Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در واکنش به این سوال که حضور جودوی ایران در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی چقدر به خانواده جودو روحیه داده است، گفت: حضور جودو در این رقابت‌ها یک موفقیت برای این رشته محسوب می‌شود، این روزها در اردوهای تیم ملی شرایط نسبت به گذشته متفاوت شده و همه ملی پوشان ما پرقدرت در حال تمرین کردن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند که این موفقیت برای برخی از افراد خائن و مغرض خوشایند نبود و در طول این مدت در تلاش بودند برای جودو ایران حاشیه سازی کنند، اما به لطف خدا مردان و بانوان جودو ایران در مسابقات تیمی و انفرادی در ترکیه به روی تاتامی خواهند رفت.

وی در ادامه افزود: ما برای حضور تیم ملی مردان و بانوان در طول این مدت اردوهای منظمی را برگزار کردیم،تدارکات خوبی برای ملی پوشان مهیا کردیم و آنها از لحاظ مکمل و حقوق حمایت شدند. خوشبختانه حالا با توجه به حضور تیم ملی مردان و بانوان در بازی‌های کشورهای اسلامی انگیزه ملی پوشان دو چندان شده است. طی چند روزه آینده قرار است تیم ملی جودو مردان تاجیکستان برای حضور در اردوی مشترک به تهران سفر کنند.البته قرار بود ما در اردوی مشترک تونس حضور پیدا کنیم، اگر طی یکی دو روز آینده دعوت نامه از سوی فدراسیون تونس به ایران ارسال نشود، ما ناچاریم یک کمپ تمرینی دیگر را انتخاب کنیم.

رئیس فدراسیون جودو کشورمان در واکنش به صحبت‌های اصغر رحیمی سرپرست کاروان ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی که مدعی شده مشکل جودو برای سایر مسابقات حل نشده است، گفت: متاسفانه اصغر رحیمی اطلاعات اشتباهی را در نشست خبری مطرح کرده است. از نظر من او بدون اطلاع و آگاهی در مورد جودو نباید اظهارنظر می‌کرد. گویا او از کلیات موضوع بی اطلاع است و خوراک اشتباه به رسانه‌ها داده است. از رحیمی می‌خواهم در چارچوب وظایف خود اظهار نظر کند، نه اینکه اطلاعات غلط به رسانه‌ها بدهد. موضوع جودو کاملا محرمانه است و در آینده موضوعات توافق را مطرح خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون جودو در ادامه خاطر نشان کرد: جودو ایران برای بازی‌های آسیایی و مسابقات کسب سهمیه المپیک با شرایط خاص با وجود ادامه تعلیق می‌تواند در مسابقات پیش رو شرکت کند . بنده طی این دو روز با رئیس کنفدراسیون جودو آسیا جهت حضور تیم ملی نوجوانان و جوانان در مسابقات آسیاییی صحبت هایی داشتم. رایزنی ها انجام شده و منتظر جواب او هستیم .در حال حاضر اولویت ما حضور پر قدرت جودو ایران در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی است.

میراسماعیلی در پاسخ به این سوال که آیا ماریجا میسکوویچ مربی کروات تنها برای برگزاری یک دوره دانش افزایی تخصصی برای تیم ملی جودو بانوان وارد ایران شده است، گفت: بله او صرفا برای برگزاری یک دوره دانش افزایی تخصصی به ایران سفر کرده و در طول این 11 روز کنار ملی پوشان حضور در استان همدان حضور خواهد داشت. ماریجا شب گذشته وارد تهران شد و صبح امروز دوشنبه با او جلسه‌ای داشتیم و پس از پایان جلسه بلافاصله راهی استان همدان شد تا در کنار تیم ملی بانوان حضور داشته باشد.

 

رئیس فدراسیون جودو در پایان صحبت‌های خود در واکنش به برخی از افراد مغرض که بدنبال حاشیه سازی برای جودو ایران هستند گفت: متاسفانه یک سری افراد که هیچ جایگاهی در بین خانواده جودو کشورمان ندارند، مدام بدنبال حاشیه سازی هستند، آنها تاب دیدن موفقیت جودو کشورمان را ندارند. در طول این مدت مدام با حاشیه سازی فقط بدنبال مطرح کردن خودشان بودند. بدون شک هرکسی به ورزش سرزمین مادری خود خیانت کند دست کمی از یک وطن فروش و خائن ندارد. خانواده بزرگ جودو این روزها برای حضور در بازی های کشورهای اسلامی خوشحال هستند و آنها از این اتفاق ناراحت هستند و بدنبال حاشیه سازی هستند.

وی در پایان صحبت‌های خود اظهار داشت: جا دارد از سجادی وزیر ورزش و جوانان و صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک برای دفاع جانانه از فدراسیون جودوی ایران که در سفر اخیرشان به سوئیس داشتند، تشکر کنم. حمایت این عزیزان دلگرمی بزرگی برای خانواده جودوی ایران بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فدراسیون جودو جودو آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورهای اسلامی جودو کشورمان جودو ایران حاشیه سازی ملی پوشان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۰۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو سابق تیم ملی جودو ایران درگذشت

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر ملکی پور قهرمان اسبق جودو جوانان آسیا و عضو سابق تیم ملی بزرگسالان به دلیل عارضه قلبی دارفانی را وداع گفت.

گروه ورزشی خبرگزاری مهر این مصیبت را به جامعه جودو و خانواده ملکی پور تسلیت می گوید.

کد خبر 6089704

دیگر خبرها

  • عضو سابق تیم ملی جودو ایران درگذشت
  • شاه‌کلید حل مسائل منطقه،دست ایران
  • تأثیرگذاری رسانه‌ها در عصر کنونی بیش از ابزارهای جنگی است
  • همه باید دفاع جانانه و فداکارانه ای از احکام اسلام داشته باشیم
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • ژنرال انگلیسی: اوکراین با جنگ دشواری مواجه است
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • دفاع جانانه کارشناسان عرب از ایران: صدام را به خاطر بیاورید!
  • ببینید | دفاع جانانه برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • دفاع جانانه برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران | در حالی که کت و شلوار  پوشیده‌اید ...| ویدئو