال در راه آماده‌سازی جام‌جهانی اقدام می‌کند و هیچ گونه دخالتی در امور فنی فدراسیون‌ها انجام نمی‌دهد و مقوله‌ی نظارت و دخالت امری مجزا و قابل ملاحظه حقوقی است.

اخیرا خداداد عزیزی اعلام کرده است که وزارت ورزش با کی‌روش مذاکره کرده و به دنبال جذب این مربی سابق تیم ملی است.  

اخبار داغ 

حمله بختیار رحمانی به خداداد عزیزی! بهرام رضاییان: در خصوص تغییر یا عدم تغییر سرمربی تیم ملی فردا در جلسه فنی تصمیم گیری می شود / فیلم تمایل فرنکی دی یونگ به انتقال به منچستریونایتد در صورت حل مشکل دستمزد معوقه‌اش یوونتوس برای فروش دلیخت مبلغ 100 میلیون یورو می خواهد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان خداداد عزیزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۹۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، صبح امروز به وقت محلی وزیر ورزش و جوانان برای حضور به عنوان مهمان ویژه در دیدار نهایی رقابت های فوتسال جام ملت های آسیا وارد بانکوک تایلند شد.

ناصرالدین حیدری سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند و مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در بدو ورود وزیر ورزش و جوانان به بانکوک ضمن حضور در فرودگاه، به هاشمی خوش‌آمد گفتند.

کد خبر 6090520

دیگر خبرها

  • تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد
  • اختلاف دو وزارتخانه بر سر تغییر نام استقلال
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • وزارتخانه‌های نیرو، ارتباطات و سازمان انرژی اتمی پیشتاز صدور به موقع مجوز‌ها
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد