Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@13:21:27 GMT

روانشناسی و شخصیت شناسی از روی کفش

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۶۰۸۰۰

روانشناسی و شخصیت شناسی از روی کفش

 

چکیده : روانشناسی و شخصیت شناسی از روی کفش

 

شخصیت شناسی علاقه مندان به مدل های مختلف کفش

شیوه لباس پوشیدن در هر شخصی تا حدودی نشان دهنده شخصیت اون شخص می باشد به عنوان مثال اگر شخصی تیپی ورزشی داشته باشد می توانیم تشخیص دهیم که او علاقه مند به فعالیت و تحرک است. کفش ها نیز از اکسسوری هایی هستند که شخصیت افراد را به سادگی رو می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر شما هم علاقه مند هستید که از روی کفش و کتونی دیگران به شخصیت پنهان آنها پی ببرید با ما همراه باشید. شاید در زمان خرید کتونی به دردتان بخورد مخصوصا در هنگام خرید کتونی جردن مردانه یا خرید کتونی جورابی مردانه ولی در هنگام خرید کتونی بزرگپا شرمنده ایم چیزی نمیدونستیم.

بوت های پاشنه بلند (مدیر)

افرادی که بوت های پاشنه بلند می پوشند افرادی هستند که دوست دارند بر دیگران کنترل داشته باشند، سرعت عمل آنها در موقعیت های مختلف بالا می باشد و به خوبی می توانند بهترین تصمیم را در کوتاه ترین زمان ممکن بگیرند. زنانی که به این مدل کفش ها علاقه مند هستند بسیار دست و پا دارند، به همین دلیل احساس امنیت را به دیگران منتقل می کنند. در واقع دوست دارند که همیشه مرکز توجه قرار بگیرند و نظرات خود را به همه اعمال کنند.

کتونی (هدفمند)

اگر شما شخصی هستید که از رقابت های چالش برانگیز لذت می برید مطمئنا از پوشیدن کتونی نیز لذت خواهید برد. شما فردی با اعتماد به نفش بالا ، هدفمند و بسیار منظم هستید که ترجیح می دهید به جای بیکاری چند کار را همزمان به دست گیرید. از پذیرش مسئولیت و محافظت از دیگران لذت می برید. کلمه مادر برای شما نام مناسبی است.

صندل (رها)

افرادی که علاقه زیادی به پوشیدن صندل دارند افرادی آزاد و رها هستند که علاقه دارند زمان زیادی را در بیرون از خانه بگذرانند آنها مانند پرستار از مراقبت و تیمار دیگران لذت می برند. آشپزی و وقت گذراندن در آشپزخانه نیز از دیگر فعالیت های مورد علاقه آنها می باشد.

تخت (یاری رسان)

حدس ما این است که شما شخصی سخت کوش هستید که تمام تلاشتان را می کنید تا مسئولیتی که به شما داده شده است کامل به پایان برسانید. اراده شما به قدری قوی است که احتیاج به انگیزه ای بیرونی ندارید و خودتان در درون آن ایجاد می کنید. و در آخر تخت پوش ها افرادی متمرکز و فروتنی هستند که همیشه در پشت صحنه ها به بهترین شکل ممکن حضور دارند.

بوت (آینده نگر)

شما عزیزان علاقه دارید که همه زندگی تان برنامه ریزی شده باشد به همین دلیل نگاه نقدانه ای به زندگی دارید و ترجیح می دهید که برای خود یک استراتژی ثابت داشته باشید. شما همیشه آماده آنچه برایتان در آینده پیش خواهد آمد هستید و هیچگاه خودتان را نگران موانع نمی کنید. آنها در واقع همیشه نقشه ای در سر دارند و آنها همیشه دو تا سه قدم بعدی شان را پیش بینی می کنند و هیچوقت بی فکر کاری انجام نمی دهند.

لوفر(نکته سنج)

منبع: فردا

کلیدواژه: کفش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۰۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت‌وساز در محدوده باغ گیاه‌شناسی به کجا رسید؟

مهدی عباسی رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران، درخصوص وضعیت ساخت و ساز‌های صورت گرفته در اطراف باغ گیاه‌شناسی با بیان اینکه باید تدبیری اندیشیده شود که آسیبی به باغ وارد نشود، خاطرنشان کرد: البته به این معنا نیست که تعاونی واحد‌های آپارتمانی خود را نسازد؛ تعاونی می‌تواند واحد‌ها را بسازد و تعهدات خود را براساس پروانه انجام دهد.

وی افزود: زمین در آن محدوده زیاد است؛ هم تعاونی زمین زیادی در اختیار دارد و هم دستگاه‌های دیگر زمین دارند و باید ساخت و ساز در جانمایی درست صورت بگیرد. اینکه در مجاورت باغ گیاه شناسی ساخت و ساز انجام شود، خلاف قانون است و امکان پذیر نیست.

عباسی همچنین تصریح کرد: قرار بر این شده برای ساخت و ساز‌هایی که پیش از این صورت گرفته، محدودیت ارتفاع لحاظ شود و بیش از چهار یا پنج طبقه مجوز ساخت ندهند.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: دستگاه‌ها با یکدیگر توافق کردند که اگر در زمین‌های تعاونی قابلیت جانمایی باقی مانده پروژه نباشد و در زمین‌های مجاور ساخت و ساز صورت بگیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • لزوم همراهی علم و عمل در رشته‌های روانشناسی و مشاوره
  • موزه مردم شناسی رختشویخانه - زنجان
  • ملایر میزبان نخستین جشنواره موسیقی تاک
  • (تصاویر) حضور شخصیت‌های حوزوی در منزل سید حسین خمینی
  • ساخت‌وساز در محدوده باغ گیاه‌شناسی به کجا رسید؟
  • سایه برج ها از سر باغ گیاه شناسی کوتاه می شود
  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور
  • پایان موقت کاوش در محوطه تازه کشف‌شده در اصفهان + عکس
  • ۵۴۳ میلیون دلار، ارزش خدمات باغ ملی گیاه شناسی