Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سردار رستمعلی رفیعی‌آتانی، فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جمع فرماندهان پایگاه‌ها و مدیران بسیج سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین که در سالن اجتماعات اداره کل سازمان تبلیغات قزوین برگزار شد، اظهار کرد: شرایط امروز کشور یک شرایط استثنایی است. امروز شرایط ویژه بر کشور حاکم است که به سبب دشمن با صف‌آرایی در همه زمینه‌ها در مقابله با شماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مقام معظم رهبری جنگ ترکیبی دشمن را نسبت به ما بارها گوشزد کرده‌اند، خط معلوم، دشمن و عمل دشمن نیز کاملا آشکار است بنابراین فرماندهان پایگاه‌ها باید نسبت به امور محلات اشرافیت کامل داشته باشند.

فرمانده ارشد نظامی استان گفت: ما باید برای نقش‌آفرینی در این سرزمین آماده باشیم، فقط اینکه خودمان را بشناسیم کافی نیست بلکه باید برای نقش‌آفرینی در کل دنیا آماده شویم، لذا جاذبه حضور جوانان و نوجوانان را در محله‌ای که شما فرماندهان آن هستید افزایش دهید و درب پایگاه‌ها را به روی همه باز کنید، ما نمایندگان جمهوری اسلامی ایران هستیم.

این مسئول ادامه داد: ما باید چهارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران را به جهان معرفی کنیم.، خدا، حاج قاسم را در قالب یک انسان فرستاد تا یاور ما و دین و میهن باشد و بنده بدون اغراق و با باور خودم می‌گویم که شما فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج، قاسم سلیمانی‌های محله‌های جمهوری اسلامی ایران هستید.

سردار آتانی در پایان یادآور شد: آنچه مسلم است استکبار در این برهه حساس از ۴۴سالگی انقلاب، به دنبال ضربه‌زدن به کشور از طریق فضای مجازی بوده و حضور فعال بسیجیان در فضای مجازی و اشرافیت آنان بر مشکلات جامعه می‌تواند به تولید محتوا و افزایش سواد رسانه‌ای کمک کند.

گفتنی است در پایان این مراسم از تعدادی از فرمانده‌هان پایگاه‌های بسیج سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین که در جشنواره مالک اشتر کشور حائز رتبه برتر شده بودند تقدیر به‌عمل آمد.

کد خبر 1650085

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین پایگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۰۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج

طبق تصاویر به دست آمده در فضای مجازی سگ بلاصاحبی به پسربچه ۱۲ ساله ای در کرج حمله کرده است.

به گزارش فارس، از صبح امروز تصاویر و کلیپی در فضای مجازی مبنی بر حمله یک سگ ولگرد به یک پسر ۱۲ ساله کرجی درحال باز نشر است.

بنا بر فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، پسر بچه ۱۲ ساله کرجی در پارک بهار محدوده کرج نو مورد  حمله وحشتناک سگ‌های بلاصاحب قرار می‌گیرد که توسط چند نفر در پارک او را از دهان سگ بیرون کشیدن و نجات دادند.

این پسر بچه در پی حمله سگ‌ زخمی و به بیمارستان منتقل می‌شود. 

او از ناحیه صورت (لب،بینی، پلک و گونه) دو تا دست و ران دچار مصدومیت شده است.

طی تماس‌های صورت گرفته با مدیریت پسماند موضوع توسط کارشناسان درحال برسی است و ابعاد مختلف حادثه از سوی این سازمان اطلاع رسانی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • موافقت با درخواست کوبا برای استفاده از کشتی‌های ایرانی
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • مصباحی مقدم: آمریکا بدنبال تدابیر جدید برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی است
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود
  • سربازان از این طریق امریه بگیرند
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست