Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@23:37:21 GMT

زخمی شدن قهرمان کشتی در سرقت مسلحانه

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۶۰۰۹۳

زخمی شدن قهرمان کشتی در سرقت مسلحانه

سارقان مسلح با تیراندازی به قهرمان کشتی کشور خودرو گرانقیمت وی را سرقت و خودش را راهی بیمارستان کردند.

به گزارش ایمنا روزنامه ایران نوشت: شامگاه _شنبه هجدهم تیرماه_ علی صفایی، یکی از قهرمانان کشتی و از مربیان بدنسازی کشور، سوار بر خودرو تویوتا لندکروز در بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال، ابتدای بزرگراه همت درحال حرکت بود که ناگهان خودرویی از پشت با او تصادف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی مرد جوان از خودرو خود پیاده شد ناگهان سرنشینان خودرو که ماسک به صورتشان بود با تهدید قصد سرقت خودرو را داشتند. کشتی‌گیر جوان مقاومت کرد و با آنها درگیر شد تا از سرقت خودرو جلوگیری کند اما سارقان با کلت کمری دو تیر به پای وی شلیک کردند و با سرقت خودرو از محل متواری شدند.

بدین ترتیب گزارش این سرقت مسلحانه از سوی مأموران کلانتری ۱۴۶ حکیمیه به بازپرس محمدجواد شفیعی اعلام شد. بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران، دستور بازبینی دوربین‌های مداربسته، اعلام شماره خودرو سرقتی به واحدهای گشت و دستگیری مردان نقاب‌دار را صادر کرد.

کد خبر 587402

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سرقت مسلحانه درگیری مسلحانه دستگیری باند سرقت مسلحانه نزاع مسلحانه حمله مسلحانه درگیری مسلحانه اراذل و اوباش مجازات سرقت مسلحانه قتل مسلحانه حادثه حادثه رانندگی اخبار حوادث وضعیت اخبار حوادث در ایران سرقت کشف سرقت سرقت اموال باند سرقت سرقت خودرو شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۰۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر

نیکروز سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دو نفر سارق زن و مرد که از شهرستان های مشگین شهر و پارس آباد اقدام به سرقت طلا کرده بودند دستگیر شدند.

وی گفت: این دو نفر آقا و خانم غیر بومی که اقدام به سرقت و کش زنی طلا از طلا فروشی های سطح شهرستان های اردبیل و مشگین شهر کرده بودند با اقدام به موقع ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ طی یک عملیات غافلگیرانه و موفق دستگیر و طلا های مسروقه از آنها کشف شد.

فرمانده انتظامی مشگین شهر افزود: درحال حاضر سارقان به سه فقره سرقت اعتراف کردند.

سلیمانی گفت: در این زمینه پرونده قضائی تشکیل و بررسی های بیشتر در این خصوص ادامه دارد.

کد خبر 6093684

دیگر خبرها

  • درخواست پلیس از خودروسازها برای مجهز شدن خودرو‌های داخلی به ردیاب
  • خبر پلیس درباره مجهز شدن خودرو‌های داخلی به ردیاب
  • سرقت خودرو در پوشش مسافر
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین‌شهر
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند