Web Analytics Made Easy - Statcounter

سامانه های مختلفی در کشورمان عملیات ثبتی را با هزینه های مختلف انجام می دهند که در این میان با توجه به خدماتی که هر کدام از این سامانه ها برای انجام مراحل ثبت شرکت فوری در نظر گرفته اند، برای استفاده از عملیات ثبت شرکت و ثبت برند به صورت کامل آنلاین شما باید هزینه های مختلفی را پرداخت کنید.  پایدار ثبت عنوان اولین سامانه رسمی ثبت برند و ثبت شرکت تجاری در سراسر کشورمان سعی کرده است تا تمامی امور ثبتی را به صورت کاملا آنلاین برای شما انجام دهد تا بتوانید در سریعترین زمان ممکن و با ارزانترین هزینه، شرکت و برند خود را به صورت کاملاً قانونی به ثبت رسانده و از مزیت های آن استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مراحل ثبت شرکت فوری

برای اینکه بتوانید شرکت و کسب و کار خود را به صورت کاملاً قانونی به ثبت برسانید باید تمامی مراحل و شرایط و دستورالعمل های صادر شده را به درستی و از طریق سامانه های مربوطه پیگیری نمایید.

 رعایت کردن تمامی مراحل ثبت شرکت فوری به شما کمک می کند تا بتوانید در سریع ترین زمان ممکن شرکت و کسب و کار خود را به ثبت رسانده و هیچگونه هزینه اضافه برای انجام دوباره مراحل پرداخت نکنید.

  اولین و مهمترین موضوعی که برای ثبت قانونی کسب و کار خود در اداره ثبت شرکتها باید در نظر داشته باشید این است که نام شرکت شما به هیچ عنوان نباید قبلاً برای شرکت دیگری به ثبت رسیده باشد.  این یعنی زمانی که قصد دارید شرکت و کسب و کار خود را به صورت قانونی به ثبت برسانید باید استعلام های لازم را در مورد نام شرکت در سامانه رسمی ثبت شرکت ها انجام دهید.

 بعد از اینکه استعلام های مربوط به اسم را برای شرکت خود انجام دادید باید به سراغ استعلام های مربوط به مدیرعامل شرکت خود بروید. این نکته را در نظر داشته باشید که اگر قصد ثبت شرکت مسئولیت محدود و سهامی خاص را دارید به هیچ عنوان مدیر عامل شما نمی تواند در شرکت های رسمی ثبت شده دیگر هیچگونه سمت قانونی داشته باشد.

بعد از اینکه تمامی استعلام های لازم را انجام دادید با انتخاب یک نام مناسب برای شرکت در کسب و کار شما که در آینده بتواند تمامی هزینه های مارکتینگ و تبلیغات شما را به درستی به سود و درآمد تبدیل کند به سراغ پرداخت هزینه ثبت شرکت بروید.

این نکته را در نظر داشته باشید که برای هر کدام از شرکت های ثبت شده مدارک و شرایط خاصی در نظر گرفته شده است و شما باید به صورت کامل تمامی مدارک و شرایطی که برای هر کدام از انواع شرکت ها در نظر گرفته شده است را در اختیار مراجع ثبت کننده قرار دهید.

بعد از به پایان رسیدن تمامی مراحل ثبت شرکت فوری و پرداخت هزینه های در نظر گرفته شده برای تاسیس شرکت، شما باید به سراغ درج آگهی در روزنامه رسمی و روزنامه کثیرالانتشار بروید تا با روند قانونی شرکت خود بتوانید در مزایده و مناقصه های رسمی و قانونی شرکت کرده و البته نمایندگیهای را در دیگر شهرها و استانها داشته باشید.

ثبت شرکت آنلاین و فوری

با توجه به اینکه تمامی کسب و کارهای امروزه در بستر آنلاین راه اندازی شده و تقریبا همه مردم کارهای خود را به صورت کاملا آنلاین انجام می دهند، سامانه پایدار ثبت این شرایط را در اختیار افراد قرار داده است تا بتوانند از طریق این سامانه به راحتی تمامی امور ثبتی خود را به صورت کاملا آنلاین انجام دهند. انجام تمامی امور به صورت ثبت شرکت آنلاین به شما کمک می کند تا بتوانید در سریع ترین زمان ممکن و با پرداخت کمترین هزینه شرکت و کسب و کار خود را به صورت کامل راه اندازی نموده و از مزیت های قانونی آن بهره مند شوید.

در کنار تمامی این موارد زمانی که از سامانه پایدار ثبت برای ثبت شرکت استفاده نمایید، می توانید از مشاوره آنلاین و رایگان  این سامانه که توسط افراد متخصص و کارشناسان حرفه ای با تجربه انجام می شود، برای انتخاب نام شرکت و تهیه مدارک بر اساس تمامی شرایط در نظر گرفته شده برای ثبت شرکت اقدام نمود.

 مدت زمان ثبت شرکت آنلاین و فوری چقدر است؟

زمانی که شما از طریق سامانه پایدار به عنوان اولین سامانه رسمی ثبت شرکت ثبت برند در ایران به صورت کامل آنلاین تمامی امور خود را انجام دهید قطعا با توجه به اینکه از راهنمایی و مشاوره افراد متخصص استفاده می کنید مدت زمان عملیات ثبتی شما کاهش پیدا کرده و در مدت زمان بسیار کمتری می توانید شرکت خود را تاسیس و آن را به صورت کاملا قانونی به ثبت برسانید.

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در نظر داشته باشید این است که از طریق فرم های قرار داده شده سامانه ثبتی پایدار ثبت تمامی اطلاعات و مدارک مورد نیاز را در اختیار کارشناسان حقوق این سامانه قرار دهید تا هیچ گونه مشکلی در مراحل ثبت شرکت برای شما به وجود نیاید و  بتوانید در سریعترین زمان ممکن با ارائه مدارک لازم شرکت سهامی خاص با مسئولیت محدود خود را به ثبت برسانید.

 

ثبت برند فوری و آنلاین

در صورتی که قصد داشته باشید در کنار تاسیس شرکت خود برند تجاری خود، همراه با لوگو مدنظرتان را به صورت کاملاً قانونی به ثبت برسانید تا هیچ کدام از کسب و کارهای رقبای شما و کسب و کارهایی که در زمینه های مختلف فعالیت می‌کنند از نام برند شما سوء استفاده نکرده و مشتریان شما را برای استفاده از خدمات خودشان تغییر نکنند، باید حتماً برند تجاری خود را به صورت کاملا قانونی به ثبت برسانید.

البته به صورت کلی و با توجه به شرایط و قوانین موجود می توان گفت که ثبت برند تجاری در ایران و خارج از کشور می تواند مزیت بسیار زیادی برای شما به همراه داشته باشد و به شما کمک کند تا علاوه بر بالا بردن ارزش و اعتبار کسب و کار خود بتوانید هزینه هایی که در این زمینه برای تبلیغات را انجام می دهید به درستی به سود درامد تبدیل کرده و البته نمایندگی های را در دیگر استانها و شهرهای کشورمان دایر کنید.

 برای اینکه بتوانید برند و لوگو تجاری خود را به صورت کاملا قانونی به ثبت برسانید لازم است از طریق سامانه ثبت برند پایدار ثبت اقدام به انجام مراحل ثبتی و ارائه مدارک لازم برای ثبت برند تجاری به صورت حقیقی و حقوقی بنمایید.

 استعلام برند قبل ثبت

یکی از مهمترین کارهایی که باید  قبل از ثبت شدن برند و لوگوی تجاری خود به صورت کاملا قانونی انجام دهید این است که تمامی استعلام های لازم را در مورد برند و لوگو تجاری خود انجام دهید. با توجه به شرایط و قواعدی که برای ثبت علامت تجاری در کشورمان در نظر گرفته شده است در داخل کشور و خارج از کشور هیچ گونه برند و لوگوی تجاری نباید شباهتی به برند ثبت شده شما داشته باشد. به همین دلیل باید ابتدا نام برند و همچنین لوگو تجاری خود را به صورت کاملاً قانونی مورد بررسی قرار دهید تا هیچگونه شباهتی به برندهای ثبت شده قبلی در کشورمان نداشته باشد.

در صورتی که قصد داشته باشید برای ثبت برند لاتین اقدام نمایید علاوه بر داخل کشور باید استعلام های لازم را در کشورهای مقصدی که قصد صادرات کالا به این کشورها را دارید را نیز انجام دهید تا هیچ شباهتی بین برند ثبت شده شما با برند های ثبت شده در کشور مقصد وجود نداشته باشد.

تمامی استعلام های لازم را می توانید از طریق سایت پایدار ثبت ثبت به نشانی paydarsabt.com  از طریق فرم های قرار گرفته شده روی این وب سایت به راحتی و با پرداخت کمترین هزینه انجام دهید.

منبع: الف

کلیدواژه: شرکت و کسب و کار خود صورت کاملا قانونی خود را به صورت کاملا استعلام های لازم خود را به صورت کامل نظر داشته باشید نظر گرفته شده طریق سامانه برند و لوگو انجام دهید پایدار ثبت تمامی امور برند تجاری زمان ممکن تجاری خود شرکت خود رسمی ثبت ثبت برند برای ثبت ثبت شده تا هیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۹۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمزارز

سخنگوی صنعت برق به استخراج کنندگان رمزارز هشدار داد که برای کسانی به صورت غیرمجاز از برق برای تولید رمزارز استفاده می‌کنند، جرایم سنگینی تا بیش از ١٠٠ برابر نرخ انرژی در نظر گرفته شده است.

مصطفی رجبی مشهدی افزود: در عین حال برای کسانی که به صورت مجاز به استخراج رمز ارز مشغول هستند پیش بینی شده تا از، بامداد تا، صبح که ساعت حداقل بار شبکه برق است، بتوانند فعالیت کنند.

مدیرعامل توانیر همچنین تاکید کرد: ماینر‌هایی که از این طریق کشف شود ضبط و تحویل مقامات قضایی شده و براساس قوانین جدید امحا خواهد شد.

وی در عین حال از هموطنان خواست تا از طریق برنامه «برق من»، موارد استفاده غیرمجاز از رمزارز را گزارش کنند که این موضوع علاوه بر محرمانه ماندن، مشمول پرداخت پاداش به گزارش کننده نیز می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمزارز
  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • علاقه‌مند به توسعه روابط با ایران در تمامی حوزه‌ها هستیم
  • اتصال آنلاین اطلاعات خرید و فروش به سامانه املاک و اسکان
  • (عکس) تصویری جذاب از انبار رنو در تهران در دهه ۵۰
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • بیش‌از ۲۷ میلیون مکالمه رومینگ ملی
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه