Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مراسم ازدواج 114 زوج معلول با حضور حمید صاحب مدیر کل سلامت شهرداری تهران ،علیرضا نادعلی سخنگو و عضو  شورای اسلامی شهر تهران ، محمود نژاد مدیرعامل انجمن دفاع از حقوق معلولان، احمدی صدر مدیرعامل سازمان رفاه،خدمات و مشارکت های اجتماعی و آجرلو دبیرکل کانون افراد دارای معلولیت شهر تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل سلامت؛مدیرکل سلامت شهرداری تهران در چهارمین مراسم جشن ازدواج 114 زوج دارای معلولیت «مهرانه» که همزمان با عید سعید قربان برگزار شد،گفت: 114 زوج دارای معلولیت از گروه‌های مختلف بینایی، شنوایی، جسمی و حرکتی همزمان با عید سعید قربان زندگی مشترکشان را آغاز کردند.
حمید صاحب افزود:در راستای ترویج سنت حسنه ازدواج و فرهنگ سازی ازدواج افراد دارای معلولیت و تحقق مسئولیت اجتماعی شهرداری تهران این مراسم با عنوان «مهرانه» برگزار شد.
تلاش برای خوب شدن حال افراد دارای معلولیت
علیرضا نادعلی سخنگو و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران نیز با حضور در این مراسم گفت :پیوند آسمانی شما زوجین را در روز عید سعید قربان تبریک می گویم و امیدوارم بتوانیم توجه به افراد دارای معلولیت را بیش از پیش در سرفصل مهم‌ترین موضوعات کاری خود قرار دهیم.
او افزود: باید تلاش کنیم با ارائه خدمات مطلوب، حال معلولان خوب باشد. این وظیفه ماست که برای برگزاری چنین اقدامات ارزشمندی تلاش ویژه داشته باشیم .
سفر زیارتی مشهد برای زوجین دارای معلولیت از سوی شهردار تهران
احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان رفاه و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران نیز در این مراسم گفت: از سوی علیرضا زاکانی شهردار تهران که بر حوزه آسیب های اجتماعی و اقشار کم درآمد تاکید وتوجه  ویژه دارند سفر زیارتی مشهد برای زوجین با همراهان تقدیم خواهد شد. همچنین بیمه تکمیلی 114 زوج حاضر در مراسم تقدیم خواهد شد .
گفتنی است؛ این برنامه با مشارکت انجمن دفاع از حقوق معلولین، سازمان بهزیستی کشور، سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی و شرکت برج میلاد برگزاری شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برج میلاد افراد دارای معلولیت شهرداری تهران برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۱۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری نشست مشارکت در بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: نشست مشارکت در بازآفرینی شهری به مناسبت هفته شوراها فردا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه در شهر بهارستان با حضور مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران برگزار می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران افزود: با توجه عنایت به نام گذاری شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر" جهش تولید با مشارکت مردم" و به منظور تحقق این شعار اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در نظر دارد به مناسبت هفته شوراها نشستی با عنوان "مشارکت در بازآفرینی شهری" برگزار کند.

جنتی تصریح کرد: در واقع نشست مذکور به منظور تحقق شعار رهبری و سیاست های دولت سیزدهم مبنی بر مردمی سازی جریان نوسازی مسکن که تبلور آن در احیا و بازسازی بافت های فرسوده با مشارکت شهروندان و حمایت دولت است برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: با توجه به جایگاه رفیع شوراهای اسلامی شهرها و به مناسبت هفته شوراها فرصت را مغتنم دانستیم تا در جهت ایجاد هم افزایی و مطالبه گری و همچنین ارتباط تنگاتنگ اعضای شوراهای اسلامی شهرها با شهروندان این نشست را با عنوان " مشارکت در بازآفرینی شهری" و با حضور مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران و مسئولان شهرستان رباط کریم، گلستان و شهر بهارستان فردا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت برگزار کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • فراهم شدن امکان نامنویسی غیرحضوری افراد تبعی بیمه‌شده و مستمری‌بگیر اصلی
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • تجلیل جامعه معلولان از یک برنامه تلویزیونی/«نامیرا» فرهنگسازی کرد
  • نرخ مشارکت اقتصادی در گیلان ۴۴ درصد است
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • زمان برگزاری نشست مشارکت در بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی
  • پخش فیلمی در تلویزیون همزمان با اعتراضات دانشجویی در آمریکا