Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-08@03:25:44 GMT

رسمی؛ پل پوگبا به یوونتوس پیوست

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۶۰۳۶۰

پوگبک تکمیل شد؛ پل پوگبا پس از شش سال دوباره به تورین آمده تا پیراهن سیاه‌وسفید یوونتوس را به تن کند

تاریخ برای پل پوگبا تکرار شد؛ در سال 2012 او به صورت رایگان از منچستریونایتد به یوونتوس آمد. این هافبک فرانسوی در ترکیب بیانکونری درخشید و به یکی از بهترین هافبک‌های دنیا تبدیل شد. در سال 2016 پوگبا با انتقالی 105 میلیون یورویی به منچستریونایتد پیوست و شش سال برای شیاطین سرخ به میدان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرفداری | پل پوگبا پس از اتمام قراردادش با منچستریونایتد، بازیکن آزاد شد و تصمیم گرفت به یوونتوس بازگردد. با تایید وب‌سایت یوونتوس، این هافبک 29 ساله فرانسوی با امضای قراردادی چهار ساله به جمع سیاه‌وسفیدهای تورین برگشت. پوگبا که در فصل 16-2015 پیراهن شماره 10 یوونتوس را به تن می‌کرد، قرار است در بازگشتش به بیانکونری بازهم پیراهن شماره 10 را بپوشد. در قرن 21، الساندرو دل پیرو، کارلوس توز و پائولو دیبالا پیراهن شماره 10 یوونتوس را پوشیده‌اند.

عکس‌های پل پوگبا در تست پزشکی یوونتوس

پل پوگبا که طی سال‌های 2012 تا 2016 برای یوونتوس به میدان رفت، در 177 بازی برای این باشگاه موفق به ثبت 34 گل و 40 پاس گل شد. او در فصل 22-2021 در 26 بازی برای منچستریونایتد موفق به ثبت 1 گل و 9 پاس گل شد. رسانه‌های ایتالیایی، دست‌مزد سالانه پوگبا را 8 میلیون یورو ذکر کرده‌اند که این رقم با احتساب پاداش‌ها به 10 میلیون یورو خواهد رسید. 

اخبار داغ 

حمله بختیار رحمانی به خداداد عزیزی! بهرام رضاییان: در خصوص تغییر یا عدم تغییر سرمربی تیم ملی فردا در جلسه فنی تصمیم گیری می شود / فیلم تمایل فرنکی دی یونگ به انتقال به منچستریونایتد در صورت حل مشکل دستمزد معوقه‌اش یوونتوس برای فروش دلیخت مبلغ 100 میلیون یورو می خواهد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پل پوگبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۰۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلیسون برمر، استاد گلزنی با ضربه سر

گلیسون برمر؛ مدافع مطمئنی که در گلزنی هم کارایی زیادی دارد.

دیدار آاس رم و یوونتوس در هفته ۳۵ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با تساوی‌ ۱-۱ به پایان رسید. گلسیون برمر با پرواز بلند و ضربه سر دیدنی خود، تک گل یوونتوس در این دیدار حساس را به ثمر رساند.

به نقل از اوپتا؛ از فصل ۲۰۱۹/۲۰ و ثبت اولین گل برمر در سری آ، این مدافع برزیلی تاکنون موفق زدن ۱۳ گل با ضربه سر در سری آ شده است. در این مقطع، هیچ مدافعی در پنج لیگ معتبر اروپایی به اندازه برمر با ضربه سر گلزنی نکرده است.

گفتنی است برمر ۲۷ ساله تاکنون در ۱۶۲ بازی سری آ با پیراهن تورینو و یوونتوس به میدان رفته و ۱۸ گل زده است. از این ۱۸ گل، ۱۳ مورد با ضربه سر بوده است.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • رونمایی از تیاگو سیلوا در پیراهن فلومیننزه / عکس
  • حضور الساندرو دل پیرو در کلاس‌های مربیگری مکس الگری / عکس
  • عکس لو رفته از پیراهن دوم منچسترسیتی در فصل 25-2024
  • گلیسون برمر، استاد گلزنی با ضربه سر
  • هافبک محروم یوونتوس بازیگر شد!
  • رسمی؛ میلان سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴/۲۵ را کسب کرد
  • رونمایی رسمی از پیراهن جدید بایرن مونیخ + عکس
  • رسمی؛ پیراهن اول بایرن مونیخ برای فصل ۲۰۲۴/۲۵ + عکس
  • رم - یوونتوس؛ ترکیب رسمی
  • رسمی: ستاره اتریش یورو را از دست داد