Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، کاربران سامانه «فارس من» با ثبت پویش «پیگیر پلاک‌گذاری خودروی تیبا و سمند باشید» عنوان کرده‌اند که برای شماره‌گذاری خودروهای سمند و تیبا بعد از اینکه سازمان ملی استاندارد در ابتدای خرداد ‌‌سال جاری اعلام کرد که این خودروها از فهرست تمدید اعتبار حذف شده‌اند، با مشکل مواجه شده‌اند و با وجود اینکه وجه خرید به طور کامل به خودروساز پرداخت شده و حتی بعضی از این خودروها فاکتور شده‌اند، اما پلاک نمی‌‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سازمان ملی استاندارد در اوایل خردادماه سال جاری اعلام کرد که خودروهای سمند، تیبا و تیبا 2 به دلیل عیوب پرتکرار ایمنی عملکرد، از سوی دفتر تخصصی صنایع فلزی سازمان ملی استاندارد ایران از فهرست تمدید اعتبار حذف شد. 

بعد از اعلام این خبر توسط سازمان ملی استاندارد  افرادی که از قبل از طریق طرح‌های فروش خودروسازان اقدام به خرید این خودرو‌ها کرده بودند برای شماره‌گذاری این خودروها با مشکل مواجه شد‌ه‌اند و به عبارتی خودروهای آنها پلاک نمی‌شود. 

پس از پیگیری‌های مکرر خبرنگار فارس از شرکت خودروسازی سایپا، فرزاد غزایی در گفت‌وگو با فارس در این‌باره گفت: با  هدف تضمین کیفیت محصولاتی که در اختیار مشتریان‌ قرار می‌گیرد تحویل خودروهای تیبا و تیبا 2 با تاخیر مواجه شده است که ضمن عذرخواهی از مشتریان‌، پس از کنترل های سختگیرانه مجدد و حصول اطمینان از کیفیت مطلوب این خودروها تلاش می‌کنیم تا با هماهنگی سازمان‌های نظارتی در اسرع وقت تعهدات ایجاد شده را انجام دهیم.

معاون کیفیت گروه خودروسازی سایپا درباره تاخیر در تحویل خودروهای تیبا و تیبا 2 اظهار داشت: با هدف ارتقاء کیفی خودروهای مذکور این گروه خودروسازی اقدامات واکنش سریع و سختگیرانه‌ای تعریف کرده است تا بتواند رضایت مشتریان را در خصوص کیفیت برآورده کند و این مهم در کنار کسب مجوزهای لازم منجر به تاخیر زمانی در تحویل این خودروها شده است.

وی بیان داشت: این اقدامات تعریف شده و در حال اجرا است و همه توان گروه خودروسازی سایپا در جهت انجام کامل آن بسیج شده است.

معاون کیفیت سایپا‌ افزود: سیاست‌های جدید گروه سایپا از بهمن‌ سال گذشته با تغییر زیربنایی در مفاهیم مشتری مداری و کیفیت تدوین شده است که در بخش محصول ارتقاء کیفیت محصولات جاری و رفع نواقص اعلامی از سوی مشتریان و همچنین جایگزینی محصولات با طراحی جدید به جای خودروهای قدیمی در اولویت قرار دارد.

وی افزود: علاوه بر سرمایه‌گذاری در تجهیز خطوط تولید خودروسازان و قطعه سازان، انتقال دانش فنی خودروسازان برتر جهان نیز در دستور کار گروه سایپا قرار گرفته است.

غزایی ضمن عذرخواهی مجدد از تاخیر به وجود آمده در تحویل خودروها گفت: امیدواریم با اقدامات در حال انجام و تعامل با سازمان‌های نظارتی مشکل این بخش از مشتریان در روزهای آتی برطرف شود.

وی اذعان کرد: گروه سایپا خود را متعهد می‌داند تا هر نقصی که از سوی مشتریان اعلام می‌ شود را با بهره‌گیری از شبکه گسترده خدمات پس از فروش شرکت سایپایدک و امداد گران شرکت امداد خودرو سایپا در کوتاهترین زمان ممکن و به صورت ویژه رسیدگی و رفع کند.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: تیبا تیبا2 شماره گذاری تیبا معاون کیفیت گروه خودروسازی سایپا تیبا 2 سازمان ملی استاندارد تیبا و تیبا 2

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۰۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، ناصر عتباتی در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری دادگستری آذربایجان‌غربی با اشاره به شعار سال رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم اظهار داشت: با توجه به این فرمان رهبری، هر کسی باید در حوزه کاری خود، در عمل نشان دهد که به آن پایبند است و در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید حرکت کند.

وی افزود: رئیس قوه قضائیه همواره تاکید دارد که دستگاه قضا باید در کنار مدیران اجرایی، بخش خصوصی و فعالان اقتصادی باشد و از اهرم‌های قانونی خود برای رفع مشکل تولید بهره ببرد. 

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: بی‌تردید هر اندازه شاهد رونق اشتغال در استان و در نتیجه کاهش بیکاری باشیم به همان اندازه بزهکاری و اختلافات خانوادگی و در نتیجه تولید پرونده برای دستگاه قضایی به حداقل می‌رسد.

وی با ابراز خرسندی از اهتمام دستگاه‌های اجرایی، نظارتی و بانکی استان برای رفع مشکل تولید در آذربایجان‌غربی بیان کرد: با توجه به برخی مشکلات واحدهای تولیدی، باید همانند گذشته مدیران دستگاه‌های اجرایی، نظارتی و بانکی تلاش کنند تا مشکلات این واحدها مرتفع و به چرخه تولید بازگردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غافلگیری سایپا برای متقاضیان خودروی ساینا
  • غافلگیری سایپا برای متقاضیان این خودرو
  • فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا آغار شد | اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل
  • مکمل های بهبود کیفیت سوخت، به خودروها آسیب می زند
  • هوای اصفهان ناسالم برای گروه‌های حساس
  • همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند
  • قیمت محصولات سایپا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت ساینا و شاهین در بازار
  • تعیین تکلیف تعهدات ساینا Sدو‌گانه سوز+ قیمت
  • پرتاب به آینده با اینترنت ۵.۵G | چینی ها استارت زدند
  • اردبیل و اهواز ابتدا و انتهای مدار کیفیت هوای کشور