Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@10:33:06 GMT

نسل جدید سرخ کن‌های بدون روغن فیلیپس

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۶۰۰۴۵

نسل جدید سرخ کن‌های بدون روغن فیلیپس

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، یکی از خوش طعم ترین و لذیذترین غذاهایی که بدون شک همه افراد آنها را دوست دارند و نمی توانند خودشان را راضی به نخوردن آنها کنند، انواع غذاهای سرخ کردنی است. جالب بودن ماجرا اینجاست که به نوعی همه افراد می دانند که خوردن غذاهای سرخ کردنی می توانند باعث به خطر انداختن سلامتی افراد اعم افزایش کلسترول، فشار خون و … شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی باز هم نمی توانند از آن دست برداند. دیگر وقت آن رسیده که با نسل جدیدی از سرخ کن های فیلیپس، آشنا شوید که به نام سرخ کن بدون روغن معروف شده اند.

سرخ کن های بدون روغن فیلیپس، از دسته محبوب ترین سرخ کن هایی هستند که به شما این امکان را می دهند تا دیگر در زمان خوردن انواع غذاهای سرخ کردنی نگرانی و استرس نداشته باشید. چرا که طرز کار آنها بی نظیر است و می تواند به صورت کلی شیوه آشپزی شما را تغییر دهد. این دسته از سرخ کن ها یک دستیار آشپزی عالی محسوب می شوند که می توانند در پخت و سرخ کردن انواع غذاها به شما کمک کنند. شاید فکر کنید که چطور یک سرخ کن بدون روغن می تواند باعث سرخ کردن انواع غذا شود؟ طرز کار این دسته از سرخ کن ها بسیار جذاب است. چرا که آنها تنها به وسیله یک قاشق روغن و یا حتی کمتر، و فقط در هوای داغ انواع غذاها را آماده می کنند.

شاید با خود بگویید که این طرز پخت نمی تواند مانند سرخ کن های معمولی باشد و باعث آماده کردن یک غذای خوش عطر و طعم شود، ولی جالب اینجاست که نه تنها غذا در کمترین ضرر به خوبی سرخ می شود، بلکه طعم و عطری بهتر از سرخ کن های معمولی در انواع غذاها ایجاد می کند. سرخ کن های بدون روغن باعث کاهش چربی انواع غذاهای سرخ کردنی، اعم از سیب زمینی، مرغ، پیراشکی، استیک ماهی، سبزیجات و.. می شوند. پس به این صورت می توانید با خیال آسوده غذای مورد علاقه خود را میل کنید و نگران سلامتی خود نباشید.

تاثیر استفاده از سرخ کن های بدون روغن فیلیپس

تاثیر استفاده از انواع سرخ کن های بدون روغن فیلیپس، مهترین و محبوب ترین بخشی است که در رابطه با این دسته از محصولات وجود دارد. بنابراین بهتر است بدانید که استفاده از این محصول فوایدی دارد که به دست آوردن آنها را مدیون این انقلاب عظیم هستید که در صنعت آشپزی ایجاد شد. از دسته مهمترین تاثیرات استفاده از سرخ کن های بدون روغن فیلیپس می توان به موارد ذکر شده در زیر اشاره کرد:

چند کاره بودن سرخ کن بدون روغن

این دسته از سرخ کن ها از کارایی گسترده ای بهره مند هستند. به صورتی که می توانند علاوه بر سرخ کردن، باعث گرم نگه داشتن باقی غذا، پختن غذاهای یخ زده آماده به طبخ، گریل و کبابی کردن گوشت و انواع سبزیجات، پختن کیک، دسر، بیسکوئیت و … و بو دادن آجیل شوند.

استفاده از حجم روغن کمتر و حفظ سلامتی

اولین مشکلی که در این سرخ کن ها حل می شود، استفاده از کمترین میزان حجم روغن به صورت چشمگیر است که باعث می شود، از این به بعد در مصرف روغن تا حد زیادی صرفه جویی کنید. پس این دستگاه برای کسانی که چربی خون بالایی دارند و می خواهند وزن خود را کم کنند مناسب است.

حفظ خواص مواد غذایی و پختن غذاهای سالم

از آنجایی که فواید پخت و سرخ کردن با کمترین میزان حجم روغن در این سرخ کن انجام می شود، پس خواص مواد غذایی کاملاً حفظ می شوند.

سرخ کردن خودکار و یکنواخت غذا

سرخ کردن را به صورت خودکار کنترل می کند و نیازی نیست که شما دائماً به آن سر بزنید. همچنین به صورت یکنواخت به سرخ کردن مواد می پردازند.

سایر تاثیرات

از جمله سایر تاثیرات چشم گیر استفاده از انواع سرخ کن بدون روغن می توان به سرعت بخشیدن به آشپزی، کاربری ساده، شستشوی آسان و صرفه جویی در وقت و انرژی بیشتر اشاره کرد.

چه نوع سرخ کن بدون روغن فیلیپس بخریم؟

در زمان خرید انواع سرخ کن بدون روغن، باید به موارد مهمی توجه کنید که شامل انتخاب مدل و نوع دستگاه، میزان گنجایش درونی دستگاه، شکل محفظه داخلی، دستگاه دارای فیلتر با قابلیت تعویض سبد سرخ کن آسانسوری یا دستی، جنس لایه داخلی، وجود چراغ روشن یا خاموش دستگاه، صفحه نمایشگر، قطع کن خودکار و … هستند. به این صورت می توانید سرخ کن مورد علاقه و مورد نیاز خود را خریداری کنید. بنابراین نمی توان گفت که چه نوع سرخ کن بدون روغنی را تهیه کنید، چرا که همه چیز به سلیقه و میزان کارایی شما از این دستگاه بستگی دارد.

بهترین های سرخ کن بدون روغن فیلیپس؟

زمانی که به دنبال به روزترین نسل سرخ کن بدون روغن فیلیپس هستید، بهتر است بدانید که این دسته از سرخ کن ها از ویژگی های مهمی برخوردار هستند، که انواع بهترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس باید بتوانند از این ویژگی ها بهره مند باشند.

از دسته به روزترین و جدیدترین آنها شامل موارد ذکر شده در زیر هستند:

دارای دستگیره های خارجی عایق کاری شده

قفل درب جلوگیری از نشت روغن

دارای پایه ضد لغزش

خاموشی خودکار سرخ کن

دارای فیلتر هوا برای جلوگیری از پخش شدن بودی سرخ کردنی

قابلیت تفکیک قطعات و شستشوی راحت

استفاده در پخت انواع دسر، کیک و...

دارای تابه دوار و روکش سرامیکی نچسب

تکنولوژی Air fryer در سرخ کن چیست؟

تاکنون همه شما در انواع سرخ کن های بدون روغن، بارها نام بهره مندی از تکنولوژی به روز Air Fryer به گوشتان خورده است. بهتر است بدانید که منظور از این تکنولوژی، سرخ کنی است که با هوا کار می کند. و این دقیقاً همان کارایی سرخ کن های بدون روغن است. از آنجایی که سرخ کن های بدون روغن مانند یک هواپز با کمترین میزان روغن باعث سرخ کردن مواد غذایی و آماده کردن آنها می شوند، این نام به روی آنها گذاشته شده است.

فروشگاه لوازم خانگی دومینو کالا

یکی از انواع محصولات برقی که امروز در همه خانه‌ها یافت می‌شود، انواع سرخ کن‌ها هستند. ولی دیگر وقت آن رسیده که سرخ‌های بدون روغن را جایگزین سرخ کن‌های قدیمی کنید. فروشگاه لوازم خانگی دومینو کال ا از دسته فروشگاه‌های مطرحی است که از سال ۱۳۹۰ با هدف پخش انواع محصولات الکتریکی خانگی فعالیت خود را آغاز نمود. این فروشگاه با افتخار به دلیل توجه به کیفیت بالا و خدمات پس از فروش و اصالت کالا به یکی از پخش کنندگان محبوب در بین مخاطبین تبدیل شده است. تیم دومینو کالا آرزومند است تا با ارائه بهترین خدمات به مشتریان عزیز صداقت گفتار را به آنها نشان دهد و وجدان کاری خود را ثابت کند.

خدمات پس از فروش و اصالت کالا

از جمله مهمترین مزایای خرید از دومینو کالا می‌توان به این اشاره کرد که بعد از ارسال محصول سفارش شده، به محض دریافت کردن و مشاهده آن توسط مشتری، در صورت هر گونه مغایرت بین درخواست مشتری و کالای ارسال شده، مشتریان عزیز تا ۲۴ ساعت می‌توانند برای بازگرداندن کالای خود اقدام کنند. به این منظور بهتر است بدون مخدوش یا پاره کردن کارتن، محصول مورد نظر را به دفتر مرکزی دومینو کالا مرجوع نمایند. دومینو کالا با خدمات پس از فروش خود اصالت تمام کالاهای خود را ضمانت می‌کند.

خرید از فروشگاه دومینو کالا

فروشگاه دومینو کالا قابلیت ارسال مرسوله پستی را به همه نقاط کشور فراهم کرده است. به این منظور می‌توانید خرید از فروشگاه دومینو کالا را در هر کجای ایران که هستید با خیال آسوده انجام دهید. این فروشگاه با بیش از ۱۰ سال سابقه، سهولت را در سفارش مشتریان فراهم کرده است و به توزیع محصولات برقی خانگی در بستر اینترنت می‌پردازد. برای مشاهده محصولات می‌توانید به سایت دومینو کالا مراجعه کنید.

همچنین برای اطلاع از جزئیات بیشتر می‌توانید با شماره‌های درج شده در زیر تماس حاصل فرمایید:

مدیر فروش: ۰۹۱۲۱۷۶۹۵۲۱

مدیر فنی: ۰۲۱۳۳۵۴۸۶۸۱

روابط عمومی: ۰۲۱۳۶۸۳۱۶۱۰

شماره واتس اپ فروشگاه دومینو کالا: ۰۹۹۱۵۶۰۰۰۱۷

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5535522

منبع: مهر

کلیدواژه: لوازم خانگی قیمت لوازم خانگی خرید آنلاین شهر تهران بازار تهران قیمت مرغ قیمت ماهی قیمت میوه قیمت گوشت قیمت مسکن قیمت خودرو کسب و کار گوشت قرمز میوه آپارتمان میگو لوازم خانگی غذاهای سرخ کردنی سرخ کن انواع سرخ کن انواع غذا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۰۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماکودا ؛ پیشنهادی جذاب، لذیذ و خوشمزه

به گزارش همشهری آنلاین، ماکادو یکی از ساده و خوشمزه ترین کتلت‌های مراکشی است که با استفاده از مواد اولیه و مدت زمانی کمی تهیه می‌شود. این کتلت دارای طعمی تند است که می‌توان به عنوان شام و یا ناهار سرو کرد. این کتلت مناسب برای زمان‌هایی است که می‌خواهید غذایی متفاوت بچشید اما زمان و یا حوصله کافی را برای این کار ندارید. طرز تهیه ماکودا در این مطلب قرار دارد.

همانطور که می دانید کتلت‌ها انواع مختلفی دارد که کتلت به دلیل حاضر شدن سریع و داشتی طعمی لذیذ محبوب است. از انواع کتلت می‌توان به کتلت پنیری، کتلت ماش و یا حتی کتلت ایتالیایی اشاره کرد. کتلت ماکودا را می‌توان با انواع سبزی‌های معطر مانند جعفری و گشنیز به دلخواه تزئین کرد.

مواد لازم

تخم مرغ ۲ عدد

سیب مینی ۳ عدد

آرد ۱ پیمانه

سیر ۲ حبه

برگ گشنیز خرد شده ۱ مشت

نمک به مقدار لازم

فلفل سیاه به مقدار لازم

روغن به مقدار لازم

طرز تهیه ماکودا مراکشی لذیذ و خوش طعم

ابتدا برای تهیه ماکودا باید سیب زمینی‌ها را به خوبی بشویید و با پوست درون یک قابلمه مناسب آب پز کنید. پس از آب پز شدن سیب زمینی پوست آن را جدا نمایید و در کاسه‌ای رنده کنید. نمک و فلفل را به کاسه اضافه کنید و هم بزنید تا به خوبی مخلوط شوند.

تخم مرغ، برگ گشنیز خرد شده و سیر را به کاسه اضافه کرده و با دست ورز دهید تا به خوبی مواد کتلت مخلوط شوند. مقداری از مواد کتلت را بردارید و در دست به صورت گرد کنید و در مقداری آرد بغلتانید. سپس تابه‌ای مناسب را با مقداری روغن بر روی حرارت قرار دهید.

صبر کنید تا روغن داغ شود. پس از داغ شدن روغن کتلت‌های گرد خود را در تابه سراخ کنید. به دلخواه می‌توان شکل کتلت‌ها را با دست تغییر داد قبل از سرخ کردن. کتلت را برگردانید تا روی دیگر آن هم طلایی و سرخ شود. پس از سرخ شدن کتلت را بر روی دستمال حوله‌ای قرار دهید تا روغن اضافه گرفته شود. زمانی که تمامی کتلت‌ها سرخ شد، آن را در ظرف مناسب بچینید و به همراه انواع سس، گوجه و یا حتی خیار شور سرو کنید.

کد خبر 846949 منبع: ایرنا برچسب‌ها سیب زمینی آشپزی توصیه‌ها و آداب خبر مهم آشپزی - دستور پخت تغذیه سالم تغذیه

دیگر خبرها

  • ۸ روغن گیاهی که به درمان شوره سر کمک می‌کند
  • پیش‌بینی برداشت ۶۰۰۰ تن کلزا در مزارع لرستان
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا
  • درمان خانگی آبله مرغان + بهترین دارو برای از بین بردن جای جوش
  • تولید ۵.۵تن گندم آبی در هر هکتار از مزارع لرستان
  • کتف و بال مرغ را با این روش ویژه سوخاری کنید
  • ۲۱۸ هزار تن کالا از مرز مهران به عراق صادر شد
  • ماکودا ؛ پیشنهادی جذاب، لذیذ و خوشمزه
  • توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی یک ضرورت است
  • رشد صادرات گمرکات استان ایلام در یک‌ ماه نخست سال‌ جاری