Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به برگزاری مراسم دختران انقلاب در ورزشگاه شهید شیرودی گفت: طول خیابان مفتح به پارک خودروهای شخصی اختصاص داده شد.

به گزارش ایران اکونومیست، سرهنگ محمد رازقی روز دوشنبه در خصوص تمهیدات ترافیکی در ورزشگاه شهید شیرودی برای فردا ۲۱ تیرماه گفت: طول خیابان مفتح برای پارک خودروهای شخصی و بلوار کریمخان و همچنین بخشی از خیابان مفتح و طول خیابان طالقانی به اتوبوس ها اختصاص داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ساعت ۱۷ عصر سه شنبه و برابر هماهنگی های صورت گرفته، مراسم دختران انقلاب در مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار خواهد شد و به همین خاطر  و بدلیل همزمانی با بار ترافیکی عصرگاهی و مهم تر از آن بدلیل آنکه این مراسم در محدوده مرکزی شهر تهران برگزار می شود تمهیداتی اندیشیده شد.

سرهنگ رازقی ادامه داد: به همین دلیل پلیس راهور تهران بزرگ طول خیابان مفتح را به عنوان محل پارک خودروهای شخصی در نظر گرفته و کسانی که می خواهند در این مراسم شرکت کنند از بعد از میدان هفت تیر  در مسیر شمال به جنوب و در طول خیابان مفتح می توانند خودروهای خود را پارک کنند.

معاون عملیات  پلیس راهور تهران بزرگ افزود: کسانی که می خواهند با اتوبوس به این محل مراجعه کنند، طول خیابان کریمخان، بلوار کریمخان از پل کریمخان تا میدان هفت تیر همچنین بخشی از خیابان مفتح و طول خیابان طالقانی برای پارک اتوبوس ها در نظر گرفته شده است.

به گفته مسئول جریان مردمی دختران انقلاب، جشن بزرگ حجاب با حضور همه بانوان به ویژه دهه هشتادی و دهه نودی‌ها، خانواده شهدا و میهمانان ویژه، همراه همخوانی سرود «سلام فرمانده» با نوای حاج امیر عباسی، ساعت ۱۷ روز سه شنبه ۲۱ تیر در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار می‌شود.

بهاره جنگرودی افزود: امسال جشن بزرگ حجاب ۲۱ تیر در ورزشگاه شهید شیرودی تهران، ۲۲ تیر در رشت و ۲۳ تیر در اصفهان برگزار خواهدشد.

وی اظهارداشت: همایش دختران انقلاب از دو شبکه صدا و سیما به صورت زنده پخش خواهد شد و همچنین در این مراسم دختران دهه هشتادی و نودی حضور خواهند داشت تا جشن عبادت برای آنان برگزار شود، بخش دیگر این برنامه مربوط به مطالبه از مسئولان است تا به امر حجاب توجه شود.
 

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: پلیس راهور ناجا ، شهر تهران ، پلیس تهران بزرگ

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا شهر تهران پلیس تهران بزرگ ورزشگاه شهید شیرودی طول خیابان مفتح دختران انقلاب پلیس راهور تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۹۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت

حجت الاسلام خسرو‌جردی در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه (س) برگزار شد، گفت: محور اصلی برنامه‌های دهه کرامت موضوع نشاط اجتماعی، زیست عفیفانه و بسط خدمت کریمانه است.

نماینده آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه ۳۵۰ برنامه محوری در سراسر کشور برنامه‌ریزی شده است، بیان کرد: از جمله ویژه‌ترین برنامه‌ها می‌توان به برگزاری دومین کنگره جهانی حضرت رضا (ع) اشاره کرد.

نماینده آستان قدس رضوی با بیان اینکه درصددیم کیفیت و محتوای فرهنگی جشن‌ها را تقویت کنیم، عنوان کرد: در استان‌های مختلف کشور برنامه‌هایی با محوریت خدمات اجتماعی خواهیم داشت.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) نیز در این جلسه گفت: به مناسبت دهه کرامت بزرگترین اجتماع دختران و جشن تکلیف دختران در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام عرفاتی با اشاره به اینکه در تهران حدود ۵ هزار نفر خادمیار رضوی خواهیم داشت، افزود: همچنین تجمع خادمیاران رضوی در مصلای امام علی (ع) آستان مقدسه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی آستان قدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تاکید کرد: برنامه شاخص ما نیز برنامه ویژه دختران و مادران است که همراه با یکدیگر وارد حرم مطهر حضرت عبدالعظیم می‌شوند که ان‌شاءالله بتوانیم پیوند خانواده ناب را اجرا کنیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها
  • نصب دوربین‌های هوشمند پلیس در ورزشگاه‌ها برای تامین امنیت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برقراری و تامین امنیت ورزشگاه‌ها با استفاده از دوربین‌های هوشمند پلیس
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • ۷ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود
  • انهدام هلی کوپتر عراقی توسط شهید شیرودی