Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهره‌گیری از فناوری‌های هوشمند باعث شده است تا اقامتگاه‌های گردشگری و تفریحی، مراکز فرهنگی و هنری نیز به صورت برخط شناسایی و رزرو شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با توسعه فناوری‌های هوشمند، رزرو اقامتگاه نسبت به سال‌های گذشته بسیار تغییر کرده است. دنیای تکنولوژی در همة قسمت‌های زندگی بشر وارد شده و انجام هر کاری را به آسانی ممکن کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رزرو اینترنتی و آنلاین اقامتگاه نیز از بزرگ‌ترین خدماتی است که پیشرفت دنیای دیجیتال به ارمغان آورده است.

این امکان چند سالی است مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفته است. می‌توان گفت بزرگ‌ترین مزیت رزرو آنلاین در کنار کاهش هزینه‌ها، صرفه‌جویی در زمان است. رزرو آنلاین فقط مختص مراکز تفریحی و گردشگری نمی‌شود و مراکز فرهنگی و هنری نیز از این قاعده مستثنا نیستند.

رزرواسیون اختصاصی مراکز فرهنگی و هنری

شرکت سیمرغ زرین هنر یک تیم نرم افزاری تخصص محور و خلاق است که در جهت اعتلای کیفیت خدمات فرهنگی و هنری در کشور و بالابردن سطح دانش نرم افزاری فعالیت می‌کند.

این شرکت خلاق فعالیت خود را با طراحی سایت و اپلیکیشن رزرواسیون اختصاصی مراکز فرهنگی و هنری شروع کرد که با گسترش حوزه کاری خود، توانست برای مراکز تفریحی، گردشگری و اقامتگاه‌های بومگردی نیز سیستم رزرواسیون طراحی کند.

توسعه صنعت فرهنگی و هنری

در حال حاضر این شرکت خلاق توانسته برای ۴ نفر به صورت مستقیم و ۳۰ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد کند و با حمایت ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری پلتفرم‌های رزرواسیونی را برای توسعه صنعت فرهنگی، هنری و گردشگری در کشور طراحی کند.

پلاتو یک سامانه‌ی معرفی و رزرو آنلاین مراکز و رویداد‌های فرهنگی و هنری است، که با توسعه‌ی سیستم رزرواسیون دقیق و اختصاصی، امکان اجاره کردن مراکز متنوع در شهر‌های ایران فراهم کرده است. سایت رزروجا نیز پلتفرمی است که در آن می‌توان مکان‌های آموزشی، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی را به سادگی و در چند دقیقه رزرو کرد، این پلتفرم فعالیت خود را از گیلان شروع کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فناوری های هوشمند توسعه مراکز فرهنگی مراکز فرهنگی و هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۰۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 تقویت زیرساخت‌های مرز بین المللی خسروی در دستور کار استانداری

 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه،جانشین رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عاليات کشور و دبیر کمیته مشارکتهای مردمی، اسکان و تغذیه اربعین حسینی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و معاون عمرانی استانداری و رئیس ستاد عتبات عالیات استان حضور داشتند.

مجید نامجو جانشین رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات هم در دیدار استاندار کرمانشاه  با مسئولان ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور و ستاد مرکزی اربعین، خواست تا زمین هزار و ۱۷۵ متری کشتارگاه در مرز خسروی را برای ارائه خدمات بهتر در اختیار ستاد عتبات عالیات قرار دهد.
وی افزود: سال گذشته حدود ۲ هزار کامیون از مرز خسروی عبور کرد که برای تسریع در روند ترخیص این کامیون ها نیاز است استانداری زمین دیگری را در اختیار ستاد عتبات عالیات قرار دهد.
وی همچنین از استاندار کرمانشاه خواست تا سند ساختمان ستاد عتبات واقع در محله نوبهار این شهر را به ستاد واگذار کند.
در این جلسه علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه نیز گفت:  در اربعین سال گذشته نتوانستیم روی بسیاری از موکب هایی که در مرز خسروی مستقر شده بودند حساب باز کنیم.
وی افزود: ما برای اسکان و تردد زوار مشکل داشتیم و مواکب مردمی که باید از بار مشکلات بر می داشتند چالش ایجاد کرده بودند و هیچ موکبی خدمات نمی داد و فقط می توانستیم به زوار آب بدهیم.
شعبانی تصریح کرد: نیاز است برای موکب ها طراحی جدیدی داشته باشیم تا موکب ضعیف نداشته باشیم برای همین بهتر از به جای ۱۰۰ موکب ضعیف ۱۰ موکب قوی ایجاد شود.
وی در خصوص زمین کشتارگاه در مرز خسروی نیز گفت: این زمین محدود است و قابل توسعه نیست و آنقدر کوچک است که نمی توان به عنوان قرارگاه و اسکان از آن استفاده کرد در حالی که بهتر است ستاد عتبات عالیات طرحی را اجرا کند که قابلیت توسعه در آینده داشته باشد.

دیگر خبرها

  • سالن کنسرت در ملایر ساخته می شود
  • تشکیل هیات امنای واحد برای ستادهای توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  •  تقویت زیرساخت‌های مرز بین المللی خسروی در دستور کار استانداری
  • آغاز بررسی پیش‌نویس سند کوآنتوم / تشکیل هیئت امنای واحد برای ستاد‌های توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • لزوم توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • مراکز فرهنگی کشور معطل خرابی مهر وزارت ارشاد!
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان