Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@21:01:09 GMT

تعمیر سریع و مطمئن لوازم خانگی خارجی با مدرن تکنیک

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۶۰۴۰۹

تعمیر سریع و مطمئن لوازم خانگی خارجی با مدرن تکنیک

لوازم خانگی خارجی به دلیل کیفیت بالا، متقاضی زیادی دارند. اما مردم با خرید این محصولات همواره نگرانی‌های زیادی در مورد خرابی‌های احتمالی آن‌ها دارند. قطعات لوازم خانگی خارجی به سختی پیدا می‌شوند. از این رو اگر شما هم نگران تعمیر وسایل خانگی خارجی خود هستید اما نمی‌توانید شرکت تعمیراتی مورد نظر خود را پیدا کنید، ما در این مقاله شما را با یک مرکز تخصصی تعمیر لوازم خانگی معتبر آشنا خواهیم کرد تا بدون نگرانی، تعمیر لوازم خانگی خود را به آن‌ها بسپارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعمیر یخچال خارجی با داشتن نمایندگی آن‌ها

یخچال، قلب هر آشپزخانه‌ای به حساب می‌آید و افراد تلاش می‌کنند که بهترین یخچال را برای منزل خود خریداری کنند. اما امروزه شاهد نسل جدیدی از یخچال‌ها هستیم. یخچال‌های دوو (Daewoo) این روزها در بین مردم بسیار معروف شدند.

افرادی که یخچال‌های دوو را خریداری کردند به این فکر می‌کنند که اگر آن را به تعمیرکار بدهند از قطعات اصل استفاده می‌کند یا نه؟ اگر از برند دوو یخچال خریدید در صورت نیاز به تعمیر یخچال توصیه می‌کنیم که به سراغ نمایندگی مطمئن دوو بروید. نمایندگی‌ها همیشه به دنبال استخدام بهترین تعمیرکاران هستند و به آن‌ها آموزش‌های لازم را می‌دهند. همچنین این تعمیرکارها وظیفه دارند که قطعات اصل را برای لوازم خانگی مردم استفاده کنند.

تعمیر ساید بای ساید به صورت تخصصی

کسانی که یخچال‌های ساید بای ساید (Side by side) دغدغه پیدا نشدن قطعات آن را دارند. اگر یخچال خارجی خریداری می‌کنید در صورتی که نیاز به تعمیر باید به سراغ نمایندگی آن بروید. نمایندگی‌ها تعمیرکاران متخصصی دارند که می‌توانند یخچال شما را به صورت حرفه‌ای تعمیر کنند.

یخچال‌های ساید بای ساید، معمولاً کار تعمیراتی سختی در پیش دارند. بیشتر قطعات آن‌ها به دلایلی مانند تحریم‌ها پیدا نمی‌شوند. اما در صورتی که به یک مرکز تخصصی تعمیرات مانند مدرن تکنیک مراجعه کنید، چون با نمایندگی‌ها کار می‌کنند می‌توانند قطعات اصل یخچال شما را پیدا کنند.

 تعمیر لباسشویی به صورت تضمینی

ماشین‌های لباسشویی یکی از مهم‌ترین لوازم آشپزخانه به حساب می‌آیند. بیشترین مدل از ماشین لباسشویی که در خانه‌ها وجود دارد از برند ال جی (LG) است. با توجه به شیوع کرونا مردم بیشتر از ماشین لباسشویی خود استفاده می‌کنند. به همین دلیل مراجعه افراد برای تعمیر لباسشویی هر روز در حال بیشتر شدن است. عواملی که باعث خرابی ماشین لباسشویی می‌شوند به شرح زیر هستند:

به وزن لباس‌ها توجهی نمی‌شود.
افراد از شوینده‌های نامناسبی استفاده می‌کنند.
از محافظ برق استفاده نمی‌شود.
بعد از شستن لباس‌ها در آن را می‌بندند و رطوبت داخلی ماشین لباسشویی خشک نمی‌شود.

همه این موارد دست به دست هم می‌دهند و باعث خرابی ماشین لباسشویی شما می‌شوند. از این رو تأکید می‌کنیم که برای تعمیر ماشین لباسشویی خود به سراغ نمایندگی ال جی بروید.

تعمیر ساید بای ساید: علت اهمیت مراکز تخصصی تعمیرات

این مراکز یک شرکت هستند و افرادی که در آن‌ها استخدام می‌شوند سال‌ها در زمینه تعمیرات لوازم خانگی آموزش دیدند. اگر وسایل خانه خود را به دست تعمیرکاران غیر متخصص واگذار کنید در این صورت نباید انتظار داشته باشید که وسیله مورد نظرتان دوباره کار کند. در ادامه علت استفاده از خدمات یک مرکز تخصصی که نمایندگی برندهای معروف را دارد به شما توضیح می‌دهیم.

تعمیر یخچال: استفاده از قطعات باکیفیت و اصل

تعمیرکاران متعهد و مسئولیت‌پذیر مدرن تکنیک تعمیر یخچال فریزر شما را با قطعات اصل و مناسب انجام می‌دهند. آن‌ها می‌دانند که اگر به سراغ قطعات تقلبی بروند عمر وسیله‌ای که تعمیر کردند به شدت کم می‌شود. به همین دلیل تأکید داریم از مراکز تخصصی حرفه‌ای که نمایندگی برندهای مختلف را دارند و تعمیرات لوازم خانگی آن‌ها را انجام می‌دهند، یک تعمیرکار برای وسیله مورد نظر خود انتخاب کنید.

تعمیر لباسشویی: تضمین اصالت قطعات

همان‌طور که می‌دانید کلیه نمایندگی‌های مجاز بعد از تعویض یک قطعه به شما ضمانت‌نامه می‌دهند. این ضمانت‌نامه‌ها برای این داده می‌شوند که اگر در آینده این قطعه تعویض شده خراب شد بتوانید دوباره به همان مرکز تخصصی اطلاع دهید تا قطعه را برای شما به صورت رایگان تعمیر یا تعویض کنند.

اما اگر شما تعمیر ساید بای ساید یا ماشین لباسشویی خود را به تعمیرگاه‌هایی بدهید که متخصص نیستند از دادن ضمانت‌نامه به شما خودداری می‌کنند. البته شاید هم به شما ضمانت‌نامه بدهند اما چیزی که تحویل می‌گیرید فقط یک برگه چاپ شده رنگی است. در واقع هیچ ارزشی ندارد و نمی‌توانید از آن استفاده کنید.

چطور یک مرکز تخصصی تعمیرات را پیدا کنیم؟

با توجه به مواردی که در بالا عنوان کردیم، باید به سراغ مرکزی بروید که فاکتورهای ذکر شده را داشته باشد. یعنی وقتی برای تعمیر یخچال، تعمیر ماشین لباسشویی یا هر وسیله دیگری از آن‌ها درخواست می‌کنید در نهایت بهترین خدمات را به شما ارائه دهند.

مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی مدرن تکنیک با دارا بودن بهترین تعمیرکاران می‌تواند نیازها و دغدغه‌های شما را در مورد یک مرکز تعمیرات تخصصی برطرف کند. این مرکز نمایندگی برندهای مختلف را دارد. یعنی برای تعمیر لوازم خانگی خارجی شما از قطعات اصل و با کیفیتی که دارای ضمانت‌نامه نیز هستند استفاده می‌کند. این مرکز با داشتن 25 شعبه در سرتاسر ایران خدمات زیر را ارائه می‌دهد:

مشاوره رایگان توسط حرفه‌ای‌ترین تعمیرکاران
ارسال تعمیرکار به مقصد مورد نظر
انجام تعمیرات تخصصی با قیمت مناسب
استفاده از قطعات اصل و باکیفیت
ارائه ضمانت‌نامه اصل

در صورتی که می‌خواهید تعمیر ساید بای ساید، تعمیر یخچال یا تعمیر لباسشویی شما را این مرکز انجام دهد می‌توانید با آن‌ها تماس بگیرید. در ابتدا با مشاور این مجموعه صحبت می‌کنید. در صورتی که مشکل وسیله شما با راهنمایی‌های کارشناس برطرف نشد در آن صورت هماهنگی‌های لازم انجام می‌شود تا تعمیرکار به محل مورد نظر شما بیاید و کار تعمیرات خود را شروع کند. برای تماس با این مرکز می‌توانید شماره «02162941» را شماره‌گیری کنید.

سخن پایانی

به خاطر بسپارید حتی اگر از لوازم خانگی خارجی استفاده می‌کنید نیز باز هم ممکن است که نیاز به تعمیر داشته باشند. باز هم تأکید می‌کنیم که برای جلوگیری از اتلاف هزینه حتما به سراغ مراکز تخصصی تعمیر لوازم منزل که نمایندگی برندهای مختلف و رایج بازار را دارند بروید. در این صورت یک بار کار تعمیر را انجام می‌دهید و با مراقبت‌های خودتان وسیله مورد نظر تا سال‌ها برایتان کار خواهد کرد.

منبع: فارس

کلیدواژه: لوازم یخچال تعمیر ساید بای ساید لوازم خانگی خارجی نمایندگی برندهای مرکز تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی تعمیر لباسشویی تخصصی تعمیرات یک مرکز تخصصی نمایندگی ها تعمیر یخچال تعمیر لوازم مدرن تکنیک ضمانت نامه برای تعمیر قطعات اصل مورد نظر یخچال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۰۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال بازدیدکنندگان داخلی و خارجی از غرفه صنایع‌دستی فارس در نمایشگاه ایران اکسپو

محمد ثابت اقلیدی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس امروز ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران در نمایشگاه ایران اکسپو اظهار کرد: غرفه صنایع‌دستی فارس به‌صورت کاملاً تخصصی محصولات و تولیدات صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی خود را در معرض دید عموم قرار داده است. 

او بیان کرد: ۲۶ استاد هنرمند و پیشکسوت صنایع‌دستی استان فارس در این نمایشگاه حضور دارند که ۶ هنرمند دارای مدرک درجه یک هنری هستند و ۳۰ رشته تخصصی صنایع‌دستی فارس شامل دست بافته‌های داری، منبت، معرق، خاتم، تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی، مسگری، گره چینی و حصیربافی در این نمایشگاه معرفی می‌شود.

ثابت اقلیدی افزود: غرفه صنایع‌دستی استان فارس در سالن شماره ۲۵ نمایشگاه و در متراژ ۱۸۰ متر است که در ۴ روز برگزاری نمایشگاه مورد استقبال کم نظیر شهروندان قرار گرفته است.

 او به حضور راهنمایان گردشگری و مترجمان به زبان‌های چینی، فرانسوی، عربی و انگلیسی در غرفه صنایع‌دستی فارس اشاره کرد و افزود: در این غرفه، کارگاه‌های زنده محصولات صنایع‌دستی فعال و اساتید و پیشکسوتان صنایع‌دستی استان به تولید محصولات مشغول‌اند که مورد استقبال بازدیدکنندگان داخلی و خارجی نمایشگاه قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • استقبال بازدیدکنندگان داخلی و خارجی از غرفه صنایع‌دستی فارس در نمایشگاه ایران اکسپو
  • استقبال وزیر تانزانیایی از انتقال دانش فنی ساخت لوازم خانگی ایرانی
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی
  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • پتانسیل بازار آفریقا برای خودروهای اقتصادی سایپا
  • چرا پخش سریال حشاشین پس از انتشار ممنوع شد؟/ ممیزی سریال‌های خارجی پسینی است
  • 17 درمان سریع خانگی التهاب معده